czwartek, 25 grudnia 2014

Christmas Time!

Cześć Wam
Dość długo nie było mnie na blogu, w ogóle moja aktywność na blogu w okresie ostatnich kilku miesięcy znacznie zmalała, mam nadzieję, że cierpliwie czekaliście, bo postaram się częściej dodawać posty i zacząć działać.
Jesteśmy na przerwie świątecznej, wczoraj była Wigilia i chyba wszyscy spędzaliśmy ten czas  najbliższymi. Do mnie przyszła jak co roku moja kuzynka z tatą, razem posiedzieliśmy i oczywiście tradycyjnie obejrzeliśmy Kevina, chyba nigdy mi się nie znudzi ten film, a zwłaszcza w święta. Po zakończonej kolacji wybraliśmy się razem na Pasterkę, niestety deszcz zaczął padać, ale to i tak nas nie powstrzymało i przeszliśmy się jak co roku. Przeglądając przed chwilą Wasze blogi natknąłem się na kilka z designem świątecznym, świetnie to wygląda, ale niestety trzeba poświęcić na to trochę czasu (czego mi często brakuje). U mnie nie ma zwyczaju, żeby pakować prezentów i układać pod choinką (choć szkoda), ale ważne jest to, że cokolwiek się dostatnie i nie ważne w jakich to okolicznościach. Ja dostałem książkę mojej idolki, czyli Miley Cyrus ,,Jazda na maksa", jest to biografia tej piosenkarki, świetną rzeczą w tej książce jest to, że na każdej stronie jest jakaś ciekawostka z jej życia i to dodaje całego uroku biografii. Kolejnym prezentem są perfumy, w sumie to jeszcze ich nie mam, ale są zamówione i nie doszły na czas, ale można mówić o nich jak o prezencie; i ostatnim prezentem są pieniądze, które chyba większość z nas dostało. Święta prawie się kończą i teraz czas na Sylwester, do tej pory myślałem, że mam świetne plany z przyjaciółmi, a jednak kilka dni temu okazało się, że nic z tego i teraz mamy niecały tydzień, żeby coś ogarnąć, no nic, pożyjemy, zobaczymy.

A Wy jak spędziliście święta? Co dostaliście? Macie plany na Sylwester?



17 komentarzy:

  1. Planów na sylwestra jeszcze nie ma...
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam kasę, ale od kilku lat nic innego nie chce, tak to sobie mogę kupic co chce lub zbierac na wakacje z chłopakiem! ;)) A sylwestra z chłopakiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i śliczne zdjecia. ;3
    Święta mijają dobrze, na sylwestra mam juz plany, jade do siostry ciotecznej :D

    Nowy post, zapraszam! :*
    Proszę o klikanie w linki! :D
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/outfit-sweterek-z-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja spędziłam święta jak co roku z rodziną ;) Dostałam wiele prezentów, z których jestem zadowolona :)
    A planów na sylwestra jeszcze takich dokładnych nie mam ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. W gronie rodziny ;)
    smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja spędzałam święta z rodziną, co (jak zwykle) było katastrofą :/
    + obserwuję, bo naprawdę mi się spodobało!

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez byłam na pasterce!
    Święta spędziłam z rodzicami i dziadkami.
    Nic szczególnego, ale atmosfera była cudowna. Bardzo odpoczęłam.
    Obserwuję, po dłuuugiej przerwie wróciłam do blogowania. Skomentujesz? :>
    unikalny-cud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pomysłu na sylwestra :( spędzę go chyba z przyjaciółkami :)
    spodobał mi się Twój blog, obserwuję <3 !
    zapraszam do siebie http://nataliexbrunette.blogspot.com/ nowy post już jest :D !

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już plany mam ;) bardzo fajnie tu u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja idę do znajomych na maraton filmowy :)
    super blog !

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :) Ja sylwestra spędzam z przyjaciółmi - zapowiada się fajnie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    + życzę Szczęśliwego Nowego Roku !

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam plany na sylwestra haha, ja w tym roku nie oglądałam Kevina :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. sylwester za nie długo a ja dalej nie mam planów.. :) ładne zdjęcia!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszy Sylwester to taki na spontana, ja z przyjaciółmi zawsze tak robimy i jest najlepiej, bo razem :) Polecam!

    A prezenty pod choinkę były świetne, trochę perfum, ciuchów, biżuterii, a trochę prezentów jeszcze przede mną :) Już się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie byłam na pasterce - spałam ^^ świetny blog, genialny wygląd :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D