sobota, 14 czerwca 2014

You can't take it, all these faces. + Wasze pytania.

























Hej : )
Kolejny post pisany w weekend, no cóż, widocznie teraz przed zakończeniem roku szkolnego nie będę miał więcej czasu, ale to jeszcze tydzień, więc obiecuję, że będę pisać do Was częściej. Kolejnym problemem jest to, że popsuły mi się baterie od aparatu i co jakiś czas zrobię kilka zdjęć, i aparat pada. Muszę kupić jakieś dobre i to szybko, bo ostatnio mam tak, że nie mam ochoty dodawać posta, gdy nie mam żadnych nowych zdjęć, bo nie chcę już dodawać zdjęć z internetu. U mnie w szkole nauka nadal trwa, jest masa osób, które poprawiają oceny i jest straszne zamieszanie w związku z tym, niby ja mam tylko do poprawy historię w poniedziałek, a już od tygodnia codziennie ktoś podchodzi do mnie i chce, żebym mu wytłumaczył matematykę, bo mam czwórkę, nawet tym, których za bardzo nie lubię, ale nie chcę być już takim chamem. Do środy muszą być wystawione wszystkie oceny, a więc do tego czasu jest nauka, nie mogę się już doczekać wakacji, oby tylko pogoda się nie zepsuła. Jestem niezadowolony z tego, że od początku roku nie byliśmy na żadnej wycieczce, nawet do głupiego kina nie pojechaliśmy, było mnóstwo planów, które były przekładane i tak wyszło jak wyszło. 

Pomyślałem, że następny post mógłbym zrobić z odpowiedziami na Wasze pytania, więc jeżeli będziecie dodawać komentarz dopiszcie jakieś pytanie, a ja odpowiem na nie w następnym poście, możecie pytać o wszystko co chcecie, a nie tylko o bloga, czy coś. 


























Trzymajcie się, cześć :)

21 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcia!
    Masz talent! Szybko naprawiaj tą baterie!
    Zapraszam na mój nowy blog:
    szejkus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia, zostaje na dłużej!
    http://www.charlotteandsue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia *-*
    Pytania: Kto jest Twoim autorytetem?
    Co daje Ci prowadzenie bloga?
    Kim chciałbyś zostać w przyszłości?
    Pozdrawiam! kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :) Ja mam tak samo ;) Piszę tylko w weekendy, bo brak czasu przed wystawieniem ocen. Ale już od środy będę miała luzy więc jest ok :)

    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :)
    Pytanko: Jakie cechy chciałbyś zmienić w sobie?
    Pozdrawiam :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Napraw tą baterię! :> Piękne zdjęcia.
    1. Ulubieni wykonawcy? Dlaczego akurat oni?
    2. Co Cię skłoniło do blogowania?
    3. Ulubiony gatunek muzyki?
    4. Gdy idę do McDonald'sa zamawiam...
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile masz wzrostu? Masz dobra twarz jak do modelingu. I ile masz lat ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, masz talent :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też jakiś czas temu miałam problemy z baterią w aparacie ale... może to i dobrze ? przynajmniej udało mi się namówić rodziców na nowy haha :D powodzenia na poprawie z historii :)
    http://drawingpin15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham robić zdjęcia, niestety rozwaliłam aparat;/
    ciągle zacina mi się funkcja makro.
    Nie wiem jak długo wytrzymam bez aparatu ;p
    fajne zdj. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia :)
    benia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :)


    alexshia-a.blogspot.com | zapraszam i pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie wystawienie ocen było do dzisiaj więc teraz już mamy luz. Fajne zdjęcia, nareszcie nie z internetu
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham twojego bloga, OBSERWUJE i mam nadzieję że również to zrobisz ponieważ bardzo jest to dla mnie ważne
    dziękuję i pozdrawiam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne fotki :)

    Obserwuję , miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  20. troszkę za późno ale też mam pytanie :(
    Masz już nowy album Lany ? Czy masz zamiar go kupić ? :)

    Super blog <3

    Pozdrawiam :
    bealright1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D