środa, 25 czerwca 2014

I feel weak, things get tough.

Cześć! ☺
A więc tak, ten post jest setnym, który pojawia się na tym blogu, tak myślałem, żeby był on jakiś inny niż te pozostałe, ale niestety nie uda mi się tego zrobić, ponieważ właśnie skończył mi się internet i tylko na chwilę mam dostęp do niego. Trochę głupio wyszło, akurat teraz, no ale mam nadzieję, że wkrótce pojawi się coś lepszego i ciekawszego. 
Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda jest bardzo brzydka, praktycznie od rana pada deszcz i nawet nie można gdzieś wyjść. Mam nadzieję, że wszystko się polepszy do następnego tygodnia, bo w końcu zaczynają się wakacje. A skoro już jestem przy tym temacie to chciałbym Wam powiedzieć trochę o moich planach wakacyjnych. A więc tak, na początku prawdopodobnie wybiorę się do rodziny do Sosnowca na kilka dni, potem jest plan, żeby jechać z rodziną i znajomymi do Wesołego Miasteczka, jeżeli będzie jakiś wolny weekend to wyjazd z rodziną do Zakopanego. Oprócz tego jest planowany już od chyba roku wyjazd do Anglii, ale jak już kiedyś pisałem na blogu, nie wiem jak z tym będzie i ta opcja jest raczej mało prawdopodobna. Do tego chcę, żeby mój blog się bardziej rozwinął oraz zrobić mnóstwo zdjęć z wyjazdów. Na dzisiaj tyle, trzymajcie się, część :)

A Wy jakie macie plany na wakacje?















13 komentarzy:

  1. U mnie jest od rana ciepło i świeci słońce :) Ładne zdjęcia. :D
    http://fotismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam planów na wakacje ,liczy się spontan :P fajne zdjęcia :) CLICK

    OdpowiedzUsuń
  3. Super plany. Miejmy nadzieję, że wypalą :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja we wakacje na pewno pojadę z rodzicami nad morze oraz jadę do babci :)
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie właśnie ciepło :> Ja jadę do Włoch, a potem sobie dorabiam, idę do pracy ;_;
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ej no, ja jestem z Sosnowca XD

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja w tym roku spędzam wakacje w Anglii, u matki. Wolałabym być w Polsce, ale trudno. Też właśnie wczoraj napisałam setnego posta, jednak jakoś nie zrobiłam z tej okazji nic specjalnego.
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe zdjęcia, udanych wakacji! ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam jakiś szczególnych planów!
    Udanych wakacji. :))

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na razie nie mam żadnych planów na wakacje :)
    Życzę udanych wakacji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog, poklikałem u mnie w banery! :)
    Poklikasz u mnie w linki z ciuchami, bardzo mi na tym zależy! :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/07/kolaz-sklepu-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D