środa, 18 lutego 2015

Czy myślimy o przyszłości?

Cześć :)
W dzisiejszym poście chcę się z Wami podzielić moimi rozmyśleniami na temat przyszłości. W tytule notki znajduje się pytanie: ,,Czy myślimy o przyszłości?" Odpowiedź jest prosta i oczywista dla każdego, bo chyba nie ma takiej osoby, która nie myśli czy wyobraża sobie swoich przyszłych lat. Możemy gdybać i "widzieć" swoją przyszłość w samych plusach i powodzeniach, oczywiście nikomu nie bronię tego robić, ale żeby spełniły się nasze wyobrażenia o niej musimy sobie na to zapracować.
Są również i takie chwile, w których zadajemy sobie pytanie: ,,A co jeżeli tak nie będzie lub nasza przyszłość nie będzie taka kolorowa jak sobie ją wyobrażaliśmy?" Taka obawa jest normalna i zrozumiała, ale żeby zapobiec takim skutkom należy skupić się na teraźniejszości i tak jak wspomniałem wyżej zacząć budować swoją przyszłość, choćby poprzez polepszenie ocen w szkole, bo bez niej wiadomo, że nie znajdziemy dobrej i wymarzonej pracy.
Najlepszym potwierdzeniem tego co mówiłem jest cytat: ,,Człowiek szczęśliwy jest zbyt zadowolony z teraźniejszości, by oddawać się zanadto rozmyślaniom o przyszłości''. Wnioskujemy z niego, że jeżeli będziemy dbać o teraźniejszą i żyć nią to osiągniemy pełnie szczęścia.
Podsumowując, nie myślmy wyłącznie o tym co będzie, tylko skupmy się na tym co jest teraz i łapmy z tego korzyści.

Na koniec chciałem Was poprosić, żebyście w komentarzu zostawili jakieś pytania jeżeli macie, a ja odpowiem na nie w następny poście, będzie to coś w rodzaju Q&A, bo dawno czegoś takiego nie było :)

Myślicie o przyszłości? Podoba Wam się post?

Pytania? Ask - KLIK

34 komentarze:

  1. Ja często myślę o przyszłości, jaki zawód będę wykonywać itp. ;)
    Pytanie: Jakim aparatem wykonujesz zdjęcia? W jakim programie przerabiasz zdjęcia?

    http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:) Ja skupiam się na przyszłości najbliższej -teraz np. na wyjeździe na narty, na szkole-jakie wybiorę gimnazjum, na pasji-grze na skrzypcach. Ale też czasami myślę kim będę jak dorosnę, jaki zawód wybiorę itp.:) Fajny temat. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam-u mnie na blogu jeszcze zimowo ;) Marta : www.martaiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Post jest świetny! ;3 Idealnie ująłeś plusy i minusy myślenia o przyszłości :) Mi często zdarza się o niej myśleć jednak szybko wracam do teraźniejszości :))
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post i blog :)

    Ja myśle o bliskiej przyszłości,np. Co będzie za rok albo dwa ale nigdy nie myśle o tym jak moje życie będzie wyglądało za 20 lat albo i więcej .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię myśleć o przyszłości, żyje chwilą, ale myślę że jeśli byśmy o niej nie myśleli zostalibyśmy z niczym, więc warto mieć chociażby jakieś plany na siebie :)

    Ładna koszula! ;)

    Zapraszam na mojego bloga fotograficznego !
    http://weronikakaczmarek-fotografia.blogspot.com/2015/02/nowy-wpiss.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja często myślę o przyszłości, ale nie lubię tego robić :)
    jestemfolta.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak każdy myślę o tym co będzie kiedyś. Cytat jest bardzo trafny ponieważ jeśli będziemy żyć ciągle przyszłością to po prostu zaniedbamy życie jakie jest tu i teraz.
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zdecydowanie za często myślę o przyszłości i strasznie boję się, że nie uda mi się osiągnąć tego co chcę, a nie wyobrażam sobie mojego życia inaczej :)
    Świetna koszula i zdjęcia! :*:*

