czwartek, 1 sierpnia 2013

You aren't coming back and I know that now.

Cześć. Jest szósta rano, a ja już na nogach, fajnie. Nie mam już internetu, więc muszę wstawać o szóstej jak chce go mieć, bo o tej porze jest darmowy. Wczoraj byłem w Kielcach z Roksaną i Kingą, byliśmy w kinie na filmie pt:,, Obecność". Jak najbardziej go polecam, takiego filmu się spodziewałem, cały czas coś się działo i z chęcią obejrzałbym go jeszcze raz. Po filmie poszliśmy znowu coś zjeść i tak chodziliśmy po galerii. Ledwo zdążyliśmy na pociąg, ale ja tak już mam, na szczęście nie było dużo ludzi, siedzieliśmy nawet w pustym przedziale. Czytam już trzecią cześć Harrego, jak skończę to dodam recenzję. Wczorajszy dzień był całkiem udany, pomijając jeden fakt, no ale.. Mam nadzieje, że dzisiaj będzie ciepło, bo chciałbym wyjść na dwór i poczytać :) Dzisiaj jest trochę krótka notka, po prostu nie wiem co napisać, widocznie teraz, o szóstej rano nie myślę. Może pojutrze napiszę coś więcej.. Cześć.

I remember party dresses.

E M B E R G L O W | via Tumblr

tumblr.

Untitled

5 komentarzy:

  1. Miałam dzisiaj zamiar wstać o szóstej, ale jakoś tak wyszło, że zamknęłam na chwilę oczy kiedy zadzwonił budzik i wstałam kilka minut przed ósmą :D I co ja zrobię kiedy przyjdzie wstawać o 5:40 do szkoły?
    To zdjęcie Londynu jest piękne.

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj wstałam o 5:13. Nie mogłam zasnać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wstaje tak szybko chociaż młodszy brat nie daje się wyspać i muszę wstać o ósmej.

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie zdjecia zrobione przez Ciebie?:(

    OdpowiedzUsuń
  5. www.julkeens.blogspot.com - zapraszam do mnie :3

    Super blog ! + Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D