środa, 25 grudnia 2013

Christmas Eve.

Cześć. Dzisiaj Boże Narodzenie, wczoraj była Wigilia. Opowiem Wam jak to było u mnie.. a więc, praktycznie cały dzień nic szczególnego nie robiłem, trochę później wstałem, bo poprzedniej nocy siedziałem do trzeciej i ściągałem filmy na laptopa. Wczoraj miałem takie nerwy na wszystko, nie chciałem, żeby tak to wyglądało, jeszcze do tego pokłóciłem się z tatą, dopiero jak już siedliśmy do kolacji, to się trochę uspokoiłem. Na pasterkę co roku chodzimy całą rodziną, ale tym razem mama z tatą poszli do znajomego na imieniny i poszedłem na nogach z siostrą i kuzynką. Nawet nie było tak zimno i fajnie się tak szło wieczorem, do tego jeszcze nie było lamp i musieliśmy sami sobie lampkami świecić. Potem też szybko wróciliśmy i musiałem coś zjeść, bo byłem tak głodny, myślałem, że nie wytrzymam. I znowu siedziałem długo przed laptopem, znowu ściągałem następne filmy, ostatnio mam wenę na oglądanie różnych filmów i postanowiłem, że zrobię nową zakładkę na bloga z filmami i będę tam polecać Wam obejrzane przeze mnie filmy i jakiś krótki opis. Jeżeli znacie jakieś filmy godne polecenia to możecie mi napisać w komentarzu niżej to na pewno obejrzę jak mnie zaciekawi i dodam go na bloga. Dzisiejszy dzień jest taki normalny, bo siedzę cały dzień w domu, do nikogo nie pojechaliśmy, z czego się cieszę, a potem mam zamiar oglądać Kevina, bo nic innego nie zostaje mi do roboty. Trochę dziwne mi się to wydało, bo przecież jakieś dwa tygodnie temu leciały już obydwie części Kevina, a teraz znowu. A Wy co robicie w święta lub co robiliście? Trzymajcie się, cześć.

Wondering where you've been all my life.

November. | via Tumblr

Don't Let The Muggles Get You Down. | via Tumblr

Spill The Happiness | via Tumblr

5 komentarzy:

  1. ja tam nie lubię świąt bo nie lubie chodzenia do kościoła, ale są dwa Plusy brak szkoły i Dużo dobregoo jedzenia.Całkiem fajny pomysł z tymi filmami.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś byłam u rodziny, jutro kolejny dzień podróżowania, ale z siostrą wymyśliłyśmy że pójdziemy na spacer na Stare Miasto :) Zawsze jakaś alternatywa, a i spóźnione WESOŁYCH ŚWIĄT! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak chcesz fajny film to obejrzyj ,, 3 metry nad niebem " :)

    Święta mijają co roku tak samo czyli nudno :c

    OdpowiedzUsuń
  4. święta święta i po świętach:(
    świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie tutaj, będę zaglądać ;)
    milennpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D