poniedziałek, 29 grudnia 2014

Snow, snow, snow...


Cześć
Wczoraj na wieczór, leżąc na łóżku szukałem inspiracji blogowych przeglądając przy tym Wasze blogi, niestety nie natknąłem się na nic nowego, bo co rugi post jest o świętach, o prezentach i tym co już było. Zasnąłem z brakiem pomysłu na nowy post...
Gdy dzisiaj rano się obudziłem moim oczom ukazał się wirujący śnieg za oknami, co od razu wprawiło mnie w lepszy humor, a przy okazji mam okazje na nowe zdjęcia na bloga. Mam cichą nadzieję, że jeszcze tej zimy uda mi się ulepić bałwana, a przy tym świetnie się bawić i zrobić ciekawe zdjęcia, jak na razie pogoda temu sprzyja, zobaczymy jak będzie dalej.
Już za dwa dni zakończy się rok, w sumie chcę już nowy, bo po tym nie mam za bardzo czego wspominać, takim chyba najciekawszym wydarzeniem z tego roku jest to, że zdobyłem wiele nowych obserwatorów na blogu, który przeszedł duża metamorfozę; dlatego myślę, że nowy rok przyniesie więcej lepszych doświadczeń, bo już w czerwcu zdaję na prawo jazdy i obchodzę osiemnastkę, więc czekam na ten rok nie ubłagalnie. Jak już wspominałem w poprzednim poście nie mam żadnych planów na Sylwester, więc zostaję w domu, ale mam nadzieję, że pomimo to będzie co wspominać. 
Jest to ostatni post w tym roku, postaram się napisać zaraz po pierwszym stycznia i z racji tego chciałbym Wam życzyć cudownej imprezy i wspaniałego nowego roku 2015!
Trzymajcie się, cześć :)

Podobają Wam się zdjęcia? U Was też spadł śnieg?




35 komentarzy:

  1. U mnie sypie już od Drugiego Dnia Świąt ^^ Lubię śnieg, bo wtedy jest tak bajkowo na dworze, ale mogłoby być cieplej :) Było narzekanie, że nie ma zimy, a jak zima przyszła to też nie jest dobrze :D
    Sylwestra również spędzam w domu i pewno jeszcze będę sam :| Ale cóż, życie... Ten powinien być lepszy od poprzedniego, kiedy leżałem chory w łóżku. :P Najważniejsze, aby ten Nowy Rok był lepszy :)
    Pozdrawiam :D
    http://swiat-tristisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też jest dużo śniegu i muszę się wybrać w końcu na jakieś zdjęcia :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też jest dużo śniegu i ciągle pada

    Pozdrawiam~http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie jest mega biało <3

    www.casper-fashion.blogspot.com u mnie jest nowy post nie związany ze świętami ! zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam śnieg, ale tylko na święta.
    Szczęśliwego Nowego Roku i udanego sylwestra! :)

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! U mnie prawie wcale nie ma śniegu ;/
    Szczęśliwego nowego roku i udanego Sylwestra! :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre zdjęcia:) U mnie śnieg spadł dopiero wczoraj;/
    Udanego Sylwestra:)
    http://morpho-luno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia *o* U mnie spadło dosyć dużo śniegu. :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, u mnie też spadł śnieg :)
    Ja na Sylwestra idę do przyjaciółki. U Ciebie 2015 na pewno będzie obfity w wydarzenia, w końcu osiemnastka i prawo jazdy to duży krok do przodu :) Dużo dobrego w nowym roku.

    Obserwuję, bardzo ciekawie piszesz :)
    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz naprawdę ładnie zdjęcia :)
    Obserwuję :)

    www.celestialnailart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) , u mnie niestety nie ma śniegu .

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też leży śnieg, ale mróz zniechęca mnie do wyjścia na dwór. ;)

    kajoooja.blogapot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy tylko u mnie nie ma sniegu ? hah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie śnieg jest od pierwszego dnia świąt ^.^
    Zdjęcia są bardzo ładne :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  15. taaak u mnie dzisiaj w końcu poprószył :))
    fajne zdjęcia :)

    http://izu1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie już kilka dni temu spadł śnieg. Mam nadzieję, że miło spędzisz sylwestra. Życzę Ci żeby ten nowy, 2015 rok przyniósł Ci mnóstwo radości i uśmiechu! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Prowadzisz świetnego bloga! W blogosferze rzadko trafia się na chłopaków ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam już dość tych postów o świętach. Ale tak jest co roku, więc zdążyłam się przyzwyczaić do tego. Śnieg u mnie jest, ale jednak ja wolę lato. Nie znoszę niskich temperatur. :)

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i jestem szczerze pozytywnie zaskoczona ! ♥ Zdjęcia są cudowne u mnie dzisiaj w końcu spadł gęsty śnieg bardzo się cieszę i jutro idę na sesję ! :)
    Mój blog ♥ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. I chyba tylko ja nie mam takiego śniegu, żeby zrobić takie zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem ci szczerze, że dawno nie czytałam tak dobrego bloga. Może i to dziwnie zabrzmi, ale naprawdę wiesz co piszesz i robisz to bardzo mądrze i przemyślanie. Nie ma niepotrzebnego tekstu i wszystko trzyma się kupy. Świetny design też się od razu rzuca w oczy.
    Mam nadzieję, że uda ci się zdać na prawo jazdy za pierwszym razem i 8nastkę też spędzisz niezapomnianie!
    Obserwuję :)

    MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia z prawkiem życzę,ja się do tej pory nie zebrałam i chyba się nie zbiorę na zdawanie ponieważ strasznie przeraża mnie wizja siebie za kółkiem :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczęśliwego nowego roku! :)

    http://paradokssy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia są naprawdę dobrej jakości! :3 Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu oraz spełnienia marzeń w Nowym Roku 2015! :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia! U mnie też spadł śnieg :)
    Szczęśliwego Nowego Roku

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczęśliwego Nowego Roku ♥

    http://1968basweca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe zdjęcia :) Śnieg był jeszcze wczoraj dziś niestety stopniał:(
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    madephot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie śnieg nie chce spaść niestety, jest tak zielono, jak wiosną prawie, dobrze, że chociaż pąki na drzewach się nie pojawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia, u mnie śnieg już topnieje :(
    Zapraszam na mojego bloga ♥
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post ! :) u mnie niestety śniegu już nie ma -,-

    zapraszam: http://www.tynka18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D