poniedziałek, 9 grudnia 2013

I guess I should’ve let you win.

Cześć. Dzisiaj rano tak strasznie nie chciało mi się wstać do szkoły, że masakra... Do tego jak wychodzę na autobus to jest tak ciemno, że prawie nic nie widzę, bo tak wcześnie gasną lampy. Na szczęście miałem nowe dresy, które kupiłem w sobotę w galerii, które są takie cieplutkie.. Kiedyś nawet przez myśl by nie przeszło, żeby kupić sobie dresy, bo uważałem, że w nich chodzą tylko jacyś gorsi ludzie, a teraz mi się podobają i może jak spotkam jakieś fajne to kupie sobie jeszcze jedną parę. Widziałem też taką fajną ciemnozieloną bluzę, ją też muszę kupić to będzie mi pasowała do tych nowych dresów. Dzisiaj w końcu nadszedł na mnie czas, to znaczy miałem tą wypowiedź ustną, o której już wspominałem w poprzedniej notce, bo tak to cały czas mi przepadała i dzisiaj już musiałem to powiedzieć. Jak wyszedłem na środek klasy to dopadł mnie taki stres, że chyba zrobiłem się cały czerwony, no ale cóż, moje głupie gadanie o miłości i potem jeszcze pytanie z tego opłaciło się, bo dostałem czwórkę, nawet nie wiem jak to możliwe, ale jednak. Od tej pory jestem taki ,,hepi'' haha. Po szkole poszedłem na pocztę zrobić przelew, bo tydzień temu zamówiłem słuchawki, a nadal za nie nie zapłaciłem. Od jutra raczej mam trochę luzu w szkole, bo nie mam już żadnych referatów, prezentacji, ani nic podobnego. Mam chęć obejrzeć jakiś film, ale znając życie i tak tego nie zrobię. W szkole też myślałem, że może bym dokończył całą serię Harrego Pottera czytać, bo pod koniec wakacji skończyłem czytać trzy części i nie miałem czasu na więcej... Uciekam, trzymajcie się :D

I will always want you.

NYC  | via Tumblr

Christmas

Wonka | via Tumblr

11 komentarzy:

  1. bardzo przyjemnie tu u Ciebie :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie, zachęcam też do obserwowania - odwdzięczę się :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja serie Harrego Potter`a czytałam między 5 a 6 kl Podstawóki... :P
    Obserwuje i zapraszam :
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się nowy wygląd bloga, jest taki przyjemny dla oka.
    Szkoła... niestety musimy jakoś ją przetrwać. Już za tydzień Święta, więc wreszcie można będzie odpocząć.
    + Świetne obrazki, jak zawsze. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Very interesting post!!

    thanks for sharing!

    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za odwiedziny!:)
    również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jakoś nigdy ostatnio nie mogę się wyspać, ale jeszcze trochę i przerwa świąteczna, nareszcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę że świątecznie u Ciebie się zrobiło. Bardzo ładnie teraz wygląda, w sumie to przed zmianą też.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Harry Potter najlepszy. Też nienawidzę odpowiedzi ustnych:/
    Pozdrawiam!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. ;)
    http://matekmateo.blogspot.com/2013/12/print-sweatshirts-from-sheinside.html klikniesz mi w baner sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nienawidzę odpowiedzi ustnych- są takie stresujące!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/last-christmas.html
    http://www.youtube.com/watch?v=WtKKWIdF3cw

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D