środa, 21 sierpnia 2013

When the night begins.

Cześć. Dopiero dzisiaj rano zdałem sobie sprawę z tego, że zostało tylko półtora tygodnia wakacji, ja sobie tego nie wyobrażam. Chciałbym jeszcze gdzieś jechać chociaż na kilka dni, bo w sumie to nigdzie nie byłem, ale raczej nic z tego nie będzie niestety. Zaraz muszę zamówić prezent na allegro dla siostry na osiemnastkę i od razu pójdę zrobić przelew na poczcie. Wczoraj miałem zamiar iść na pizze, bo strasznie mi się chciało, ale jak zwykle nic nie wyszło. Kupiłem ostatnio kilka rzeczy w galerii do szkoły, książki też mam już kupione, kilka muszę jeszcze dokupić i zostaje jeszcze plecak, który zamówię na allegro, bo znalazłem tani i ładny. Przez ostatnie kilka dni siedzę do późna na laptopie, co chwilę włączam te same strony, odświeżam je i tak w kółko, a na następny dzień śpię do dwunastej przez co mam uczucie, że zmarnowałem już połowę dnia i mam przez to gorszy dzień. Nie mam zbytnio co pisać, więc dzisiaj będzie krótsza notka. Idę jeść obiad i zamówić ten prezent, trzymajcie się, cześć. 

I'm alive again.

INDIE P▲RK

a world of dream homes

J'aime | via Tumblr

5 komentarzy:

  1. Jak siostra będzie miała 18 to się wyszalejesz i będzie bardzo dobry koniec wakacji :D
    Ja tam nie dam rady wstawać tak późno bo po prostu mi się nie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, nie pomyślałabym, że to jest blog chłopaka ;d Super nagłówek i ciekawa notka. Dokładnia 18 siory, napijesz się, wybawisz i bd git. No już niestety niedługo szkoła, masara :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybko zleciało... ja nie mogę uwierzyć, że już w niedzielę będę w Polsce. :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)

    Obserwujemy?

    http://estkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie wyobrażam sobie tego końca wakacji, jak ten czas szybko zleciał...

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D