wtorek, 13 stycznia 2015

Moja idolka - Miley Cyrus ♥

Cześć
Ostatnio wpadłem na pomysł, że powinniście choć trochę więcej wiedzieć o mnie. W związku z tym postanowiłem, że przedstawię Wam moją idolkę, jaką jest Miley Cyrus. Myślę, że nie muszę pisać jej życiorysu, bo jest na tyle znaną osobą, że chyba większość ją kojarzy, w większym lub mniejszym stopniu. Tak na prawdę nie pamiętam od kiedy zacząłem się interesować jej postacią, na pewno trochę po wypuszczeniu na antenę serialu z jej udziałem. Jakoś od samego początku mi się ona spodobała i zacząłem słuchać jej piosenek, wiadomo, wtedy miałem około 12 lat, więc za bardzo nie przywiązywałem wagi do piosenek, które słucham. Z czasem, gdy ja dorastałem, jej charakter również się zmieniał, można powiedzieć, że jej życie diametralnie się zmieniło w ciągu ostatnich kilku lat. Z biegem lat Miley wydawała nowe piosenki, tym razem już są one w znacznym stopniu poważniejsze niż te z serialu, które często mi towarzyszą w codziennej drodze do szkoły. Posiadam również jej biografię, którą dostałem na mikołaja od kuzynki i był to świetny prezent, więc spodziewajcie się niedługo jakiejś recenzji z mojej strony.
Czy jest jakiś fandom? Tak jest, nazywa się Smilers, ale ja za bardzo nie utożsamiam się z nim, ja po prostu uwielbiam Miley i nie potrzebuje jakiś fandomów.
Część z Was może zapytać: dlaczego właśnie ona? Otóż, uważam ją za świetną piosenkarkę, aktorkę, która jest pewna siebie i przede wszystkim jest sobą, bardzo podoba mi się, że Miley nie boi się wyrażać swoich poglądów na różne tematy, a że przy tym staję się często kontrowersyjną osobą to już inna sprawa.
Najgorzej jest mi pogodzić się z faktem, iż w Polsce nie ma koncertów Miley, w tamtym roku było dość duże zamieszanie, bo ktoś puścił plotkę, że wystąpi ona w Krakowie, czyli tak bardzo blisko mnie, ale jak już pisałem, wszystko było zmyślone, a ja tylko narobiłem sobie nadziei, której oczywiście nie tracę. ♥
Jak zawsze zostawiam Wam kilka zdjęć :)

Lubicie Miley Cyrus? Kto jest Waszym idolem?







32 komentarze:

  1. Kiedyś ją lubiłam, ale teraz jej wręcz ''nie cierpię'' Szególnie za piosenke na yt gdzie jest zupełnie naga..
    Zapraszam do mnie- KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówiąc szczerze nie mam jakiegoś takiego idola, którego śledzę. Jeśli chodzi o Miley to raczej jej nie słucham a jednocześnie nic do niej nie mam. Nie rozumiem osób, które czegoś nie słuchają a tak zawzięcie komentują jaka a osoba jest zła i bla bla bla.
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Miley była fajna, przed tą "metamorfozą". Nie zmienia to faktu, że w pewien sposób ją podziwiam za odwagę. ;) No i można o niej mówić różne rzeczy, ale jednak trzeba przyznać, że głos ma wspaniały. :D

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałeś nominowany do LBA
    Zapraszam do mnie:
    blogerkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. napisałeś pod moim ostatnim postem , że poklikałeś w linki , czy mógłbyś to zrobić jeszcze raz? dałam zły link i sie zanulowało :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam do niej neutralny stosunek. Wg mnie za bardzo szokuje, ale skoro to jest jej sposób na życie to niech to robi :) Mój idol to Jon Bon Jovi, trochę inne pokolenie od Miley :D

    www.trojanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam jej fanką przez bardzo długi czas lecz z wiekiem jakoś mi to przeszło i mam o niej neutralne zdanie ;) Zmieniła się bardzo, jak nie jedna gwiazda, ale u niej jest to na plus

