niedziela, 19 stycznia 2014

God knew exactly what he was doing.

Cześć Wam. Długo nie było takiego normalnego posta, tak jak kiedyś. Były jakieś kolaże i dodawanie innych głupot. Na razie będzie spokój z tym i mam nadzieję, że choć trochę będzie lepiej na tym blogu. A więc. Dzisiaj jest niedziela, ten tydzień był dal mnie jednych z najgorszych w życiu, ponieważ jest koniec semestru i każdy poprawiał oceny, żeby jakoś to zakończyć. U mnie nie jest tak jak bym chciał, no ale może poprawię to w następnym półroczu. Chyba każdemu to półrocze minęło bardzo szybko, w sumie to dobrze, bo jak drugi minie tak samo szybko, to zanim się obejrzymy, a będą wakacje. Nie wiem, jak jest u Was, ale u mnie ferie zaczynają się trzeciego lutego, jeszcze całe dwa tygodnie. Nie wiem co będę robić, ale prawdopodobnie moim zajęciem będzie siedzenie w domu przed laptopem na zmianę z telewizją. Przez ostatni tydzień źle się czuje, każda, nawet najmniejsza rzecz mnie bardzo męczy, serce mi mocno bije, jestem ciągle zmęczony, nawet jak długo śpię i dodatkowo ból głowy i gardło. Mam nadzieję, że to szybko minię, bo strasznie mnie to wszystko męczy. Ostatnio zastanawiam się, czy kupić sobie zegarek na rękę. Chciałem taki duży, niebieski, ale sam już nie wiem. Często tak mam, że jak coś chce i mam już prawie zamawiać, to jeszcze kilka razy się zastanawiam, czy może by nie zamawiać i takie tam. Na dzisiaj tyle, nie mam pomysłu co więcej napisać, więc może w następnym poście. Trzymajcie się, cześć.

Know that love don't live here anymore.

color | men's fashion

(100 ) Likes | Tumblr

Chocolate cake 🍰 | via Tumblr

4 komentarze:

  1. U mnie w liceum już zaczął się drugi semestr, ale poprzedni tydzień też był dla mnie niesamowicie męczący, zdecydowanie za dużo nauki przy poprawach. Też nie jestem zadowolona z ocen w pierwszym semestrze. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy semestr minął bardzo szybko, mam nadzieję, że z drugim będzie jeszcze szybciej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ferie zaczynają się 17.02... To jeszcze trochę.
    Ja również jestem przeziębieniona, a do tego, czy bym spała 12, czy 6 godzin chodzę nie wspana, mam nadzieje że minie.

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie cieszę się z tak szybko mijającego czasu :( Za chwilę już testy gimnazjalne których starsznie się boje...:(
    Dziękuję za dodanie mojego bloga do ulubionychy, to dla mnie wiele znaczy!:)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D