niedziela, 8 czerwca 2014

Maleficent.

Cześć Wam. Nie wiem czemu tak mam, ale najbardziej lubię pisać nowe posty w niedzielę, chociaż jej za bardzo nie lubię. Wtedy mam najwięcej czasu na dopracowanie danej notki i chcę, żeby wyszła jak najlepiej, bo w tygodniu tego czasu za dużo nie mam. Wczoraj wybrałem się do kina z Roksaną do Kielc, byliśmy na Czarownicy w 3D, nawet nie pomyślałbym, że ten film mi się tak spodoba, a gra w nim Angelina Jolie, którą bardzo lubię. Od zawsze lubię bajki i chętnie do nich powracam, a ten film jest na podstawie Śpiącej Królewny. Ten film polecam każdemu bez względu na wiek. Nie mogę się już doczekać powrotu mamy zza granicy, wyjechała na początku maja i ma wrócić pod koniec czerwca, strasznie się stęskniłem. Do tego powiedziała mi, że kupiła już trzydzieści różnych czekolad i trzy duże nutelle, będę mieć zapasy akurat na wakacje. Na pewno szybko zleci, nauki został około tydzień, może półtorej, a potem już luz w szkole, więc będzie okej, Liczyłem sobie przypuszczalną średnią i wyszło mi około 3.80 jak by było cztery, to byłbym zadowolony. Na dzisiaj tyle, zaraz wybywam na dwór korzystać z pięknej pogody. Zostawiam Wam kilka zdjęć, które ostatnio udało mi się zrobić, mam nadzieję, że Wam się spodobają.

 Klikniecie TUTAJ ? Będę bardzo wdzięczny.



Trzymajcie się, cześć :)

25 komentarzy:

  1. Dobra średnia Ci wyszła, ja jeszcze na Czarownicy nie byłam (też lubię Angelinę Jolie). U mnie to tata wyjeżdża zagranicę. Trzymaj się! :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie właśnie zastanawiam czy iść na ten film czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :) Pytałeś o współną obserwację. Twój blog wyfaje się być całkiem fajny, więc chętnie się zgodzę :) Już zaobserwowałam. Możesz zrobić to samo: http://check-to-check.blogspot.com/
    Jeszcze nie oglądałam 'Czarownicy' ale może to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki zbieg okoliczności. Wczoraj także byłam na ,, czarownicy'' w 3D
    Poklikałam...

    Czy mógłbyś poklikać w link w najnowaszym poście? To dla mnie bardzoo waaaażne.

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ! Może wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, a ja się zrewanżuje ;)
    Mój blog : http://polakate.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia. Fajnie, że film Ci się podobał :) Kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam czarownicy, ale podobnie jak Ty od zawsze lubię bajki. Angelina jest jedną z moich ulubionych aktorek :) Do jakiego kraju wyjechała Twoja mama?

    Ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa notka :)
    Ładne zdjecia.
    Nie ogladalam jeszcze czarownicy, ale napewno obejrze. :D

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie lubię niedziel, bo to taki dzień, w którym trzeba się szykować do szkoły :)
    wikalifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również nie lubię niedziel, są dziwne ;) Mam zamiar właśnie wybrać się na ten film ;)
    kikaa-blog.blogspot.com-kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie lubie niedzieli :)

    Obserwuje i licze na to samo :)
    http://tala-tusia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. musze isc na Czarownice;) klikniete!
    buziaki
    czy moglabym cie prosic o klikniecie w : KLIK z gory bardzo dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :) Wiele osób wstydzi się aparatów firmy fujifilm.
    Pytałeś o wspólną obserwację, więc ja już :)

    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam czarownicy :))

    ps zerknij do mnie http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny wpis! chcę zobaczyć ten film ^^!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Też muszę wybrać się na ten film :)
    Obserwuję ;)


    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kliknęłam i mam nadzieję ,że mi też pomożesz...

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę się koniecznie wybrać na ten film. :)
    Och, 30 czekolad? Jestem w niebie. *-*

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. :) ciekawa jestem tego filmu:)

    Dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  20. ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
    Kolejny świetny post :) Śliczny wygląd bloga zazdroszczę *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać, czy są nowe posty!
    A może masz ochotę na wspólną obserwację?
    Zapraszam <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/

    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklkałam, obserwuje-bardzo fajny blog :) Na film pewnie pójdę przy najbliższej wizycie w kinie, super zdjęcia. A ta średnia to nie taka zła... chłopak z klasy ode mniea ma taką samą w w liceum to przecież jeszcze trudniej ;)

    Pozdrawiam, Natt

    OdpowiedzUsuń
  22. Zastanawiam się czy wybrać się na ten film :D

    Pozdrawiam!
    biirdy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hm chciałabym obejrzeć tą Czarownice,bo mnie bardzo ciekawi ten film. Choć nie wiem czy mi się uda. :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się bardzo Czarownica spodobała, mimo że nie przepadam za tą obsadą. Efekty specjalne dla mnie były idealne.
    A.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D