sobota, 31 stycznia 2015

Tag: Moje blogowe sekrety.

Cześć :)
Czytając Wasze blogi na co drugim widniała informacja o rozpoczętych feriach, nawet nie wiecie jak Wam zazdroszczę, ja niestety muszę się jeszcze przemęczyć równe dwa tygodnie w szkole. Nie lubię jak moje województwo ma jako ostatnie wolne, bo jest to za długa przerwa od świąt, no ale nic nie poradzimy na to. 
W dzisiejszym poście, jak już się pewnie domyśliliście po tytule, odpowiem na pytania dotyczące mojego bloga, w popularnym tagu, a mianowicie moje blogowe sekrety, a dodatkowo zobaczycie nowe zdjęcia, które zrobiła moja mama, za co jestem jej bardzo wdzięczny. Zacznijmy.

 Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga założyłem we wrześniu 2012r, więc w tym roku, za 8 miesięcy będzie 3 lata, nawet nie wiem kiedy to zleciało. Kiedyś posty dodawałem bardzo nieregularnie, a teraz staram się nad tym pracować i częściej dodawać notki, a zarazem w równych odstępach czasowych.

Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Nawet chyba nie potrafiłbym zliczyć ile razy dziennie wchodzę na bloga, posiadam internet w telefonie, więc jeżeli tylko mam telefon w ręce to blog jest otwarty. Nie potrafię powiedzieć, czy jest to w pierwszej kolejności, ale zawsze są to te same rzeczy, czyli blog, statystyki i komentarze, do tego poczta i ask.

Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Moja rodzina wie chyba od samego początku, a ze znajomymi jest inaczej. Tylko kilka osób jest, którym powiedziałem o istnieniu mojej strony w internecie, w sumie od początku chciałem, żeby był bardziej anonimowy dla moich znajomych ze szkoły, a nawet poza nią.


Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek/blogerów?
Nie mam określonych warunków co do tematu czytanych postów u innych, najchętniej jednak lubię czytać posty tematyczne, przemyślenia i jakieś stylizacje (oczywiście przedstawione na zdjęciach dobrej jakości) oraz luźne posty, bo takie też są przyjemne w odbiorze.

Czy zazdrościsz czasem blogerkom/blogerom?
Oczywiście są takie dni, kiedy przeglądam Wasze blogi i myślę sobie ,,też chcę takie zdjęcia i tak dobrze pisać", ale wtedy przychodzi kolejna myśl, że jeżeli się postaram to efekt może wyjść podobny.

Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Blogowanie zmieniło dość dużo w moim życiu, jestem dość nieśmiałą osobą, kiedyś i tak było gorzej, a właśnie przez bloga się otworzyłem, nabrałem większej pewności siebie i zacząłem wyrażać się pełniejszymi zdaniami. Rozwinąłem też w sobie nową pasję, którą jest fotografia. To też dzięki Waszym postom motywuję się do dalszego działania i nie przejmowania się głupimi rzeczami, bardzo się cieszę, że założyłem bloga, bo moje życie wyglądałoby całkowicie inaczej bez bloga ♥


Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Pomysły na nowe posty czerpię inspirując się stronami takimi jak tumblr/weheartit lub Waszymi blogami, na których mogę znaleźć interesujące rzeczy (nie mam na myśli tu kopiarstwa), ale często też pomysły same napływają mi do głowy, które szybko zapisuję gdzie się da, bo mam krótką pamięć.

Czy miałeś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałeś go usunąć?
Pamiętam, że był taki moment, może nawet dwa, że wolałem poświęcić czas na coś innego niż blog, bo uznałem, że piszę tylko dla siebie (były to początki blogowania), ale nie chciałem od razu go usuwać, musiałem to przemyśleć i szybko wróciłem do blogowania, obecnie nie wyobrażam sobie życia bez bloga i pisania do Was.

Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn/chłopaków?
W blogach innych członków blogosfery denerwuję mnie, że dużo osób na samym początku blogowania chce osiągnąć popularność w bardzo szybkim tempie. Każdy powinien zdawać sobie sprawę, że blogowanie to nie tylko dodanie posta, żeby tylko był i proszenie się o obserwacje i komentarze, ale to także rozwijanie własnych umiejętności i pasji. Tak poza tym to raczej nie czepiam się innym, bo jeżeli ktoś chce osiągnąć sukces to na pewno mu się uda ciężką pracą i odrobiną szczęścia.


Na tym kończę moje wypociny, mam nadzieję, że wytrwaliście do końca oraz spodobały Wam się moje odpowiedzi. Swoje opinie możecie dopisać w komentarzu. Trzymajcie się, cześć.

Pytania? ASK - KLIK

35 komentarzy:

  1. też muszę czekać na ferie jeszcze 2 tygodnie eh masakra

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna bluza!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/01/thank-god-its-friday.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście ferie właśnie teraz zaczęłam, szczerze, to według mnie każde województwo powinno mieć w tym samym czasie, ale to tylko moje zdanie :) Fajnie, że blog tak dużo zmienił w Twoim życiu, zresztą tak samo jak i u mnie.A Twoja mama widać, że ma rękę do zdjęć :) Świetnie wyszły i mega bluza!

