piątek, 20 czerwca 2014

Shake off all of your sins + answers.

Cześć! ☺
Kilka minut temu się obudziłem, od razu otworzyłem laptopa i wszedłem na bloga, żeby do Was napisać. Już wczoraj na wieczór przerobiłem kilka zdjęć, żebym na dzisiaj miał już gotowe. Na samym początku chciałem się pochwalić, że zaliczyłem historię, której tak bardzo nie byłe pewny, zaliczyłem najlepiej w klasie, więc jest ok, krótko mówiąc osiągnąłem cel, który sobie zamierzyłem i mogę spać spokojnie o szkołę. Teraz jest długi weekend, czuję się jakby już były wakacje, w poniedziałek jeszcze pójdę do szkoły, a w piątek już długo wyczekiwany koniec. Prawdopodobnie za dwa dni moja mama przyjeżdża z Niemiec, strasznie się cieszę. Niestety dzisiaj mój chomik zdechł, był u mnie około dwóch lat :( 
W poprzednim poście zadaliście mi kilka pytań i teraz odpowiem na nie:

*Kto jest Twoim autorytetem?
- Nigdy się nad tym głębiej nie zastanawiałem, ale sądzę, że nie mam autorytetu, lubię być sobą, a nie patrzeć na innych.

*Co daje Ci prowadzenie bloga?
- Prowadzenie bloga daje mi możliwość pokazania moich myśli, pomysłów, tego jaki jestem, a przy okazji sprawia mi to wielką przyjemność.

*Kim chciałbyś zostać w przyszłości?
- To pytanie, którego od zawsze unikam. Odkąd tylko pamiętam nigdy nie wiedziałem kim chcę być w przyszłości, nie wiem dlaczego tak mam, dlatego chodzę do ogólniaka.

*Jakie cechy chciałbyś zmienić w sobie?
- Chciałbym nie być taki nieśmiały i nie przejmować się każdą, nawet najmniejszą rzeczą. 

*Ulubieni wykonawcy? Dlaczego akurat oni?
- Moim ulubienie wykonawcy to Lana Del Rey, Rihanna, Miley Cyrus, Bezczel, Miuosh, Paluch, Huczu Hucz itp. 

*Co Cię skłoniło do blogowania?
- Do blogowania skłoniły mnie inne bloggerki i blogerzy, gdy oglądałem ich blogi postanowiłem, że i ja założę swojego. 

*Ulubiony gatunek muzyki?
- Słucham praktycznie wszystkiego, oprócz Disco Polo, a tak najbardziej to: pop, rock, dubstep, electro i rap.

*Gdy idę do McDonald'a zamawiam...?
- Zazwyczaj są to jakiej dwa cheesburgery z frytkami lub colą, albo jakiś zestaw z chickenburgerem lub chikkerem. 

*Ile masz wzrostu i ile lat?
- 172 cm i 17 lat w sierpniu.

*Masz już nowy album Lany? Czy masz zamiar go kupić?
- Nie mam, na razie nie planuję, choć bardzo bym chciał.

(To był 99 post na blogu, nie mam pomysłu co zrobić na 100 post)
Podobają Wam się zdjęcia?
Trzymajcie się, cześć ☺

22 komentarze:

  1. Świetne pytania i odpowiedzi również. Też mam 172cm ;D

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jeszcze nie wiem kim chcę być w przyszłości :( No i też nie lubię Disco Polo.

    Ja przed chwilą napisałam 99 post :)
    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie wiem kim zostać w przyszłości ale mam jeszcze trochę czasu na zastanowienie się. Gratuluje wyniku z historii! ;))

    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ty jesteś ładny *.*
    Masz wspaniały blog, a na 100 post możesz nam opowiedzieć coś o sobie więcej, albo jakiś filmik nakręcić ;)Teraz też idę do ogólniaka z tym, że ja wiem co chcę robić i tego też tobie życzę! Zdjęcia się oczywiście podobają <3
    Zapraszam do mnie na nowy post!
    szejkus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pytania no i zdjęcia też :D

    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zawsze zamawiam to w MCD! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Typowe pytania. Następnym razem odpowiedz na ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajne pytania, wysoki jesteś ja mam tylko 162 :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nienawidze historii :D Wysoki jestes, ja mam tylko 156 :o
    wobiektywiepoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i genialne zdjęcia :)

    kumiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i świetne zdjęcia, tak przy okazji to obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post, fajne odpowiedzi i swietne zdjecia :*

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i bardzo ciekawe odpowiedzi ;) http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia. Gratuluję zaliczenia historii !

    OdpowiedzUsuń
  15. Lana Del Rey *.*
    świetny blog ;) zainspirowałeś mnie.
    obserwujemy?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Setny post musi być rzeczywiście wyjątkowy :)
    Ładne zdjęcia i plus za to, ze lubisz Rihanne :D
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    milennpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mhmm w końcu jakiś mężczyzna na blogerze,super wyglądasz :)
    Może obs za obs? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Biedny chomik :( Gratulacje historii :) Jesteś moim rocznikiem, tyle, że ja urodziłam się pod koniec lipca :D

    Mój blog- Serdecznie Zapraszam KLIK <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda chomika, ale one krótko żyją.. Ja mam 175 cm wzrostu xd
    + Obserwuję ;)

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nienawidzę historii. Już nie mogę się doczekać piątku. Szkoda chomika :c
    ...
    http://kikaaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubię Lana Del Rey<3 Ona jest boska!

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne odpowiedzi :)

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D