    Jeśli zaś chodzi o mojego idola to na dzień dzisiejszy go nie ma, może dlatego że jeszcze się konkretnie nie określiłam jaki typ muzyki naprawdę mnie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem,że kiedyś ją bardzo lubiłam,a tersz to to już tak nie za bardzo :>
    Raczej nie mam takiego idola,ale bardzo lubię Katy Perry,Charli XCX i Sia :)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za nią, ale też nic do niej nie mam :) Ja nie mam idola/idolki.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miley jest jedną z moich ulubionych artystek. Nie wszystkie zmiany wychodzą na dobre, ale moim zdaniem, nie powinniśmy przestawać lubić jakiegoś idola, tylko przez to, że się zmienił i wydoroślał.

    stuckeds - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. miley ♥ Moim idolem jest Andy Biersack ;]
    Obserwuję i zachęcam do tego samego u mnie :*
    zuzanvx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również uwielbiam Miley <3
    http://teamparisgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie spotkałam chłopaka, którego idolką byłaby Miley Cyrus, także masz ode mnie wieeelkiego plusa, bo bardzo cenię ludzi o niespotykanych poglądach i ciekawych opiniach na różnorodne tematy! :)

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ją,ale bardziej podobała mi się w długich włosach :)
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hymm, ja nie mam swojego idola. A Miley, no cóż nie lubię jej piosenek, ale nie krytykuję jej. Uważam ją za kontrowersyjną osobę, która po prostu nie boi wyrazić się swojego zdania i za to ją szanuję, bo niewiele jest takich osób. Ludzi najczęściej boją wychylać się ze swojej bezpiecznej strefy.
    Masz u mnie "łapkę w górę" przez "odmienne poglądy" ( w dobrym tego słowa znaczeniu).

    -----------------------------------
    mino-shi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście Miley bardzo lubię ;) i nic do niej nie mam. Czasami nawet jej posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię Miley.
    Mam zamiar kupić jej książkę :)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście za Miley nie przepadam. Mam wielu idoli :)

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem fanka Miley, ale po tej swojej przemianie wyglada ślicznie :)

    http://helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam Miley od czasów Hannah i nie rozumiem tej fali hejtów na nią ;)
    Zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczył :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z t-shirtami DIY :3

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię posłuchać jej piosenek, zarówno tych starych jak i nowych, ale wydaje mi się że na siłe próbowała zdjąć z siebie plakietke Disneya. Teraz już przesadza z byciem kontrowersyjną, jak dla mnie mogłaby pokazać że jest dorosłą, szanującą się kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Miley ;) Jej piosenki są świetne tak samo jak ona. Jest moją pierwszą idolką ♥
    jestemfolta.blogspot.com - klik! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Miley jest na pewno bardzo ciekawą gwiazdą, jedni ją kochają, drudzy nie znoszą. Ale trzeba przyznać, że ma niesamowity głos.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Miley! Budzi u nie których kontrowersje... Nie dość że ma niesamowity głos, to jej uroda zachwyca! Po prostu definicja ideału :)

    Mój blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam swojego idola, ale Miley bardzooo lubię ;D

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. No niestety ja Miley wręcz nie znoszę, jak dla mnie to wszystko co teraz robi jest mega pod publikę i nie szczere.

    http://miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie przepadam za od niej piosenkami.. Słucham rapu i moim idolem jest Kali, ale nie tylko.. wiele raperów :)

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Miley od dziecka! :)
    Moim idolem jest zespół Afromental i 1D :)
    Obserwuję, bo masz świetnego bloga ;3

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam ulubiony zespół- The Vamps, niektórzy mogą mówić, że pedały itp. ale ja mam to gdzieś, po prostu uwielbiam ich pozytywną energię i muzykę i mam szczerze gdzieś co inni mówią.Uwielbiałam też The Wanted, no ale się rozpadli :/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D