wtorek, 12 listopada 2013

Have you ever seen a dead man?

Cześć. I znowu muszę Was przepraszać za moją nieobecność. Tym razem (moje następne wytłumaczenie) nie pisałem na blogu specjalnie, bo chciałem, żeby ten wcześniejszy post był na stronie głównej tak długo jak musiał być. Nie chcę zapeszać, ale prawdopodobnie w ciągu kilku dni zawrę współpracę z tamtym sklepem. Od dzisiaj już postanowiłem, że będę pisać regularnie, może nie tak często, że co trzy dni, ale np. co cztery dni, lub raz w tygodniu. Mam nadzieję, że uda mi się i wierzę w to. Ale dzisiaj nie o tym. Ostatnie dni były jakieś takie dziwne... Źle się czułem, a w szkole nie miałem ochoty do nikogo się odzywać, dopiero się odmieniło po sobocie, bo moja siostra miała osiemnastkę i miałem co robić. Było na prawdę bardzo fajnie, pomijając fakt, że rozciąłem sobie palca dość głęboko, ale i tak nie żałuję niczego. Chcę, żeby te dni jakoś szybciej leciały, ten tydzień i tak mi zleci, bo jutro mam w szkole dzień sportu i nie mam w ogóle lekcji, tak więc tylko czwartek i piątek, w którym mam tylko cztery godziny. Tak strasznie chcę już święta, chcę już kupić choinkę, lampki, sprzątać przez kilka dni, a potem spędzić czas z rodziną i iść na pasterkę. Potem jeszcze sylwester, też mam nadzieję, że będzie jeszcze lepszy od poprzednich, chociaż i tak nie spędzam go w jakimś wielkim gronie tylko w kilka, a nawet we dwie osoby, a i tak jest super. Idę się trochę ogarnąć, trzymajcie się, cześć.

Everyone around here seems to be going down, down...

Coffee

Untitled

Pinterest

5 komentarzy:

  1. Jeśli mogę ci coś powiedzieć, to ten sklep jest już WSZĘDZIE! I to męczące wchodzić na bloga i czytać tylko o tym, żeby kliknąć w baner ;P Świetny blog i cieszę się, że wróciłeś! Może wspomnisz o moim blogu u siebie? To dla mnie bardzo ważne! Zapraszam na nowy post!
    http://livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wpis! :)
    obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://julita-bloog.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzeni ze współpracą ale z tego co wiem to musisz mieś przynajmniej 100 kliknięć dziennie. Już Zygam tym SHEINSIDE jest na każdym blogu, no prawie u mnie nie ma xd.Fajnie że wróciłeś, ja już chce sylwestra mam nadzieje że będzie chociaż tak fajnie jak poprzedni.

    OdpowiedzUsuń
  4. mógłbyś Teraz u mnie poklikać kilka razy w banner SheInside? Jednak się skusiłam na współpracę xd .:D byłabym bardzo wdzięczna za poklikanie :) Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog. Obserwuję i liczę na to samo. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D