czwartek, 16 października 2014

For what I like autumn?

Cześć 
Co tam u Was słychać? Nie złapało Was jakieś choróbsko? W tej porze roku niestety często chorujemy, więc dbajcie o siebie! 
Ten post chciałem poświęcić na tag jesienny, ale po długich przemyśleniach i przeglądzie wielu blogów postanowiłem, że nie będę pisać tego samego co jest na co drugim blogu, czyli odpowiedzi w stylu co lubię w jesień i jakieś ciekawe wydarzenia jesienne. Pomyślałem, że taki tag można przekształcić na zwykły post, w którym odpowiedzi na takie pytania można skleić w treść i powstaje ciekawa notka, a nie po prostu pytania i odpowiedzi.
A więc, może zacznę od tego za co lubię jesień, a są to:
➡ liście - uwielbiam, gdy z drzew opadają piękne kolorowe liście
 jesienne spacery
 sesje zdjęciowe - za kilka dni idę na sesje z moją przyjaciółką, nie mogę się już doczekać zdjęć w lesie z pięknym widokiem
 krajobraz - gdzie byśmy się nie spojrzeli to jest brązowo i pomarańczowo, a zwłaszcza kiedy zaświeci słońce
 halloween - lubię patrzeć na oświetlone dynie i dekoracje, żałuje tylko, że to święto nie wygląda dosłownie jak w USA
 filmy - kiedyś często nie oglądałem filmów, ale teraz muszę to zmienić, bo mam za duże zaległości filmowe :)
 gorące napoje - uwielbiam gorącą herbatę, kakao, kawę albo cappuccino, zwłaszcza gdy w domu nie jest za gorąco
➡ długie wieczory
 święta coraz bliżej - a więc nic lepszego nie może być :) ❄

A teraz zostawiam Wam kilka jesiennych zdjęć, które mimo gorszej jakości myślę, że oddają uroki tej pięknej pory roku :)

A Wy lubicie jesień?





24 komentarze:

  1. Ja byłam chora tydzień i jakoś ze mnie to ''schodzi'' :)


    Mój Blog - klliik!♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jesienne spacery,oj tak <3
    i też gorąca czekolada <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jesień za to samo co ty :D
    Fajne zdjęcia!
    olllie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię jesień, szczególnie za kolorowe liście, długie wieczory i piękne krajobrazy :)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez bardzo lubie jesien!:) bardzo fajne te zdjecia

    Pozdrawiam ♥nakioo blog - kllik!
    (zapraszam do konkursu do mnie na blogu!)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienny klimat na zdjęciach - bezcenny :>
    zapraszam www.artgallery100.blogspot.com
    Ps. Obserwuję jako ArtGallery

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam cię do fajnej zabawy! :) Wpadnij --> http://by-aneta.blogspot.com/2014/10/the-versatile-blog-award.html i sprawdź o co chodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baaardzo lubię jesień :):)

    Zapraszam do mnie na nowego posta :)
    www.Anita-Turowska.blogspot.com
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie lubię jesieni brrr, coraz bliżej do zimy ;p

    zachęcam do wejścia na mojego bloga :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jesień :)
    Obserwacja za obserwację? Odpisz na mojego bloga ;D
    http://olgascrazylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja najbardzieje lubię możliwość chodzenia w ciepłych sweterkach i ten chłód :D
    Ja już obserwuję,liczę na rewanż :*
    http://daria-darek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciepła jesień jest piękna, jednak to co mamy teraz to ja nie wiem czy to jesień czy może już idzie zima ;/

    bajeerancko.blogspot.com - Każda obserwacja to wielka motywacja ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog Mało chłopaków prowadzi bloga aa szkoda zaobserwowałam bloga
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień to moja ulubiona pora roku! Tak pomiędzy zimą a latem... :)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + zaobserwowałam. Bardzo podoba mi się Twój blog, szczególnie to, jak go prowadzisz i... że jesteś chłopakiem i potrafisz przełamać stereotypy :)
      mrs-cotton-candy.blogspot.com

      Usuń
  15. Kocham Twojego bloga i to jak Go prowadzisz ♥ Mogę czytać Twojego posta setki razy, a i tak nadal będzie on tak samo ciekawy. Życzę Ci wiele osiągnięć i sukcesów z tym blogiem. Mam nadzieję, że będziesz jak najdłużej pisać!
    Może w kolejnym poście dodaj diy, sposoby na nudę lub przemyślenie? Chętnie bym przeczytała takie posty na Twoim blogu.

    Pozdrawiam :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. jesień jest dziwna. z jednej strony jest za zimno na krótki rękaw, dres czy marynarkę, a z drugiej za ciepło na kurtkę zimową. i pada deszcz. i rano jest ciemno. i jest mokro. wszędzie pełno liści. błota. jesień nie jest fajna :P

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mogłabym się podpisać ,pod twoimi rzeczami za którymi lubisz jesień :))
    rzadko można natrafić na chłopaka piszącego bloga , a twój blog mi się odrazu spodobał ,dlatego
    zostawiam follow i liczę na wzajemną obserwacje ,ponieważ dopiero się rozkręcamy
    http://mivintly.blogspot.com/ ~Gosia xoxo :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię jesień z tych samych powodów co ty, no może za wyjątkiem Halloween.

    Mój Blog -->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj ja też bardzo przepadam za herbatą :)


    Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię jesień za to! :D

    Zapraszam na nowy tematyczny post! :)
    Jeśli Ci się spodoba skomentuj lub zaobserwuj.
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  21. super post naprawdę, wymieniłeś prawie wszystkie rzeczy, które mim zdaniem tworzą ten jesienny nastrój :) blog mi się spodobał i zaobserwowałam :) + http://outropic.blogspot.com/ niedawno zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. za goraca czekolade i herbate:D
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D