niedziela, 15 lutego 2015

Let's start winter holiday.

Cześć :)
Mam przyjemność ogłosić, że właśnie zaczynam upragnione ferie zimowe. Moje województwo wreszcie doczekało się tego wolnego po długim czasie nauki po świętach. Dzisiejszy post jest typowo lifestylowy, bo długo takie tu nie było.
Jak to ja, od razu po rozpoczęciu wolnego musiała mnie dopaść choroba, mam straszy katar i kaszel, obudziłem się i nie mogłem wydusić z siebie żadnego słowa. Z racji tego, że pod koniec ferii wybieram się na osiemnastkę do koleżanki pojechałem wczoraj do galerii handlowej po wybór prezentu dla niej. Po długich poszukiwaniach znalazłem bardzo ładną torebkę i wiem, że na pewno jej się spodoba. Do tego kupiłem sobie dwie bluzy, koszulę i książkę znaną już większości, czyli ,,Zniszcz ten dziennik". Tak więc w ferie na pewno nie będzie mi się nudzić, bo w chwili nudy zajmę się kreatywną destrukcją :)
Od razu mówię, że nie mam żadnych planów na te ferie, ale najwięcej czasu chcę poświęcić blogowi, bo na niego mam najmniej czasu podczas szkoły. Chyba większość z Was korzystało z wolnego czasu, aby polepszyć swoje posty przez te dwa tygodnie i pokombinowało z wyglądem własnej strony :)
Dzisiejsze zdjęcia musiałem zrobić w domu z racji mojej choroby, a nie będę wychodzić na dwór i rozbierać się na kilkustopniowej temperaturze, bo bym tylko wszystko pogorszył. Mimo to i tak jestem zadowolony z tych zdjęć, bo nie pamiętam kiedy dodałem tu jakieś 'selfie', bo zawsze coś mi się nie podoba. Mogę Wam tylko obiecać, że na pewno za kilka dni lub w następnym tygodniu dodam posta ze stylizacją zakupionych wczoraj rzeczy i postaram się o jakiś tematyczny post :)
Na koniec wrzucam zdjęcie jeszcze niezniszczonego dziennika, żebym miał jakieś porównanie i pamiątkę, bo za kilka dni może on się diametralnie zmienić. A teraz już żegnam się z Wami, trzymajcie się, cześć!

Macie pytania? Zaparaszam na aska - KLIK

50 komentarzy:

  1. Niestety ferie już dawno mi się skończyły :)
    Miło spędzonego czasu! :)
    By-paqulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi właśnie się kończą niestety ferie ;/
    Też mam tą książkę ;)
    Zapraszam do mnie :D
    http://nadziejanazycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczynam tydzień nauki po feriach :( Jakiś koszmar! Ale wierzę, że dam radę..MUSZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo też zaczynam ferie:D ja już na szczęście wyzdrowiałam :) ale Tobie dużo zdrówka:)))

    http://kejtx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też właśnie zaczynam ferie :) Zdrowiej!

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje ferie, skonczyły sie dziś :( zazdroszcze dziennika, muszę w koncu go kupic!
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ferie skończyłam już tydzień temu;/
    Świetne zdjęcia :)

    Mój blog(klik) c:

    OdpowiedzUsuń
  8. O a ja właśnie dzisiaj kończę swoje ferie, ale tobie życzę miłego wypoczynku i szybkiego powrotu do formy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się ferie właśnie zaczęły :)
    Także mam tę książkę i muszę przyznać, że jest świetna!
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ferie miałam jako pierwsza ;) udanych ferii! :)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również zaczynam właśnie ferie ;)
    Miłych ferii ! :)

    http://aneledi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja skończyłam ferie dawno :/
    Życzę miłego wypoczynku! :3

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje kujawsko-pomorskie też zaczęło ferie już ^^

    Zapraszam do mnie. :) Liczy się każdy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też właśnie zaczytam swoje ferie ;)
    Życzę duużo zdrowia!

    www.HELLLO-WONDERFUL.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Też robie zadanie ze zniszcz ten dziennik :)

    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę Ci... ja swoje ferie skończyłam już 2 tygodnie temu.. :( czekam na tematyczny post, bo bardzo lubię je czytać :) miłych ferii :))!
    p.s. bardzo ładny design bloga :)


    obserwuję, bo jest tu coś niesamowitego, w tym blogu :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty zaczynasz a ja kończę ferie. Oby prezenty spodobały się koleżance i powrotu do zdrowia.
    Pozdrawiam, Michasia
    http://chalinami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też mam ferie :) I czekam na post tematyczny ^^
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrówka i udanych ferii! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też zaczynam ferie ;)
    Z dziennikiem na pewno nie będziesz się nudził, sam go mam ;)
    Pozdrawiam!
    http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również zaczynam teraz ferie! I mam dużo planów ;)
    Zdrówka Ci życzę ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tak samo jak Ty rozpoczęłam ferie. W pierwszym tygodniu chodzę na praktykach, na drugi nie mam planów. Zdrowiej! :)

    Pozdrawiam ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  23. mój dziennik leży na półce, bo niestety szybko mi się znudził. też zaczęłam ferie :D
    mój blog<--klik

    OdpowiedzUsuń
  24. I’ve just found your blog and I’d like to say that I’m in love with it!
    I like your posts and photos! Really amazing!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Udanych ferii! Zdrowia życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  26. życzę miłych ferii :))
    nominujemy cię do LBA, więcej informacji u nas!

