wtorek, 6 sierpnia 2013

You're like an old film reel.

Cześć. Czy u Was też tak gorąco? Ja powoli mam już dość tego lata, pewnie jak będzie zima, to będę chciał lato i tak w kółko. Piszę dzisiaj, a nie wczoraj, tak jak powinienem, bo nie miałem pomysłu na post, a poza tym nie chciało mi się nic. Przedwczoraj rozłożyłem namiot u siebie, spałem dwa razy, na wieczór jest chłodno, ale rano jest tak duszno, że nie da się oddychać. Gdzieś tak w połowie sierpnia muszę jechać do galerii po jakieś ubrania i plecak do szkoły. Od początku wakacji siedzę na ogłoszeniach i szukam jakiejś pracy, nawet roznoszenia ulotek, bo chciałem sobie zarobić trochę pieniędzy i jak na razie nie mam nic. Przez ostatnie kilka dni wstawałem po dziesiątej, jedenastej, bo nie miałem budzika, a jak już jest ta godzina, to uważam dzień za stracony, więc nie mam zbytnio co pisać. Dzisiaj już wstałem po ósmej, a poszedłem spać o drugiej. Przepraszam, ale nie dodam swoich zdjęć, bo mam rozładowany aparat, a telefon robi brzydkie. Dobra, kończę tego posta, bo i tak już nic więcej nie wymyślę, a nie będę pisać czegoś co w ogóle nie ma sensu. Trzymajcie się, cześć. 

You say it's not true.

Lost in stereo | via Tumblr

:o3 | via Tumblr

(10) Tumblr

1 komentarz:

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D