poniedziałek, 2 grudnia 2013

But watching you stand alone...

Cześć. Przez cały weekend miałem zły humor, bo cały czas myślałem o dzisiejszym poniedziałku. A mianowicie chodzi mi o to, że miałem straszny dzień. Na początku miałem badania, potem pisałem sprawdzian z rosyjskiego, na który się w ogóle nie nauczyłem, potem miałem mieć wypowiedź ustną na polski, na zadany temat, ale na szczęście pani nie zdążyła mnie spytać i na końcu była kartkówka z chemii, na którą też się nic nie nauczyłem. Muszę to jakoś szybko poprawić, bo zostało jeszcze tylko czternaście dni szkolnych z czego oczywiście bardzo się cieszę. Tak strasznie chcę już święta, uwielbiam ubierać choinkę, wieszać w pokoju lampki, śnieg i pasterkę. I do tego dochodzi jeszcze Sylwester, którego też nie mogę się doczekać i dużo wolnego, bo aż siedemnaście dni. Wracając do rzeczywistości to może i jest trochę lepiej, cały czas humor poprawiają mi myśli o świętach i tak dalej. Jutro tylko mam jeszcze wok, ale jakoś przeżyję, a tak to do końca tygodnia będzie spokój. Jutro mam tylko pięć godzin, bo pani nie będzie i będziemy zwolnieni. Strasznie wkurza mnie moja klasa, teraz po trzech miesiącach spędzonych z nimi wiem już po części kto jaki jest. Jest parę osób, które doprowadzają mnie swoim zachowaniem do szału, ale muszę to jakoś znieść, na szczęście są też takie osoby, z którymi się często śmieję i w ogóle. Dzisiaj nareszcie zamówiłem sobie słuchawki do telefonu, jakoś dwa miesiące temu mi się zepsuły, ale na szczęście już będą nowe, tak strasznie się cieszę, bo bardzo mi się nudzi w autobusie rano i jak wracam ze szkoły. Na lekcjach zbytnio nie mogę słuchać, bo mam za bardzo wymagających nauczycieli, ale nieraz można. Dzisiaj trochę dłuższa notka, chciałem jakoś uzupełnić moją długą nieobecnością, na którą mam oczywiście wymówkę, otóż, mój laptop był dwa tygodnie w naprawie, po raz kolejny już i nie miałem jak pisać notek, ale już jutro będę mieć, więc.. Tak więc, trzymajcie się, cześć :)

I have died everyday.

ʚ̛ɞ | via Tumblr

starbucks gif :)

Winter ♡

6 komentarzy:

  1. Po trzesz miesiącach u ludzi wychodzi prawdziwe 'ja' na wierzch, skądś to znam, u mnie na szczęście po 4 latach spędzonych z jedną klasą jest w tym roku nawet nieźle. W której jesteś klasie?
    Ja też nie mogę doczekać się świat i tej niesamowitej atmosfery - a jutro u mnie kierunek zakupy i może wypatrze jakieś fajne świąteczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam do świąt,a właściwie do Sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam na świeta i wolne dni!:) Fajne gify!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/all-i-want-for-christmas-is-you.html

    Jeśli możesz to obejrzyj ten filmik: http://www.youtube.com/watch?v=aFfo-x1hTjk

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post, zdjęcia są super, bardzo dobrze piszesz, co powiesz na wspolną obserwację?
    sasanka-sasaanka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie jest podobnie, juz czuje te swieta i nauka za bardzo tez nie idzie wiec musze sie wybrac na poprawe z bio a jeszcze we wtorek srode i czwartek mam egzaminy i nwm jak to przezyje :/
    + zapraszam do sb laurence-s.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D