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój dziennik to jest w takim okropnym stanie ze nie chcesz wiedzieć xD a jeszcze po zakupie w empiku był taki śliczny. A jeszcze nie zrobiłam wszystkich zadań Xxd
    Bardzo fajny blog i zdjęcia które sobie zrobiłaś ;)
    ZAPRASZAM coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które sobie zrobiłeś*
      Proszę radzą za błąd ;(
      Coolcookkate.blogspot.com

      Usuń
  28. Ja również rozpoczęłam właśnie ferie! :3 Zamówiłam Zniszcz ten dziennik i czekam na listonosza! :3 Obserwuję ! ;3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety swoje ferie zakończyłam i mogę je świadomie uznać za udane :)
    Mam nadzieję, że Ty również wykorzystasz je w pełni sił i będziesz z nich zadowolony :) Ja również mam ten dziennik ale jest tylko 1/100 zniszczony - nie bardzo mam koncepcje jak to zrobić :) Tobie życzę głowy pełnej pomysłów !
    Pozdrawiam cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja właśnie wróciłam po feriach do szkoły, nie mogę się doczekać wakacji ;-;
    ✿Viamartyna✿

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć Krystian! Dzięki za odwiedziny mojego bloga, dzięki temu trafiłam do Ciebie :) I chyba zatrzymam się tu na dłużej...:)) Ciekawie piszesz,wstawiasz fajne zdjęcia, ja dopiero zaczynam, ale zapraszam do śledzenia mojego bloga (http://martaiblog.blogspot.com/) - właśnie dodałam witrynę obserwujących :* Pozdrawiam, Marta ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam na dziennikowy post i życzę udanych ferii, bo moje niestety już dawno dobiegły końca, ehhh

    Dziękuję za twój miły komentarz pod moim wpisem, a jeśli znajdziesz chwilkę, to zapraszam na nowy post:___BLOG___

    OdpowiedzUsuń
  33. Też zaczęły mi się ferie:) Życzę Ci zdrówka:*

    Pozdrawiamy
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Ty zacząłeś ferie, a ja skończyłam :( Dobrze, że kupiłeś ten dziennik, uwielbiam oglądać posty z jego udziałem, każdy robi z nim coś innego i ciekawego. Obserwuję :)
    zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi tez sie ferie zaczely (w Londynie) ale ja mam 2 tygodnia haha. Bo mnie dopadl straszny katar jeszcze w trakcie szkoly wiec siedzialam w domu. Rowniez mam Zniszcz ten dziennik i uwielbiam go uzywac! :) Fajny blog, obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  36. ja skończyłam ferie ;<
    też mam Zniszcz ten dziennik( jak każdy)
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. W takim razie udanych ferii! Ja właśnie je niestety skończyłam :(
    Super zdjęcia :))
    Powodzenia w niszczeniu dziennika! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Też zaczynam ferie od dzisiaj! Również posiadam Zniszcz ten dziennik i fajna zabawa jest z tą książką ;)

    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś wpadł i zostawił po sobie ślad.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post i super blog!
    Co powiesz na obs za obs?
    Zapraszam do mnie:

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. W takim razie życzę Ci udanych ferii, mi z mojej przerwy został jeszcze tydzień :) ♥
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też zaczęłam teraz ferie. Także piątka! :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. też planuję kupić Zniszcz ten dziennik ;) życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale masz dobrze. Ja miałam ferie jako pierwsza, a szczerze powiedziawszy wolałabym mieć je teraz. Wielkim pocieszeniem dla mnie jest to, że do wakacji zostały z jakieś 4 miesiące!
    Zdrówka i jeszcze raz zdrówka! Również myślałam nad tym dziennikiem, ale jakoś nie mogę się skusić. Znając życie obudzę się dopiero jak ich nie będzie, haha! :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny masz blog ! Rzadko spotyka się aby chłopak prowadził bloga, ale Tobie super to wychodzi !! Ja też mam teraz ferie :)
    Zajrzysz ? :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo pozytywnie Tu u Ciebie! :) Bardzo dobrze czyta się to co do Nas piszesz, Udanych i wypragnionych Ferii!:) Obserwuje:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetne zdjęcia:) też mamy ferie, hehe!:*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  47. Twój blog jest zaskakująco fajny, przyjemnie się go przegląda ;) Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/next-lazy-day.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D