    ♥ by-kinqa.blogspot.com [ KLIK ] ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja często wybiegam w przeszłośc zastanawiając się czy się ożenię, jaki będę miała zawód to chyba normalne :)
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz racje :) będziemy szczęśliwi jak będziemy żyć teraźniejszością!
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak to ktoś kiedyś powiedział - "przyszłość zaczyna się dziś, nie jutro". Staram się, żyć według tego, ale czasem jest ciężko.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Staram się planować przyszłość. Świetny post. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście tak jakby "żyję chwilą". Staram się nie zamartwiać sprawami przyszłości. Oczywiście nasuwają się myśli typu "dalsza szkoła", "przyszła praca" itp. i o tym trzeba pomyśleć by odpowiednio wybrać i być w przyszłości szczęśliwym. Jednak ja głównie się skupiam na teraźniejszości :)

    MÓJ BLOG - klik -

    OdpowiedzUsuń
  14. Często rozmyślam o przyszłości ;) ale raczej przynosi to negatywne efekty , zazwyczaj załamuje się bo nie jestem w stanie zmienić czegoś w swoim życiu żeby spełnić marzenia no i raczej nie dostane się na studia takie jakie chce ale to już szczegół ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja staram się nie tracić czasu i rzadko myślę o przyszłości i nie wiem czy dobrze robię :P
    Bardzo ciekawy post zmusza do refleksji :)
    Przyznam, że pierwszy raz spotkałam się z bloggerem a nie z bloggerką ;D ale jestem pozytywnie zaskoczona :P
    ZAPRASZAM DO MNIE:http://zajrzyj-na-moj-blog.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też pisałam o tym post, mam dokładnie takie samo zdanie, żeby osiągnąć to co chcemy w przyszłości nie możemy poświęcać się tylko niej, musimy też pamiętać i skupić się na tym co jest teraz :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja staram sie nie myslec o pszyszlosci, jak za bardzo o niej mysle to tylko mysle tych zlych zeczach

    Zapraszam na moj blog :) jestem 14 letnia dziewczyna mieszkajaca w Irelandii =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda, trzeba pracować,aby spełniać marzenia :) Ładne zdjęcia.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja staram się nie wybiegać zbytnio wprzód, by nie przegapić tego, co jest tu i teraz :)
    Ale oczywiście jakieś plany na przyszłość mam np. takie, że chciałabym być lekarzem itp. :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeba zachować równowagę- pamiętać o Carpe Diem, czyli chwytaj dzień, ale również interesować się przyszłością, gdyż może mieć to duży wpływ na nasze życie zawodowe:)

    xx
    http://littlediversion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja z reguły nigdy nie patrzę na przód, bo liczy się to co jest. Również nie odwracam się w tył i nie rozmyślam o tym co było i czego żałuję, gdyż nie ukrywając- każda chwila którą przeżyliśmy nieustannie nas kształtowała. Bez tych wzlotów i upadków nie bylibyśmy tym kim jesteśmy dzisiaj :) Wyglądasz na bardzo wrażliwego i inteligentnego chłopaka, z chęcią zaobserwuję i z niecierpliwością będę czekała na kolejne wpisy :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    kalkosia

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz fantastycznego bloga. Jesteś bardzo optymistyczną osobą, no i pierwszym chłopakiem, którego blog mi się podoba. Będę tu zaglądać częściej! :3
    Pozdrawiam
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. O przyszłości myślę dość często, chociaż czasami nie powinnam, bo za bardzo się zamartwiam. Świetny cytat :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zawsze staram się żyć teraźniejszością. :)

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja narazie staram się o tym nie mysle bo nie jest to konieczne. Kiedy napewbi bede musial podjac jakas wazna decyzje o przyszlosci ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie myślę o przyszłości, a przynajmniej na razie ;)
    Masz świetnego bloga ^^

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja dość często myślę o przyszłości. Aż za często...
    Świetne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasami myślę o przyszłości, ale zwykle zastanawiam się nad teraźniejszością :)


    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Czasami myślę o przyszłości , wiem co bym chciała robić , ale czasami boje się dorosłości...

    http://feelthewell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdaniem najlepiej skupić się na chwili obecnej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja kiedyś bardziej myślałam o przeszłości i przyszłości również
    teraz skupiam się na teraźniejszości i tak jest o wiele, wiele lepiej :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Za dużo myślę o przyszłości i zdecydowanie źle to wpływa na moją psychikę :( Najgorsze jest to, że teraźniejszość dla mnie też nie jest szczęśliwym czasem. Mimo, że nie do końca miałem szczęśliwe dzieciństwo, to wolę wspominać przeszłość. :P
    Jak będzie ? Możemy tylko się domyślać, bo niczego nie jesteśmy w stanie przewidzieć :(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D