czwartek, 4 września 2014

Goodbye holidays, hello school :c


Cześć
Tego posta zamierzałem napisać już w poniedziałek i codziennie jakoś byłem zbyt zajęty, żeby wejść na laptopa, zazwyczaj było to 5-minutowe wejście na Facebook'a i tyle. Wiem, że nie powinienem mieć znowu takiej tygodniowej przerwy od pisania, ale mam znowu wymówkę: szkoła. Mam nadzieję, że rozumiecie. A więc tak, cztery dni temu udaliśmy się pierwszy raz do szkoły po wakacjach, czyli jeden z najgorszych dni, teraz jest już czwartek i w miarę zaczynamy się przyzwyczajać do naszych obowiązków (przynajmniej ja tak to odczuwam). Od tego roku jestem w drugiej klasie liceum, czyli najcięższy okres szkolny przede mną niestety, a mianowicie mam prawie dziesięć lektur, nie wiem jak poradzę sobie z nimi, jedna ma około 600 stron, a reszta trochę mniej. Jak w każdej szkole, jedni odchodzą, drudzy przychodzą, do mojej szkoły przyszła pierwsza klasa, niektórzy z nich już mnie denerwują, chcą pokazać jacy oni nie są, a do tego jest mniej miejsc w busie powrotnym i prawie codziennie stoję, bo nie ma już miejsca. Jutro nie mam lekcji, bo nauczyciele gdzieś jadą i mają być jakieś zawody sportowe, ale znając życie każdy będzie robił co chce. Pomijając temat szkoły, w ostatnie dni wakacji pogoda dopisywała, więc razem z kuzynką (jej blog) wybraliśmy się na mini sesje, oczywiście zdjęcia załączam niżej i tak jak obiecałem jestem  nowej koszuli, pisaliście w komentarzach, że chcecie ją zobaczyć, więc proszę.
Na tym kończę tego posta, życzę Wam powodzenia w szkole i ''widzimy'' się wkrótce, a teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć :)

Jak u Was w szkole? W której jesteście klasie?








koszula // Carry   okulary // Cropp   buty // Vans   zegarek // dresslily

19 komentarzy:

  1. Moje liceum bylo genialne! :)
    Najfajniejszy czas w zyciu! Ech...
    Bardzo fajna koszula, i super zestawione dodatki!

    visit me soon on
    pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najgorzej w szkole będę mieć do kwietnia czyli testów gimnazjalnych. No ale żyć trzeba dalej, fajne zdjęcia
    blog maddy->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i koszula!
    U mnie w szkole jak na razie nie jest tak źle ;) A jestem w trzeciej gimnazjum :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 liceum to nic, ja teraz 4 technikum, matura, egzamin zawodowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez nie mam teraz dużo czasu

    pola-na-blogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz zaczynam od pażdziernika... już się boje ;P ale mam nadzieje że będzie dobrze ;D Tobie życze powodzenia ^.^
    zapraszam ;) http://na-diabelskim-mlynie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również jestem w 2 klasie liceum :)
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszula tak samo jak stylizacja. Ja jestem w 1 liceum, pierwsze dni były ciężkie ale jest coraz lepiej :)
    PS. Super blog, chętnie zaobserwuję i zapraszam do mnie http://www.fashionismaio15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie ci w koszuli , ja jestem w 1 kl liceum ;) Klasa nawet spoko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja 2 gimnazjum, haha. Masakra z tą szkołą, byle do wakacji.;P
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszula! U mnie na razie ok nie narzekam :)

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjęcia ;p
    jakoś dasz rade z tymi lekturami , u mnie też są jakieś dziwne te książki ;)
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia :)
    Ja jakoś nie mogę się jeszcze przestawić na szkołe :)
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Dasz radę, świetne zdjęcia :)
    może wspólna obserwacja ?:)
    http://fashion-outside.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne okulary :)

    obserwujemy? jeśli możesz odp. u mnie http://www.paulaes.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stylówa! :D Ja już wyszłam ze szkoły :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    /Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem w 3 kl. technikum.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D