niedziela, 15 grudnia 2013

I shouldn't be crying, tears were for the weak.

Cześć. Mam chwilę wolną, więc postanowiłem napisać jakąś notkę, bo i tak już pięć, czy tam sześć dni nic nie pisałem. U mnie nic nowego, wszystko tak jak było, czyli nie za fajnie... Pociesza mnie tylko fakt, że zostało jeszcze tylko pięć dni i święta; chce już wreszcie odpocząć. Fajnie to wygląda, że jeszcze tylko tydzień, ale jaki tydzień... codziennie mam jakieś poprawy, żeby po świętach mi mniej zostało. Muszę iść dzisiaj do kościoła na popołudniu, bo niedługo ksiądz będzie chodził po kolędzie i musi widzieć mnie w kościele. Jak przyjdę prawdopodobnie mam uczyć matematyki moją kuzynkę i potem jeszcze sam muszę się uczyć chemii na jutro. Przedwczoraj zawiesiłem sobie w pokoju lampki i tak ładnie jest na wieczór jak włączę.. Wczoraj jak byłem się przejść na wieczór to prawie w każdym domu świeciła się już choinka, u mnie w domu praktycznie co roku ubieramy choinkę rano w Wigilię, a nie tydzień wcześniej. Mimo to chciałbym już ubrać, ale i tak nie mogę bo nie mam jeszcze choinki, dopiero w sobotę kupimy. Teraz sobie siedzę i piję gorącą herbatę, brakuje tylko śniegu. Idę, trzymajcie się.

What now? I just can't figure it out.

News

Want snow:/

...

7 komentarzy:

  1. Świetny blog i post ;)
    Wigila już za kilka dni *.*

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywny blog!
    Dodaj jeszcze jakieś swoje fotki i będzie świetnie! *-*
    Pozdrawiam i dzięki, wiesz za co :)

    amiteses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj,też już nie mogę doczekać się świąt, ale jeszcze tylko 5 dni! Z koleżanką w szkole liczę że jeszcze tylko trzeba 4 razy wstać bo jakiś dzień sobie odpuścimy ;) Też mam już lampki w pokoju, do tego jeszcze kilka świeczek i jest tak uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby był śnieg na święta. Pięć dni to nie długo. Szybko zleci. Oby wszystko co masz poprawić dobrze poszło. Pozdrawiam!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięć dni poprawek, czyli jak cudownie spędzić tydzień przed świętami... ale cieszmy się, że mamy tak dużo wolnego. Trzymaj się. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz każdego dni poprawa i sprawdzian albo kartkówka, po świętach jeszcze więcej -,-. Święta i tak będą ze sztuczną atmosferą, czekam tylko na sylwestra i przyjazd przyjaciółki z Włoch. Jak poszła twoja współpraca z SheInside ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieg by się już przydał.
    Wporządku piszesz posty tylko szkoda, że tak rzadko.
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D