niedziela, 22 grudnia 2013

And I don't give a fuck that's my fuckin' problem.

Cześć. Na początku tej notki chciałem podziękować Wam za wszystkie komentarze, które ostatnio dostałem, może dla kogoś kilkanaście komentarzy jest mało, ale dla mnie jest to bardzo dużo i cieszę się z tego. Przez ostatnie kilka dni zastanawiałem się czy usunąć poprzedni post, na początku wydawał mi się taki ciekawy i mądrzejszy od tych wszystkich, ale po kilku przeczytaniach stał się dla mnie taki oklepany i mówił o czymś, czego teraz tak na prawdę nie ma. Od wczoraj zaczęła się przerwa świąteczna, tak się cieszę, że mogę odpocząć od szkoły, od tych wszystkich ludzi, od wczesnego wstawiania i ciągłych dziwnych myśli. Mam nadzieję, że te siedemnaście dni pozwolą mi się odstresować, w sumie to już widzę poprawę i inni też :) Mam tak, że od godziny pierwszej w nocy jest u mnie darmowy internet, bo tak to mam z limitem, zawsze mi to wystarcza, ale jak chce ściągać coś dużego, czy coś to już by mi nie wystarczyło i dzisiaj mam zamiar nie spać, więc sobie ściągnę kilka filmów, już mam kilka tytułów, chyba z siedem filmów. Dzisiaj musiałem iść do kościoła się wyspowiadać, bo za dwa dni Wigilia. Oczywiste było, że ksiądz będzie coś gadał, że długo nie chodziłem do kościoła, ale jakoś to przeżyłem. Dzisiejszy dzień minął mi nawet nieźle, teraz siedzę i oglądam drugą część Tytanica i piję gorącą herbatkę :) Tak więc, trzymajcie się i życzę Wam wszystkim Wesołych Świąt :)

The mirror be like baby.

feel free | via Tumblr

❝Forever❞ | via Tumblr

luxury house | Tumblr

6 komentarzy:

  1. Od czasu jak na trafiłam na twojego bloga nie mogę się od niego oderwać, z wyczekiwaniem czekam na każdą kolejną notkę, piszesz krótko ale tak miło się to czyta :D

    kinderkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie <3 wesołych :*
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. także życzę Wesołych Świąt:)
    U mnie póki co bez zmian mimo, że mam sporo wolnego czasu, ale mam jakiegoś takiego dziwnego doła przed świętami

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku dla wspaniałego blogera!
    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemnie, wesołych świąt ;)

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt, wymarzonych prezentów pod choinką, a przede wszystkim cudownej i niezapomnianej atmosfery przy stole ♥

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D