wtorek, 15 października 2013

We can say what we want.

Cześć. Na samym początku małe ogłoszenie. Otóż, nadal żyję, jeżeli są jakieś osoby, które czytają mojego bloga to proszę, żebyście nie opuszczali mnie. Wiem, że nie dodaję postów regularnie, ale to nie znaczy, że odszedłem z bloga. To taka mała wiadomość. Ostatnio była u mnie w szkole taka pani z Australii, pokazywała nam swoje wiersze, prezentacje o Australii i opowiadała o tym kraju. Bardzo mi się to wszystko spodobało i chciałbym, żeby jeszcze kiedyś do nas przyjechała. Dzisiaj dostałem dwójkę z wosu, nawet się ucieszyłem, bo większość miała jedynki. Na polskim zaczęliśmy omawiać ,,Króla Edypa", którego nie przeczytałem, bo jak już zacząłem to nic nie zrozumiałem, więc stwierdziłem, że nie będę czytać czegoś co kompletnie nie zrozumiem i wziąłem streszczenie, może jakoś to przejdzie. Niedługo mam zamiar kupić sobie nową kurtkę zimową, chce nową, bo mi się podoba już taka jedna. Chcę też jechać do Krakowa do galerii, ale nie wiem kiedy, bo jak na razie to mam pieniądze tylko na kurtkę i nie wiem czy mi tata da, bo w tym miesiącu już miałem strasznie dużo wydatków. W tą sobotę mam iść na wesele, to znaczy jeszcze nie wiem czy pójdę, bo nie lubię, ale zaś z drugiej strony mam trochę chęć, bo myślę, że może być fajnie. Idę zrobić sobie coś do jedzenia i może obejrzę coś w telewizji. Trzymajcie się, cześć.

Remember only god can judge us.


Railroad Wallpaper

diamonds | via Tumblr

In love with LUXURY ♔ | via Tumblr

5 komentarzy:

  1. Też miałam niedawno Króla Edypa i też nie przeczytałam, hahaha :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że właśnie dzisiaj zastanawiałam się przypadkiem co u Ciebie i czy czasem nie porzuciłeś blogowania? :) Cieszę się, że nie :)
    Jednak nauka i szkoła bardzo ograniczają. Szczególnie liceum...
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę że nadal dodajesz posty i że postanowiłeś ciągle być z nami, bo nie wiem co bym zrobiła gdybyś przestał blogować... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Król Edyp? Ja przerabiałam ostatnio Antygonę ;D
    Fajnie mieć taka panią z Austrii. Mnie tu właśnie ostatnio nie było, ale nadrobię to ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna Miley <3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D