piątek, 2 stycznia 2015

Moje ulubione aplikacje na telefon + nowy ask.

Cześć
Jak tam po Sylwestrze? Mam nadzieję, że macie dobre wspomnienia, bo niestety ja ich nie mam, ten dzień nie udał mi się i raczej nie chcę go wspominać, ale mówi się trudno. 
Przeglądając Wasze blogi natknąłem się na ciekawy post u jednej z blogerek, a mianowicie przedstawienie i omówienie swoich ulubionych aplikacji na telefon. Postanowiłem, że i ja mogę coś takiego zrobić, może coś Wam przypadnie do gustu. Tak więc, bez zbędnego przedłużania, zaczynam.
Na początku pokażę, Wam mój telefon, jest to Alcatel One Touch Idol 2S, kupiłem go bodajże trzy miesiące temu i jestem z niego bardzo zadowolony, ponieważ zawiera wszystko co potrzeba i w bardzo dobrej jakości. Posiadam na niego białe etui (przynajmniej na początku takie było), więc daję zdjęcia w etui i bez.



A teraz aplikacje:



Instagram - chyba większość ludzi zna ją, dodajemy zdjęcia/filmiki i dodajemy tagi. Tą aplikacje chyba przeglądam najczęściej, bo co chwile ktoś z moich znajomych coś dodaje, polecam.


Snapchat - wysyłamy zdjęcia do znajomych na góra 10 sekund, bardzo ciekawa aplikacja. Kiedyś nie byłem do niej przekonany, a teraz nie mogę się od niej oderwać :)


Facebook - tutaj nie ma co tłumaczyć, również przeglądam ją bardzo często i przeglądam zdjęcia z grup np. Instagrama.


Tumblr - jest to strona, na której dodaje inspiracje i rebloguje (?) zdjęcia innych, aplikacje również może bardzo wciągnąć.


We Heart It - najlepsza aplikacja do przeglądania i ściągania zdjęć inspiracyjnych, czyli takich jak na Tumblr. Wszystkie tapety jakie mam na telefonie pochodzą właśnie z tej aplikacji.


Shazam - aplikacja, dzięki której możemy wyszukać wykonawcę i tytuł piosenki, która gdziekolwiek słyszymy, a nie znamy jej. Bardzo przydatna według mnie.


Duolingo - świetna aplikacja do nauki języków, gdziekolwiek jesteśmy, według mnie najlepsza jakie dotąd testowałem, więc cieszę się, że ostatnio ją znalazłem.

I ostatnia aplikacja to CocoPPa - aplikacja ta pozwala nam zmieniać ikonki, które mamy na pulpicie naszego smartfona. Wystarczy wybrać miniaturkę i dołączyć ją do wybranej aplikacji i gotowe. Na zdjęciu poniżej zobaczyć możecie jak ja wszystko sobie zmieniłem.


I to już wszystkie moje ulubione aplikacje na telefonie, oczywiście nie podałem wszystkich, bo przecież są jeszcze gry, ale wtedy post byłby niesamowicie długi, a zarazem nudny. Ograniczyłem się tylko do tych najważniejszych i przydatnych, które oczywiście możecie pobrać za darmo ze Sklepu Play w Waszym telefonie.

Na końcu chciałem jeszcze powiedzieć, że założyłem aska specjalnie dla Was, może czasem ktoś chce o coś zapytać, a nie lubi wysyłać maili (tak jak ja) to tutaj jest to ułatwione, o można pytać o wszystko anonimowo. Ikonka i link do mojego aska znajduje się pod zdjęciem w prawym górnym rogu bloga, zapraszam :)

Znacie wszystkie aplikacje wskazane przeze mnie? Używacie ich?

