sobota, 21 marca 2015

It's time for a photo!

Cześć :)
Jak mówi tytuł posta - nadszedł czas na zdjęcia! Skoro, że już oficjalnie przyszła do nas wiosna oznacza to, że nie tylko ja, ale również Wy będziecie wybierać się na więcej sesji niż dotychczas. Gdy w weekend widzę słońce i jest ciepło od razu przychodzi mi myśl do głowy, że muszę to wykorzystać i iść porobić zdjęcia. Chcę też, żeby na blogu pojawiały się nie tylko zdjęcia, na których jestem ja, ale również takie, które robię ja innym znajomym, myślę, że jest to dobry pomysł, a Waszą opinię wyrazicie pewnie w komentarzach. 
Zdjęcia z dzisiejszego posta co prawda nie były robione w ten weekend, ale bodajże w poprzedni, bo już wtedy pogoda sprzyjała, a w tygodniu nie miałem zbytnio czasu, żeby je przejrzeć, obrobić i dodać na bloga, bo jak pewnie sami wiecie trochę czasu to pochłania.
Co do samej sesji, odbyła się ona w pobliżu mojego domu, więc ciekawego tła nie ujrzycie niestety, ale mogę Wam zdradzić, że w kolejnym poście będzie już tego więcej, bo mam już kolejne zdjęcia z wczoraj i jest ich o wiele więcej niż poniżej. Bez większego przedłużania, zapraszam do obejrzenia efektów :)





Podobają Wam się zdjęcia? Chcecie więcej takich postów?

39 komentarzy:

  1. zdjęcia są naprawdę świetne,
    rób więcej tego typu postów
    pozdrawiam ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Lubię przeglądać takie posty :)

    Pozdrawiam cieplutko ✿
    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie takie posty są najlepsze! :) Co do sesji masz rację, sam dziś byłem.:)
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :)

    aprilen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :)
    jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No super! I jaka fajna koszula modelki-długa koszula to teraz HIT:) U mnie czerwono-czarna sesja-w kratę-też z koszulą:) Zapraszam: martaiblog.blogspot.com <-KLIK
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się zdjęcia bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyszły te zdjęcia! Mi się podoba pomysł, zeby było więcej takich postów :)

    Obserwuję i zapraszam
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubie takie posty :) wiecej wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz talent :) Piękne pozy. Więcej takich postów :)
    http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udane zdjęcia, musze Ci przyznać :) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne ujęcia, przyjemny post :)
    bardzo "lekko" i płynnie czyta się twojego posta i muszę przyznać, że nie spodziewałabym się tego po chłopaku, haha ^u^
    stylistyka i gramatyka na 5! :)
    ciekawie piszesz, dodaję się jako czytelnik! zapraszam Cię do mnie, dopiero startuję z blogiem, skorzystam z każdej rady i poprawki xo
    buziaki!
    Mój blog - może znajdziesz coś dla siebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :)
    Mogłbys poklikać w linki w najnowszym poście? To dla mnie bardzo ważne, z góry dzięki :)

    http://photo-kinga.blogspot.com/2015/03/wiosna.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. robisz naprawdę ładne zdjęcia
    i chcemy dodać że bardzo podoba nam się nagłówek ze zdjęciem lodów i podpisem "fashion" ;d
    pozdrawiamy :)
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są te zdjęcia!
    Dodawaj częściej takie posty!!:*

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są te zdjęcia. rób ich więcej!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. genialne zdjęcia ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. dobry post!
    zapraszam do mnie
    http://meeaningoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia :*
    Mam prośbe, mogłabyś poklikać u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super sesja ! :)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sesja, modelka super!
    Pogoda jest świetna, dzisiaj byłam na zdjęciach i wyszły niesamowicie

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. lubie wracać do Twoich postów, jakoś dobrze się tu czuje :D :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ostatnie zdjęcie bardzo ładne :)

    http://izaurbaniakphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście, że chcemy więcej takich postów! Ekstra zdjęcia, a post fajowy.

    ✖ Pozdrawiam✖

    MÓJ BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne zdjęcia!

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia i śliczna modelka :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne zdjęcia ! <3
    Poklikałbyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajne zdjęcia :D
    pozdrawiamy :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny post! zdjęcia cudne <3
    skomentujesz moją ostatnią notke? będzie mi miło :) -- > Wbijaj
    obserwacja = obserwacja! odwdzięczam się :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D