sobota, 31 maja 2014

I'm slowly drifting, drifting away.

Cześć Wam. Dawno nie pisałem co u mnie słychać, więc teraz trochę o tym. W czwartek u mnie w szkole odbył się coroczny marszobieg, czyli wyprawa do lasu, który znajduje się około 7 km od szkoły, ale na szczęście pojechaliśmy tam autobusem, bo była brzydka pogoda. Gdy zajechaliśmy, nauczycieli sprawdzili obecność i podzielili nas na pięcioosobowe grupy i dostaliśmy zadania do wykonania. Było to kilka testów z przedmiotów, strzelanie z wiatrówki, rzut granatem, bieg na kilometr, a na końcu ognisko, na którym upiekliśmy kiełbasę, najgorsze było to, że co chwilę padał deszcz i wszystko było utrudnione, no ale jakoś przetrwaliśmy. Na drugi dzień był w szkole dzień sportu, ale nie było sporo osób i były jakieś mecze siatkówki i piłki nożnej, więc za ciekawie nie było. Ostatnio chodziłem późno spać, byłem nie wyspany i prawdopodobnie przez to wczoraj na wieczór praktycznie sama mi krew z nosa zaczęła się lać na podłogę, na mnie, nie mogłem jej powstrzymać, wystraszyłem się trochę, bo podobnie miała dziewczyna z filmu, gdy miała białaczkę, no ale to tylko jednorazowe. Oprócz tego więcej ciekawszych rzeczy nie było, nie będę pisać co robiłem, bo to jest bez sensu. Na pewno większość z Was jest w trakcie poprawiania ocen w szkole, ja również, ale jeszcze zobaczymy jak to będzie. Nie przedłużając, chciałem Wam jeszcze pokazać zdjęcia, które udało mi się wybrać z wielu, na których mam nową bluzę ze strony rosewholesale.com Jeżeli możecie to kliknijcie w ten link, zawsze coś mi to pomoże :)


Bluza // rosewholesale.com  T-shirt // ?  Spodnie // Zwykły sklep  Buty // Vans

16 komentarzy:

  1. Jak zwykle cudne zdjęcia :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. vansy hehjejejeje

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wygląd bloga! Dodaje do zakładek! Super zdjęcia. Obserwujee :)
    Na pewno zostanę na dłużej ;p
    www.teenage-dreams-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ALe z ciebie model. Fajna bluza. Poklikane. Nie przemęczaj się tak. Wysypiaj się. Spanie to coś pieknego. Ja uwielbiam.
    Zaklikaj w linki u mnie w wolnej chwili. Jeśli zaobserwujesz na pewno się nie obrażę :)

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadania do wykonania brzmią co najmniej przerażająco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak fajnie że jednak istnieją blogi prowadzone przez mężczyzn w Polsce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm , kogoś z moich znajomych mi przypominasz , muszę pomysleć kogo ...
    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  8. cudownie pozujesz :)
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia!
    Kliknąłbyś u mnie w linki w poście? Zabiegam o współprace i to na prawdę dla mnie ważne. Oczywiście się odwdzięczę!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/2014/06/colage-for-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog + obserwuję :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytając posta, najpierw przypomniały mi się stare dobre czasy, kiedy to jeździłam na podobne wycieczki, też strzelałam z wiatrówy i ogólnie spoko się przy tym bawiłam. A potem sobie pomyślałam, nie no, typowy facet! Krew ci z nosa leci i od razu pomyślałeś, że to białaczka? Rozbawiło mnie to troszeczkę, ja żyjąc na krawędzi, nie śpiąc praktycznie wcale i krążąc jedynie między kolejnym energetykiem, papierosem i kubkiem kawy, powinna już chyba nie żyć. Może całkiem mądrze bym zrobiła, lecz ja przecież tak bardzo kocham życie. Mój były mi się też przypomniał, pewna sytuacja, gdy leżymy pewnej nocy w łóżku i nagle słyszę "Ada, głowa mnie boli, ja chyba umrę na raka"... a ja oczywiście odpowiedziałam śmiechem... ach wy kochani mężczyźni, bez was świat byłby taki nudny ;)

    +Jesteś może zainteresowany wzajemną obserwacją blogów?
    Zapraszam: adaszwarc.blogspot.com
    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz bardzo fajny uśmiech :) i wycieczka tez wyglądała na ciekawą :) powodzenia w szkole :)

    Zapraszamy do nas
    weronikaimarika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D