sobota, 11 października 2014

October = Autumn.


Cześć
Kilka dni temu ten post miał już być na blogu, ale jak to ja nie mogłem się za to zabrać, zdjęcia jakieś tam są, więc dzisiaj przy sobocie wypadałoby dodać coś nowego. Ostatnio zauważyłem, że praktycznie w każdym poście mam jakie ,,ale" i zawsze na coś narzekam, być może to przez szkołę, która mnie przytłacza, bo wydaje mi się, że w wolne za bardzo nie ma na co narzekać. Gdy ostatnio przeglądałem Wasze blogi, na większości z nich było stwierdzenie, że jest brak czasu i posty nie będą dodawane regularnie, a nawet niektóre zostały zawieszone. W tamtym roku jakoś nie miałem większych problemów z pisaniem notek, ale było to spowodowane tym, że pisałem wyłącznie notki ,,pamiętnikowe", czyli ogólnie co się działo w moim życiu, a mało postów tematycznych lub przemyśleń na dany temat. Od jakiegoś czasu chcę, żeby było odwrotnie, lecz niestety nie mam pomysłów na post, a jeżeli już coś wymyślę, to uznaje to za zbyt oklepany temat, bo widziałem go gdzieś już na innym blogu i od razu idzie do kosza. Może zmienię temat i powrócę do teraźniejszości, a więc zaczęła się jesień, pogoda jest już coraz chłodniejsza, liście zaczęły żółknąć i opadać, a dni są coraz krótsze. Kiedyś strasznie nie lubiłem tej pory roku, bo kojarzyła mi się z deszczami, zimnem i wiatrem, a teraz zacząłem w niej dostrzegać plusy, a mianowicie dłuższe wieczory, przy których można przeczytać książkę lub obejrzeć dobry film w miłym klimacie z czymś gorącym do picia oraz sesje z pięknymi widokami, mam nadzieję, że uda mi się takowe zrobić, o ile znajdą się osoby do pozowania :)
Na tym kończę dzisiejsze wypociny, mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. Mam do Was jeszcze małą prośbę, jeżeli macie jakieś pomysły dla mnie do wykorzystania w notce to piszcie śmiało, na pewno mi to pomoże :) Trzymajcie się, część.



22 komentarze:

  1. U mnie też bardzo dużo osób zamyka lub zawiesza bloga co mnie smuci :C
    fajne zdj :D

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno jest wymyślić temat tak oryginalny by nie pojawił się na żadnym blogu lecz ważne jest to jak ten temat przedstawisz go TY. Niestety szkoła powoduje, ze wiele blogerów zawiesza tym czaswowo blogi bo nie chcą 'zawieść' szkoły.
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. ja raz zawiesiłam bloga :( ale nie zrobię juz tego

    Mój Blog - klliik!♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno jest wymyśleć jakiś fajny pomysł na posta, ale często wystarczy wyjść na dwór lub spotkać się z przyjaciółmi i od razu temat sam przychodzi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia ! :) ja przestaje jesień lubić, bo coraz częściej mnie coś przytłacza w wieczorami ;o
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chyba za niedlugo będę mudiała zawiesić bloga, bo czasu coraz mniej a nauki coraz wiecej ;p
    obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Również kiedyś nie lubiłam jesieni, ale w tym roku zdecydowanie mi się podoba. Kolorowe liście i długie wieczory to jest to :) Co do tematów na posty niestety nie mam żadnych, ale możesz zrobić jakiś tag :D Śliczne zdjęcia, szczególnie podoba mi się pierwsze :3
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jesień bardzo lubię, podoba mi sie kolor słońca i liści i zdjęcia jakie wychodzą
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia ;)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! :D Obserwujemy i dziękujemy także za obserwację u nas! Pozdrawiamy ^^

    http://los-i-metek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje pomysły na posta:
    - kilka słów o Tobie (moze troszke więcej niż kilka ;))
    -o Twoich pasjach, zainteresowaniach
    -ciekawostki o Tobie (coś czego w blogowym świecie o Tobie nie wiedzą)
    -coraz częściej blogująca płeć brzydka (sorki za określenie) :D
    Jeśli notki tego typu już się u Ciebie pojawiły to wybacz- jestem tu pierwszy raz. :D
    A zdjęcia są super.
    Zapraszam do nas: http://above-possibilities.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny blog od razu musze go dodac do obserwowanych aby byc na biezaco ;) a co to Twojego pytania, to .. nadeszla jesien a zaraz zima moze jakies porady jesienno-zimowe?;)

    http://witnessofmadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też straciłam pomysły na posty :(
    Bardzo fajne, jesienne zdjęcia :)

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za odwiedziny :*
    rownież obserwuję ;)

    Może zainteresuj się jakimś tagiem ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja raczej czas na bloga straciłam :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zdjecia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/elegant-rock-supra-magazine.html

    OdpowiedzUsuń
  17. nienawidzę jesieni ;c

    obserwujemy?
    lejzita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam od zawsze lubie jesień.
    Masz racje że wiele blogów zostało pozawieszanych. Wiele blogerów to uczniowie którzy chodzą do szkoły. Posty możesz napisać o swoich autorytetach, o osobach o których warto usłyszeć. Ja prowadziłam coś takiego u siebie na blogu. Co tydzień możesz opisywać mniej lub bardziej sławną osobę z dziedziny którą lubisz

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D