niedziela, 15 marca 2015

Really, Spring?

Cześć Wam! :)
Zacznę od standardowego zdania: Ostatnio dawno mnie tu nie było, a było to spowodowane szkołą oraz brakiem zdjęć. Czasami mam takie chwilę, że nie umiem pogodzić bloga z obowiązkami, wiem, że jeżeli bym się postarał to na pewno by to wypaliło, ale niestety brak mi na to już siły, może kiedyś się uda. No ale dzisiaj nie o tym. Dzisiaj post będzie typowo lifestylowy, bo nie jestem dzisiaj w humorze, a chcę coś do Was napisać.
Nie wiem jak u Was, ale u mnie można powiedzieć, że nastała wiosna, prawie codziennie otwierając rano oczy widzę promienie słońca wpadające przez okno, od razu lepiej się wstaje. Na dworze jest już coraz cieplej, nawet ostatnio kilka razy założyłem letnią kurtkę i było ok.
Już w tym miejscu chcę przeprosić za tego posta, od jakiegoś czasu tak głupio mi pisać co u mnie się dzieję, bo wydaje mi się to kompletnie bez sensu, no ale jak już pisałem wyżej post tematyczny na pewno okazałby się dzisiaj niewypałem. Kilka dni temu wracając ze szkoły postanowiłem, że wybiorę się na jakieś zdjęcia, bo pogoda była bardzo sprzyjająca. Gdy mama zrobiła dwa pierwsze zdjęcia okazało się, że aparat się rozładował, więc nie tracąc czasu pobiegłem go szybko podładować. Jestem taką osobą, że jak sobie coś postanowię to muszę to osiągnąć, więc po godzinie czasu byłem już kolejny raz na dworze. Niestety godzina ładowania niewiele dała i wyszło jakieś dziesięć zdjęć, z czego kilka zobaczycie poniżej.
Na dzisiaj tyle, wiem, że post nie jest za ciekawy, ale jestem zadowolony z tych kilku zdjęć i chciałem się z Wami nimi podzielić.



Podobają Wam się zdjęcia?  U Was też już wiosna?

34 komentarze:

  1. U mnie jak na razie deszczowa wiosna :D
    Bardzo fajne zdjęcia
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie od środy padał deszcz, ale dzisiaj pogoda byłą cudowna, czuć, że zbliża się prawdziwa wiosna :D
    ładne zdjęcia :) pozdrawiam,

    MÓJ BLOG <------------zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie powoli się zbliża :D. Super zdjęcia. zycie-jest-1.blogspot.com. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :D
    U mnie pogoda jest pochmurna :)

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to raz jest słońce , raz jakiś okropny wiatr ( patrząc pozytywnie wiatr jest świetny jeżeli chodzi o zdjęcia ) i czasami pada ...
    Chyba mam już dość ..

    A zdjecia fajne !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie deszcz :) deszcz :) i... Och, zaskoczenie=deszcz.
    seeanedesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zazwyczaj podczas szkoły jest ślicznie. Właśnie wtedy kiedy musze się uczyć, a w weekendy? Jak nie pada to jest mega wichura. :(
    Świetne zdjęcia, jak na kilka zrobionych, podziwiam, w moim wypadku zrobiłam 100 zdjeć z czego niecałe 10 nadawało się na bloga ;)

    http://weronika-hejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. No zdjęcia wyszły super! Kiedy ja staję słońce niemrawo zza chmur wygląda;) Za to w ciągu dnia jest nieco lepiej. W zeszłą niedzielę ładnie świeciło i udało się zrobic kilka zdjęć w parku-zapraszam:
    martaiblog.blogspot.com <-KLIK
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. u nas wiosna :) zdjęcia fajne, ale czemu takie ciemne, nie wiem :)
    pozdrawiamy :D

    nowy post, zapraszamy!

    Ajina and Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem włąśnie w Góach i tam do wiosny daleko, haha :)
    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia sa fajne a pogoda u mnie jest raz taka a raz taka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie tak naprawdę dopiero od 2 dni panuje wiosna, mimo to jest jednak zimno :c
    pozdrawiam :)
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie wiosna właśnie wróciła :) Świetnie zdjęcia!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Poza tym u mnie jest przepięknie, cały czas świeci słońca. Czasem tylko jest pochmurno.

    NOWY POST NA STUCKEDS KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia! :) U mnie również jest piękna pogoda. Tak, ja również uwielbiam to wstawanie rano, kiedy budzi mnie słońce :)
    Ja również nie mogę pogodzić często obowiązków z blogiem :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie już piękna pogoda, super zdjęcia! :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. oj tam, mnie się zdjęcia bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiosna ? Coraz bardziej dalej o sobie znać - ja już nawet porzuciłam szaliki oraz rzuciłam zimową kurtkę w kąt. Świeci słońce, jest ciepło - więc jest dobrze :)
    Bardzo podobają mi się zdjęcia, z tych 10 wybrałeś naprawdę te dobrej jakości :)
    Ja również czasami nie lubię pisać o sobie w postach, szczególnie o tym co robiłam itp.
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też już wiosna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już cały czas chodzę w letniej kurtce, a zdjęcia mają fantastyczną jakość! :)
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny wpis a zdjęcia super <3
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas a może wspolna obserwacja ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing blog !


    uniqueyeah.blogspot.com
    Visit for some new posts !

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiosna zawitała już do większości z naszych miast, na szczęście! :) Mam podobnie do Ciebie- jak mam jakiś pomysł to muszę go zrealizować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. O tak ! Pogoda bardzo wiosenna :) Śliczne zdjęcia !

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie bywa różnie z tą pogodą, ale raczej jest już cieplutko ^^

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne zdjęcia i super blog! Dodaję bloga do obserwowanych:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/empire-of-our-own.html

    OdpowiedzUsuń
  27. zdjęcia pewnie, że się podobają :) u mnie już wiosna :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie też już wiosna. Świetne zdjęcia :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia są bardzo dobrze zrobione! Dobry z Ciebie fotograf oraz bloger! ;)
    Jestem tutaj pierwszy raz, ale napewno nie ostatni!
    Zyskałeś czytelniczkę!
    Życzę motywacji i weny! :)
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. naprawdę świetne zdjęcia!
    http://szejnervanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dodałem do obserwowania , licze na to samo :) http://potworektoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D