34 komentarze:

  1. Widziałam taki post na blogu Kiki.
    Z tych twoich znałam wszystkie prócz Shazm i Duolingo, które już ściągam na telefon :)

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam prawie i mam te aplikacje co podałeś :)

    Zapraszam do mnie- KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten telefon :)
    Ciekawa notka.
    Pozdrawiam!

    http://the-queen-of-noise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko dwóch przedostatnich aplikacji nie znałam i w ogóle z nich nie korzystałam, a z reszty to znam, ale jakoś wielką fanką nie jestm oprócz facebook'a na którym spędzam zadziwiająco dużo godzin...
    Fajny post tak ogólnie :)
    Pozdrawiam
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znalam tylko 1 aplikacji, ale zaraz ja sciagne bo wydaje mi sie fajna ;)) ciekawy pomysl na posta, moze tez taki zrobie ;3 olikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tylko aplikacji 'Shazam' i muszę ją wypróbować ;)
    Ja najbardziej lubię Instagrama i Snapchata :)

    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne aplikacje :)

    http://to-many-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak instagram i Shazam to aplikacje, które też uwielbiam :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tumblr'a na telefonie, jest lepszy niż na komputerze. :D Mam większość tych samych aplikacji co ty, oprócz tych ostatnich, bo na inne nie starczyło mi miejsca... ;c

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam instagrama, głównie po to aby wstawiać tam rysunki :)
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. instagram i we♥it uwielbiam!:)



    http://1blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przetestować te 2 ostatnie aplikację :)
    http://topgala.blogspot.com/2014/12/swiateczne-muffinki.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo z tych aplikacji znam i używam. Snapchat uwielbiam!
    Muszę wypróbować Duolingo. :)

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na swoim telefonie mam aska,,shazam,we♥it i wiele innych
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam instagram i snapchat!:)
    ewelinakuchta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post, ja używam większości z tych aplikacji :))

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam dwóch, ale zaraz je sprawdzę:) - najczęściej jednak kożystam z instagrama i tumblra:)

    Zapraszam do mnie:)
    alexa-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Większość aplikacji znam :)
    Bardzo ciekawe etui! Gumowe czy plastikowe? :3
    Snapchat faktycznie jest bardzo uzależniający :P
    POzdrawiam i zapraszam do siebie,
    unikalny-cud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam większość, najczęściej używam snapa i ig :)

    Pozdrawiam, Katie x
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Aplikacje bardzo się przydają, mam zainstalowane większość. :)
    cloudsareblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo przydatny post :D
    zapraszamy do nas topgala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem szaleńczo zakochana w Instagramie *.*
    ♥Zapraszam do mnie- KLICK♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja praktycznie nie mam żadnych aplikacji bo z nich nie korzystam a mam mało pamięci więc mi nie są za bardzo potrzebne.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja najczęściej używam takich aplikacji jak: fb,ask.fm oraz instagram.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne aplikacje! Ja uwielbiam Instagrama, Tumblr i We heart it :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Facebook, Instagram, Snapchat i We heart it - ich używam regularnie :)
    Muszę wypróbować tą, co daje możliwość zmiany ikon, bo moje mi się już znudziły.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z wszystkich aplikacji korzystam regularnie i bardzo je lubie ;))

    http://pauliica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja używam Facebooka, Snapchata, Tumblr'a, Instagrama jestem też stałym bywalcem YouTube'a no i weheartit używam do wstawiania zdjęć na Tumblr'a choć ostatnio jakoś rzadziej. Shazam miałam kiedyś, ale teraz nie jest mi już tak potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  29. Kilku tych apek w ogóle nie znałam. A chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Od blogów nie wymagam wiele, ale ta przejrzystość i czytelny font musi być. Tu jest konkretnie i na prawdę przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Blog jest sprawą bardzo rozwiązłą i trzeba przeznaczyć sporo czasu na dopełnienie go odpowienimi zjęciami i stylem. Ten blog mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się apka inspiracyjna. Sam chciałem coś podobnego kiedyś stworzyć, ale ciągle brak mi czasu, a do tego trzeba przysiąść. Może jakieś praktyki w software house to byłby dobry pomysł... Generalnie, spoko lista. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D