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tak :D Z tymi feriami to trzeba również popatrzeć inaczej gdy wszyscy będą już w szkole ty będziesz je mieć. Gratuluję wytrwałości 3 lata to nie lada wyzwanie. W tym twoim tagu bardzo spodobało mi się to, że odpowiedzi na jedno pytanie były dłużne niż 1 zdanie jak na wielu blogach,
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. zaczynałam ferie jako pierwsza i szczerze mówiąc wolałabym być na twoim miejscu, bo teraz czekają mnie 2 miesiące nauki bez żadnych wolnych dni, z wyjątkiem weekendu ;)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje zapału, 3 lata to dość długo :)
    Poza tym bardzo fajny blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio często napotykam się na ten tag. Ciekawe odpowiedzi i świetne zdjęcia :)

    Nowy post, zapraszam(klik). Pomożesz i poklikasz? To dla mnie ważne c:

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam ferie jako ostatnia ;/ Świetny post, też niedawno taki robiłam ;)
    Również inspiruję się stronami typu Weheartit :) Świetne zdjęcia!
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Też am ferie jako ostatnia, no cóż trzeba jakoś wytrzymać :)
    Ciekawe odpowiedzi, ja też nie lubię kiedy blogerzy na siłę chcą szybko osiągnąć popularność, to ma być przyjemność a nie walka o komentarze i obserwacje...
    Super zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag, ostatnio pojawia się bardzo często na innych blogach :)
    http://by-paqulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny tag.
    Mnie również najbardziej denerwuje u innych to, że w krótkim czasie chcą osiągnąć sukces.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne pytania i ciekawe odpowiedzi:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post :)
    Ja mam ferie za 2 tygodnie. Musze sobie jeszcze trochę poczekać ;c

    Zapraszam do mnie.
    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobnie jeśli chodzi o wchodzenie na bloga :D
    świetne zdjęcia!
    super wyglądasz ;)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też ferie mam za 2 tygodnie, ciężko patrzeć jak inni mają mnóstwo czasu, a my w szkole.
    Świetne zdjęcia, ja też mam internet w telefonie, więc blog jest załączony cały czas ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mądre przemyślenia, ogólnie ja zaczęłam w 2013 roku blogowanie i na początku też dodawałam takie nieregularne ( i bardzo głupie ) wpisy, a teraz się naprawdę rozwijam :)
    Ja w szkole anonimowości co do mojego bloga nie mam, niestety, ale cóż :)
    Świetny tag ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie jesteś sam :) Ja też muszę jeszcze troszkę poczekać, a tak bardzo chciałabym już odpocząć od szkoły :/

    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już mam ferie! :D
    Super odpowiedzi .

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. dużo rzeczy sie dowiediałam fajny tag!:*

    Pozdrawiamy♥
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne odpowiedzi :)

    U mnie na blogu nowy post - zapraszam :)
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu - zaobserwuj :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja najbardziej lubię czytać posty lifestylowe :) Fajna bluza :D

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna bluza!
    Lubisz mnie i mojego bloga?
    Zagłosuj na mnie w konkursie bloga roku!
    Wyślij sms o treści: G11321 pod numer 7122 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię czytać takie posty :)
    świetna bluza! masz bardzo zdolną mamę :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że każdą odpowiedź rozwinąłeś, a nie odpowiadałeś jednym zdaniem! Świetnie się czyta :)
    Obserwuję.

    N A T F O R A R T

    OdpowiedzUsuń
  25. W pełni się z tobą zgadzam, na popularność potrzeba czasu, dużo czasu

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful!! Xx <33

    http://cvalerou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jej. super blog! dodaje do obs ;D
    ja też zaczynam ferie ostatnia ;/
    mój blog<--kliknij

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak... najgorzej jest z tymi blogerkami 12,13 lat, które całego bloga przeładowały banerami, a ledwo się łapią co i w jaki sposób mogłyby za to dostać, porażka. Bardzo fajny post.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Na blogu trzecia część kolekcji Gabriel Data jesień-zima 2014/2015.
    Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog :) Fajnie, że powiedziałeś czytelnikom coś więcej o swoim blogu

    http://mikka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. w Końcu chłopak! :) blog bardzo zadbany i widać że wkładasz w niego dużo pracy a co do Taga to bardzo ciekawy pozdrawiam http://the-hearty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam ferie jako ostatnia i uważam, że mam najlepiej! :)
    Mój blog- kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  32. Też inspiruję się na tumbl/We♥It :)
    Też zaczynam ferie 16, ale teraz i tak nie chodzę do szkoły więc.. :)

    Zapraszam na nowy post - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mam ferie teraz, ale chciałabym mieć później tylko dlatego że sama myśl ,, innym się już skończyły ferie a mi zaczynają ''
    Fajnie odpowiadasz na pytania ♥ Ooo, we heart it - ta strona jest genialna ♥
    hopelessadventure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Powiedz mamie, że ma fajnego syna, którego ma przyjemność fotografować! Nie wstydź się swojego bloga, nie masz czego! Pokazuj, że bloggujesz! :))
    Pozdrawiam, Alicja z
    OKIEM-BARWNEJ-POETKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D