niedziela, 8 lutego 2015

Things that make me happy.


Cześć Wam
Dzisiaj mam dla Was luźniejszy post, a mianowicie listę rzeczy, które mnie uszczęśliwiają. Dla każdego z nas mogą być to całkiem różne rzeczy, a może te same w zależności od naszych upodobań. Takie posty widziałem już u innych blogerów, więc raczej nie powinno być to komuś obce. Listę zrobiłem na kartkach, bo takie zdjęcia uważam też za urozmaicenie postów. Bez zbędnego przedłużania przechodzę do notki.

Kawa i herbata - są to napoje, bez których nie wyobrażam sobie życia. Piję je codziennie, nie tylko do jedzenia, ale także uwielbiam pić kawę przy oglądaniu filmu lub czytaniu książki.
Książki - jak już wspomniałem wyżej uwielbiam czytać, często brakuje mi niestety na to czasu, ale w dni wolne od nauki sięgam po książki. Nie ograniczam się do jednego gatunku, czytam książki przygodowe, fantasy, dzienniki czy pamiętniki - te lubię najbardziej. Jedynym gatunkiem do którego nie sięgam to historia. 
Filmy - chyba każdy z nas lubi oglądać filmy, nie chodzi mi tylko o takie oglądane w internecie, ale również seriale i filmy w telewizji. Jednym z moich ulubionych serialów jest American Horror Story, a film Przerwana lekcja muzyki.
Telefon - tu chodziło mi bardziej o aplikacje, które mam na telefonie, nie wyobrażam sobie dnia bez sprawdzenia Instagrama, Snapchata, czy innych portali społecznościowych.
Muzyka - bezpośrednio łączy się ona z telefonem, uwielbiam słuchać muzyki w każdym nadarzającym się momencie, np. w drodze do szkoły, czy spacerach.
Słońce - kto nie lubi słońca, chyba nie ma takiej osoby, wiadomo, że zbyt wysoka temperatura jest czasem uciążliwa, ale mnie ona sprzyja, bo uwielbiam lato, wtedy jestem, najbardziej szczęśliwy.
Okulary - również bezpośrednio łączy się z powyższym, czyli z latem. Podczas tej pory nie mogę się obejść bez okularów, w których czuję się bardzo dobrze :)
Perfumy - jestem osobą, która lubi dbać o siebie, ładnie wyglądać i się prezentować. Przy tym nie może zabraknąć miłego zapachu, a, że uwielbiam się perfumować, to często kupuję nową buteleczkę. 
Zakupy - chyba jak większość z Was lubię zakupy, zazwyczaj jeżdżę z kuzynką do galerii handlowych, po których nie obchodzi się bez zdjęć. 
Zdjęcia - od jakiegoś czasu rozwinęła się we mnie nowa pasja, a jest nią fotografia. Wolę raczej stać przed aparatem i robić komuś zdjęcia, ale także mogę pozować, a potem dzielić się efektami na blogu.
Jedzenie - mam tu na myśli fast foody, czyli jedzenie z McDonalda lub KFC. Nie mogę przejść obojętnie obok tych restauracji. 

Kolejnej części nie będę opisywać szczegółowo, bo myślę, że nie ma sensu (wtedy post wyszedłby bardzo długi). Jest to zrozumiałe dla każdego i nie trzeba nic tłumaczyć.
Mam nadzieję, że przeczytaliście posta w całości :)
W komentarzach możecie podać kilka własnych rzeczy, które Was uszczęśliwiają.
Trzymajcie się, cześć. 

Pytania? ASK <klik

38 komentarzy:

  1. Muzyka uszczęśliwia chyba baaaaaaaardzo dużo ludzi :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie jest prawie tak samo, no z wyjątkiem kawy :)
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie uszczęśliwia to co Ciebie, oprócz jedzenia i świąt :) A poza tym to jeszcze moi idole :)

    ♥ by-kinqa.blogspot.com [KLIK-NOWY POST] ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że uszczęśliwiają nas podobne rzeczy :)
    Takie małe a cieszy haha :D

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham herbatę, zakupy, perfumy, zdjęcia i oczywiście moich przyjaciół. Do swojej listy dopisałabym też na pewno świeczki! <3

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wymieniłabym dokładnie to samo co Ty! ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z filmikiem z COMMON WHITE GIRL TAG! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również pije herbatę codziennie, ale tylko zieloną ;)
    Jeśli chodzi o zakupy to niestety, ale ja nie cierpię ich ;p

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że tyle rzeczy Cię uszczęśliwia:) Uwielbiam tumblr i również w pewien sposób mnie uszczęśliwia:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny, luźny post! :)
    mnie najbardziej uszczęśliwi książka, karaoke na yt, piłka do siatkówki i aparat hah :D

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również uszczęśliwiają filmy i seriale! :)
    Mimo wszystko chyba najbardziej lubię te animowane, bo to przy okazji powrót do przeszłości

    Only Mery ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też uszczęśliwiają filmy, seriale, książki oraz herbata :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobnie, rowniez uwielbiam kawę i herbate :D


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Mnie też niektóre z tych rzeczy uszczęśliwiają ;)

    fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestesmy bardzo podobne :3

    http://glancerevely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nas uszczęśliwiają podróże ! To chyba pierwszy blog który prowadzi chłopak na którego trafiłyśmy. Szacun ! i oczywiście obserwujemy :) Zapraszamy do nas na nowy post! Dopiero zaczynamy :)
    http://travelwithrebels.blogspot.com/2015/02/1-lecimy-z-tym-jak-zarezerwowac-lot.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi do szczęścia potrzebna jest tylko muzyka i nic więcej ;) Świetny pomysł na urozmaicenie posta z tymi kartkami ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz, to niby prosty post, ale osobiście uwielbiam takie! :) W twoim wykonaniu - świetne!
    http://www.wanttobewatched.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy post, książka albo film i herbata to praktycznie mój każdy, zimowy wieczór. :D
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie pozytywne posty!
    świetny post :3
    mnie uszczęśliwiają naprawdę podobne rzeczy :D zwłaszcza jedzenie!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo optymistyczny post ;] mnie najbardziej uszczęśliwiają przyjaciele i kakao :))
    a tak poza tym, to podobnie jak u ciebie. ja też świetnie czuję się w okularach!

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kilka z tych co Ty wymieniłeś, uszczęśliwiają również mnie :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Te rzeczy też sprawiają, że jestem szczęsliwa!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog i bardzo ładnie piszesz. Obserwacja za obserwację? Jeśli tak, to ty zacznij i daj mi znać że moja kolej :)

    http://blogmoimzyciem.blogspot.com/
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wpadłam na tego bloga przypadkowy i bardzo mi się spodobał, dodaję do obserwowanych i będę często zaglądać :) hmm mnie najbardziej uszczęśliwia, gdy świeci słońce *.*
    Pozdrawiam! :))
    MalinowaMamba

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy pomysł na post ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie najbardziej uszczęśliwiają przyjaciele. <3
    Pozdrawiam, Alicja z
    OKIEM-BARWNEJ-POETKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie to mam podobne zdanie, te rzeczy również by mnie uszczęśliwiły :D

    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Te rzeczy też sprawiają, że jestem szczęsliwa ,i wgl fajny post.
    http://klaudiake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie uszczęśliwia spotkanie z 2 człowiekiem, uśmiech, przytulas, pocałunek :D
    Hiehie ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie tak samo :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super notka :) Zapraszam :littleemmily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D