niedziela, 22 lutego 2015

Jak przerabiam moje zdjęcia?

Cześć :)
Pomysł na dzisiejszego posta wpadł mi po pytaniach na temat mojej obróbki zdjęć. Wszystkie zdjęcia przerabiam w programie Photoscape, a jeżeli chcę dodać jakieś kółeczka lub jakieś inne dodatki to korzystam z programu Gimp. Poniżej przedstawiam Wam moje sposoby przeróbki, aby zdjęcie miało bardzo ładny efekt. Zdjęcia zamieszczone w tym poście są mojego autorstwa, a dziewczyna na jednym z nich to moja kuzynka, która często pełni rolę mojego fotografa.
1.
Na tym zdjęciu poprawiłem głębie zdjęcia o 40, przyciemniłem o 50 i zwiększyłem kontrast na 10. Następnie troszkę wyostrzyłem i efekt gotowy. Niekiedy nie trzeba dużo zrobić, żeby o duży stopień poprawić zdjęcie, sami widzicie.
2.
 Na tym zdjęciu również poprawiłem głębie na 40 dzięki której mam bardziej wyraziste kolory naszego zdjęcia, do tego ustawiłem rozjaśnienie na 35, kontrast na 8 i lekko wyostrzenie. 
3.
 Na tym zdjęciu ustawiłem głębie na 60 i przyciemnienie na 40, kontrast na 10 i lekkie wyostrzenie. Dodatkowo, jeżeli wejdziecie w Efekt kliszy są dostępne różne efekty i na tym zdjęciu użyłem efektu o nazwie CP3.
4.
 Na tym zdjęciu jak zawsze poprawiłem głębie, przyciemnienie  i kontrast i wyostrzenie widoczne na poniższym zdjęciu. Dodatkowo dodałem efekt o nazwie YL3.
Na tych czterech zdjęciach myślę, że wyraźnie i jasno pokazałem Wam jak przerabiam zazwyczaj moje zdjęcia, myślę, że widać dużą różnicę i poprzez takie programy możemy dużo nadać naszemu zwykłemu zdjęciu i jaki efekt powstanie zależy tylko od efektów i parametrów jakie ustawimy. Zazwyczaj w tym programie użytkownicy nakładają krzywe, ale według mnie nie są one tak bardzo potrzebne i wystarczy mi tylko to co mam. 
W najbliższym czasie na blogu powinny pojawić się zdjęcia z sesji z moją kuzynką w roli głównej, mam nadzieję, że Wam się spodoba. 
Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania odnośnie przeróbki zdjęć i nie tylko to zapraszam Was na mojego aska.
Trzymajcie się, cześć :)

Spodobał Wam się post? Przerabiacie swoje zdjęcia?

Pytania? ASK --- klik

58 komentarzy:

  1. fajny pomocny post!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/fredzele.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać różnicę :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a czym robisz zdjecia na bloga?
    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czasem przerabiam moje zdjęcia ;p
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama przerabiam zdjęcia w Photoscape i gimpie. Moim zdaniem lepiej dodać takie, które choć trochę są bardziej wyraźne, niż zwykłej jakości.

    NOWY POST NA STUCKEDS KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przerobione wyglądają dużo lepiej :) Też przerabiam zdjęcia w tych programach.
    http://jestemfolta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne :) Przyda mi się, też obrabiam zdjęcia w photoscape.

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :)
    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny post, ja przerabiam w photoshopie :)

    ♥ www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :) Również używam Photoscpape :)

    by-kinqa.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  11. robie to podobnie:);*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny blog! ;) Ja swoje zdjęcia też przerabiam w Photoscape.
    Zaobserwowałam :)))

    Ja mojego bloga zaczęłam prowadzić całkiem nie dawno ;) KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog fajny post twój blog jest bardzo pozytywny zapraszam do mnie : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także używam Photoscape do obrabiania zdjęć :) Uważam, że to najłatwiejszy i najlepszy program :D

    littleblackstage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog, którego autorem jest chłopak. Nie często spotykane, ale zdarza się.
    Moim ulubionym programem do przerabiania jest vscocam i picmonkey, który bazuje tak samo jak Gimp.

