sobota, 8 marca 2014

Hello, what's about me?

Cześć :D Minęło pięć dni odkąd napisałem poprzedniego posta i wypadałoby, żeby dzisiaj pojawił się jakiś nowy wpis. Najgorsze jest w tym, że nie mam na niego kompletnie pomysłu. Chciałbym napisać jakiś post tematyczny, ale nie wiem na jaki temat, jeżeli więc macie jakieś pomysł to piszcie w komentarzu, a ja wybiorę jakiś i może dam linka do bloga tej osoby. Przez te kilka dni praktycznie nic szczególnego się nie działo, nawet szybko zleciał mi kolejny tydzień w szkole, może dlatego, że kilka nauczycieli jest chorych i mamy zastępstwa, a więc i mniej lekcji. Każdy już żyję świętami, które dopiero będą za ponad miesiąc, szczerze mówiąc, to zbytnio nie lubię tych świąt, chociaż są i plusy. Na pewno do czerwca czas szybko minie, będzie dużo wolnego w maju i ogólnie jak już będzie ładna pogoda, to tylko się obejrzymy i będą wakacje. Nie mogę się już doczekać wyjazdów do pięknego Krakowa, oczywiście w inne pory roku też tam jeżdżę, ale w lato każdy musi przyznać, że jest najlepiej i najładniej. Dobra, nie będę Was dłużej zanudzać, czym co jest kompletnie nudne i takie porozrzucane. Tak na dodatek, może tylko to ulepszy tego posta, dodaję moje gify, tak trochę inaczej niż zwykle : D

Czy post Ci się spodobał?



9 komentarzy:

  1. Te gify są przerażające realistyczne, haha:o
    W Krakowie była tylko raz w życiu, aż trudno mi się trochę do tego przyznać, ale na pewno jeszcze nie raz tam pojadę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne gify! :)
    Mógłbyś napisać o tolerancji lub przyjaźni.

    Pozdrawiam,
    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakoś jeszcze nie żyję świętami..
    Co do postu tetycznego to może..yy.. nie mam pomysłu :/
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. więcej gifów! lepiej jest :)
    W Krakowie byłam tylko raz w życiu, w zimie w dodatku :/ chciałabym pojechać w lecie ale mam trochę daleko... No ale niedługo wakacje i będzie dużo czasu wolnego! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. więcej gifów! lepiej jest :)
    W Krakowie byłam tylko raz w życiu, w zimie w dodatku :/ chciałabym pojechać w lecie ale mam trochę daleko... No ale niedługo wakacje i będzie dużo czasu wolnego! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Więcej gifów :D
    Nigdy w życiu nie byłam w Krakowie ale, mam na wakacje pojechać a świętami jakoś nie żyję i nie lubię Wielkanocy ;3
    Mógłbyś napisać np. o tolerancji lub o ludzkich problemach np depresja czy coś takiego :P
    pzdr :*

    http://Monster-Miko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie czuję tych świąt wielkanocnych i nie mam weny, chociaż wiadomo, że będzie też przez to wolne od szkoły. Nie mogę się już doczekać wakacji :>
    Może napisz post o tym jak ty masz zamiar spędzić Wielkanoc lub post tematyczny odnośnie jak spędzać czas, gdy jest ładna pogoda lub post z faktami o tobie ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Gify są ekstra ;D
    Mam prośbę czy możesz kliknąć w któryś z klików przy tej notce http://daquerre.blogspot.com/2014/03/moje-propozycje-na-wiosne-2014-ze.html bede mega wdzięczna.Pozdrawiam,miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. <3 świetny blog *.* Na pewno będę tu częściej wpadać :) ;3 zapraszam do mnie *.* http://natalia-natty-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D