piątek, 3 października 2014

Love is all around me.


Hej
Zapewne już pomyśleliście, że zakończyłem już z blogiem, ale mam nadzieję, że się ucieszycie czytając tego posta, bo wreszcie powróciłem, po miesiącu przerwy nie miałem za bardzo czasu, żeby wejść na bloga i coś dodać, a nawet jakby to nie miałem żadnych zdjęć. Ostatnio sobie tak myślałem, że jakoś inni blogerzy uczą się i zajmują się swoimi sprawami, a jednak mają czas, żeby dodać chociaż jedną notkę na tydzień i postawiłem się poprawić. Myślę, że teraz jak już napisałem tę notkę to z innymi nie będzie problemu, a jak nie będę mieć zdjęć to dodam jakieś inspiracyjne, bo lepiej dodać takie niż żadne. Ostatni post dodałem na samym początku września, czyli kilka dni po rozpoczęciu roku szkolnego, od tego czasu udało mi się zebrać kilka ocen dobry i kilka gorszych, ale mniejsza z tym. Druga klasa jest najgorszą w ciągu trzeb lat, więc muszę się wziąć za siebie i nazbierać dużo dobrych ocen na początku to potem będzie mi lżej, na pewno Wy też tak robicie :) Jakieś dwa tygodnie temu kupiłem wreszcie nowy telefon, miałem już w planach zmienić jeszcze w tamtym roku, a dopiero teraz do tego doszło, bardzo się cieszę, że już go mam, bo wszystkie parametry, które chciałem są właśnie w nim. Jeżeli kogoś to interesuje model telefonu to jest to Alcatel One Touch Idol 2s i do tego mam etui z drzewem. Dodam jeszcze, że zdjęcia z dzisiejszej notki zostały zrobione tym nowym telefonem. Na dzisiaj tyle, postaram się zrobić jakieś zdjęcia i napiszę do Was wkrótce, trzymajcie się, cześć :)

22 komentarze:

  1. faktycznie ostatnio się zastanawiałam czy dodałeś jakiś post czy też nie, a tu prosze :D
    ten telefon jest świetny! :) życzę powodzenia w 2 klasie! :) przede mną 3 klasa gimnazjum i jest dopiero koniec września a już jest masakra :c
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego telefonu i jakoś jakość zdjęcia mnie nie przekonuje :/ ale może jest fajny!

    Mój Blog - klliik!♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w szkole! Ja też już dostałam kilka dobrych ocen ;)
    Świetny telefon i etui :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze, fajnie że wróciłeś a po drugie fajne etiu ;d
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne masz etui! :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie ze postanowiles wrocic! :)
    Fajny blog :)

    Pozdrawiam,
    http://joannaruminska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne etui na telefon. :D Dobrze, że znalazłeś czas aby napisać posta. Racja, lepsze posty z inspiracjami niż żadne. ;)

    http:/andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Grunt to dobra organizacja czasu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna obudowa ^.^ ale o telefonie nigdy nie słyszałam ;p
    Też mam problemy, żeby się wyrobić :c początek października, a my w tym tygodniu będziemy mieć 3 mega trudne sprawdziany -,- a trzecia gim to już nie przelewki bo trzeba sie do dobrego liceum dostać :)
    matiaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super obudowa ,i świetne zdjęcia jestem pierwszy raz na Twoim blogu i wywarł na mnie bardzo pozytywne wrażenie ! Ja mam podobny problem z dodawaniem wpisów ,dzisiaj biorę się do roboty ,dlatego też zapraszam na mojego bloga i do wspólnej obserwacji :)
    http://malwina-julia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że wróciłeś do bloga :D
    Świetne zdjęcia!

    http://d-amns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że wróciłeś. :) Przez tą szkołę trudno znaleźć czas na bloga ;c

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej mam prosbe.
    A mianowicie nie umiem robic ladnych zdjec w tle.
    Jezeli ktos moglby mi pomoc napiszcie
    liv-livixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetnego bloga wiec grzechem byłoby gdybys zrezygnowal z prowadzenia go dalej. Mimo wszystko nauka jest najwazniejsza. Ja jestem w 3 klasie technikum i mam taka jazde ze sprawdzianami i kartkowkami ze glowa mała i dla bloga poswiecam czas zazwyczaj w weekend :)
    Życze ci dalszego rozwijania sie na blogu.
    A teraz mam do ciebie prośbę. Wpadłbys do mnie ocenic zdjęcia? :) Od miesiąca zaczęłam sie zagłebiać w fotografię i chce wiedzieć co inni ludzie myślą o moich fotografiach.
    Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    Obserwuuje i mam nadzieje ze zostaniesz moim czytelnikiem :)
    Zapraszam i pozdrawiam cieplutko :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że będziesz jeszcze pisał coś na blogu :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w 2 klasie! hahah, to samo mogę powiedzieć samej sobie ;)

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe. :)
    PS.zapraszam do lajkowania strony w linku, byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna <3
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog :P
    Obserwuję

    http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D