    http://bruise-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie przerabiasz zdjęcia! Szczerze, nawet nie wiedziałam, że w tych programach do obróbki zdjęć jest aż tyle ciekawych możliwości! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  17. Też używam tego programu do przerabiania zdjęć :D

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy post, ja również używam Photoscape i świetnie się u mnie sprawdza ;)

    ~zapraszam na mojego bloga na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, widać różnice po przerobieniu na wielki +
    Obserwuję i pozdrawiam serdecznie!
    http://gold-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, zdjęcia wyglądają super po przeróbce. Post mi się spodobał dlatego dodaję Twój blog do obserwacji, i zapraszam do mnie. Każdy komentarz czy obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. m.in też używam tego programu, ale teraz przerzucam się powoli na Photoscape :)
    moim zdaniem na 3. zdjęciu jest za duży kontrast, trochę razi mi w oczy ;)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również przerabiam w programie Photoscape, ale uczę się teraz korzystać z Photoshopa ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne efekty! Ja również przerabiam zdjęcia w Photoscape ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  24. O matko, moje przerabianie zdjęć jest duuzo mniej skomplikowane! :D

    sandryyshen.blogspot.com -klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja także przerabiam wszystkie zdjęcia w Photoscape, jedynie gdy chcę dodać jakieś strzałki itp. ostatnio używam picmonkey.com, co prawda zajmuje o wiele więcej czasu, jednak czasem warto się pomęczyć dla efektów. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie zawsze ale często przerabiam :P Przydatny post :) OBSERWUJE :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zwyczajnie rozjaśniam zdjęcia i tyle. :p :)
    http://maleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też często przerabiam zdjęcia w photoscape, ale raczej tylko rozjaśniam, wyostrzam i pogłębiam ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobnie przerabiam zdjęcia, czasem też bardzo mocno specjalnie, dla efektu :)

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba będę musiała pobrać ten program ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny pomysł na post :) Ja przerabiam głównie na pizapie :)
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Tez przerabiam w photoscape :)
    Ale nie tylko
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ja mniej wiecej w ten sam sposób przerabiam zdjęcia :)
    obserwuje!

    seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. przydatny post, ja mało przerabiam zdjęcia :)

    Korzystając z okazji chciałabym Cię zaprosić na mój blog :) Zachęcam również do obserwowania i do wzięcia udziału w konkursie :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też często przerabiam swoje zdjęcia, ale na photoshopie. :)
    Bardzo ładne efekty po.
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny pomysł na post! :) proste, a efekty są niesamowite. Bardzo przypominasz mi aktora, tylko nie wiem którego ;p
    obserwuję!
    Arleta! klik

    OdpowiedzUsuń
  37. często przerabiam zdjęcia (jak wstawiam do posta musi byc przerobione)
    :)

    cuane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie Ci idzie przerabianie zdjęć! Muszę pobawić się trochę tymi suwakami w PhotoScape, ponieważ zwykle z nich nie korzystam :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Też używam photoscape, bo faktycznie może bardzo poprawić zdjęcie :)

    PETALUM[klik]

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie poprawione zdjęcia !
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Pomocny post! :)
    Zapraszam do mnie http://cleoklepko.blogspot.com + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  42. Przydatny post:D Na pewno skorzystam z tej 'instrukcji' :D Ładnie przerobiłeś te zdjęcia ^^
    BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo dobrze i szczegółowo to opisałeś. Przyda mi się :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny post ;)
    Zapraszam do mnie: myyszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. super post :) zapraszam do mnie <3 |
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładne zdjęcia, super post. Też przerabiam zdjęcia w tych programach :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny post, widać znaczną różnicę między fotami :3
    Nessi-blog-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny post. Ja swoje zdjęcia przerabiam w Photo Scape, bo tak jest mi najłatwiej :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny post, oraz przydatny :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Widzę,że wiesz co i jak.Świetnie przerobione zdjęcia i bardziej nasycone kolory.Dobra robota ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja również przerabiam zdjęcia w Photoscape. Myślę, że to jeden z najlepszych i najprostszych programów :)

    NATFORART click

    OdpowiedzUsuń
  52. Great post. Love it. I follow you , could you follow back, dear. Keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Przydatne. Szczerze, to nie myślałem, że takimi chwytami można upiększyć zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D