niedziela, 2 lutego 2014

Soak up the sun light.

Cześć. Wiem, wiem, że dwa tygodnie temu dodawałem post, ale ostatnie wydarzenia sprawiły, że kompletnie nie miałem ochoty i weny na pisanie, więc zrobiłem sobie krótką przerwę (moja kolejna wymówka). Oficjalnie mogę powiedzieć, że właśnie zaczęły mi się ferie, tak długo wyczekiwane. Wiem, że niektórym z Was właśnie zepsułem nerwy, bo kiedy mi się zaczynają ferie, to Wam się kończą. W sumie to nie wiem kto ma lepiej, bo tak czy tak musimy chodzić do szkoły, tylko to jest kwestia dwóch tygodni. Od dłuższego czasu mogłem się wreszcie wyspać, bo tak to nawet w weekend nie mogłem, bo musiałem coś robić. Od razu mówię, że nie mam żadnych planów na to wolne, nie jadę na żadne narty, ani nic podobnego, po prostu będę siedzieć w domu przed laptopem na zmianę z telewizją i z książką. Już nawet kupiłem sobie kakao orzechowe i dokupię jeszcze pianki do tego, i będzie pysznie :) Nie wiem jak u Was, ale u mnie zaczyna poprawiać się pogoda, od dwóch dni temperatura jest na plusie i zaczyna topnieć śnieg. Tak bardzo by było super, jakby już była wiosna, a potem już szybko lato. Przynajmniej można chodzić w letnich ubraniach, butach wygodnych, a nie to co teraz, a zwłaszcza jak u mnie w szkole jest tak strasznie zimno, że muszę chodzić w kurtce. Wczoraj śniły mi się pijawki, w senniku przeczytałem, że to oznacz chorobę i właśnie od tego dnia zaczęło mnie boleć gardło i mam kaszel. Dziwne, ale sprawdziło się, sam nie wiem, ale chyba wierzę w takie rzeczy, bo już nie jeden razy słyszałem o takich rzeczach. Tak na końcu napiszę, że zmieniłem trochę wygląd bloga, nagłówek jest stary, ale nowe tło, także. Na dzisiaj tyle, mam nadzieję, że przez ferie będę często pisać, tak co kilka dni :) Trzymajcie się, część :)

Leave your troubles behind.

Nike SB Zoom Stefan Janoski Dark Base Grey/Black-Gum

// | via Tumblr

Ium

28 komentarzy:

  1. No mi się właśnie kończą ferie i jutro wracam do szkoły :// ale złapałam motywacje i wiem, że dam rade! :D
    Udanego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczynam za dwa tygodnie...Akurat wtedy kiedy tobie się kończą. :c
    Ja ostatnio nie miałam żadnego pomysłu, przez 3dni pustka, a dzisiaj rsrano się budzę i 1000 pomysłów!
    Życzę udanych ferii. :)

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog! Powodzenia w dalszym pisaniu.
    Obserwuję i liczę na rewanż!


    ZAPRASZAM! historiatomojapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że już jesteś! :)
    Obserwuję!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że już jesteś! :)
    Obserwuję!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ferie bez nart też są fajne, można spać ile się chce, a tak to o 10:00 na stok. Poza tym można dużo czytać, przeglądać inne blogi ;) Na pewno jest co robić !

    http://me-my-dreams-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no właśnie, bez różnicy kto kiedy ma ferie, i tak wszyscy chodzą tyle samo dni do szkoły. jeżeli zajrzysz do mnie na bloga to prosiłabym o poklikanie w reklamówki. z góry dziękuję. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny blog, obserwuję c;


    napiszedocb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :)
    Pytałeś o obserwację ~ ja już obserwuję , teraz twoja kolej :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawie piszesz Ci powiem :)
    http://klepart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ALe fajnie.. Masz ferie :) Obserwuję :)http://julcia-blog-dont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanych ferii, moje się już skończyły. A z tymi snami to nie wiem czy w to wierzyć czy nie. Kiedyś śniło mi się, że wypadł mi ząb, a to również oznacza chorobę, ale od dwóch lat na nic nie chorowałam :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    flyunderthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia i wgl cudny blog <3
    masz ochotę na wspólną obserwację? ;)
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już skończyłam ferie , też chcę już wiosnę i lato oczywiście <3 Obserwuje .

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się ferie dopiero zaczęły;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się też ferie zaczęły, również nie mam planów na nie. Też wierzę w takie rzeczy hahah zawszę jak coś nietypowego mi się śni to sprawdzam w senniku i zazwyczaj się to sprawdza, dzisiaj mi się śnił meteor hmmmm...
    Pytałeś o obserwację, ja już obserwuję :)

    ►BLOG◄

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też się ferie zaczęły :D
    ja jakoś nigdy nie sprawdzałam znaczenia snów, ale może faktycznie coś w tym jest....
    fajny blog, ciekawie piszesz i wgl wygląd bloga <3
    Lilly
    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę udanych ferii . ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż. xd

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog :)
    zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniam! Narobiłaś mi ogromnej pychoty na babeczki i na... lato! ♥

    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. też właśnie zaczęłam ferie:)
    fajnego masz bloga ♡

    pytałeś o obserwację...więc ja już teraz Twoja kolej^^

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku śliczny design bloga *.* post świetny, bardzo przyjemnie się czyta :*
    Po prostu świetny blog :3
    Zapraszam na konkurs do wygrania iPod shuffle aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. genialny post!
    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też miałam małą przerwę, ale wróciłam do świata blogosfery! :) Zapraszam do mnie na konkurs :)

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też własnie zaczęłam ferie i w sumie też nie wiem co będę robić ;)
    Co do snów i choroby może za bardzo w to wierzysz i sie pełniło ;D

    nadzwyczajnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tym snem to chyba jakieś placebo :P Pzdr :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D