niedziela, 29 marca 2015

Sunny day.

Cześć :)
Ostatni post, w którym dodałem po raz pierwszy zdjęcia z sesji (jeżeli tak to mogę nazwać) bardzo Wam przypadł do gustu, w komentarzach przeczytałem same pozytywne opinie i jeszcze bardziej zmotywowało mnie to do tego, aby dodawać takich postów więcej. Wspomniałem już, że mam już kolejne zdjęcia, ale w tygodniu nie miałem zbytnio czasu, aby się nimi zająć i obrobić, a tera w weekend oczywiście znalazłem ten czas. 
Poniższe zdjęcia zrobiłem niedaleko mojego domu, część na łące, kolejną na leśnej drodze, a jeszcze kolejna nad rzeczką. Ze zdjęć jestem zadowolony, dziewczyna ze zdjęć to przyjaciółka mojej siostry, więc często bywa u nas i dopiero teraz udaliśmy się na zdjęcia. Współpraca z nią to sama przyjemność, uśmiech nie schodził mi z twarzy jak robiłem zdjęcia i na pewno ten dzień powtórzymy. Dominika ma bloga, jeżeli chcecie zobaczyć kliknij tutaj.
Nie będę przedłużać i zapraszam Was do obejrzenia efektów mojej pracy.






Podobają Wam się zdjęcia?

46 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i piękna modelka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak sliczna modelka to i piekne zdjecia! fajnie wyszla ta sesja!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły świetnie. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są na prawdę świetne! :)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne stylizacje, oby więcej ;) Bardzo tu miło i chętnie będę Cię odwiedzać :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/romwe.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga oraz w linki do ubrań, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia podobają się nawet bardzo C:

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać ze robisz postępy, zdjecia sa coraz lepsze. Wybrałeś także o wiele ciekawsze tło i to tez jest plus. Trzymaj tak dalej! moj blog

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sesja, widać, że miałeś pomysł na zdjęcia :)
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaką masz lustrzankę? Bo robi super zdjęcia :)
    ◘ mój blog- KLIK ◘

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie dobre robisz zdjęcia. Widać , że sie starasz. Kadry sa dobrzy dobrane.

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna modelka. Robisz piękne zdjęcia :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia wyszły bardzo dobrze :D

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są naprawdę świetne.Widać,że wiesz co robisz.Kolory są cudowne i super światło uchwyciłeś.Dobra robota !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow super zdjęcia - też mam ochotę wybrać się z kimś ja jakąś sesje ale nie mam z kim ani gdzie :/
    A tak na marginesie to masz fajnego bloga i ogólnie robisz świetne zdjęcia i też dobrze na nich sam wychodzisz. Obserwuje :)

    <a href="http://liveeinthemomentt.blogspot.com>Zapraszam :) </a>

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne sa! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są świetnie :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia, podobają mi się jej ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia bardzo mi się podobają :) Bardzo mi się podobają tego typu posty fotograficzne u ciebie na blogu i czekam na kolejną dawkę :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoja siostra ma śliczną koleżankę, ładne zdjęcia :))

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że wziąłeś się za kolejną sesję, bo ta również jak poprzednia jest naprawdę świetna! a modelka śliczna ;) masz talent i nie zmarnuj go c:
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej naprawdę śliczne zdjęcia. Masz talent do ich robienia. Czekam na kolejne zdjęcia z sesji ! ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia :) i buty dziewczyny również.. :p

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się najbardziej podobają te dwa pierwsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia jak i modelka :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia są genialne!
    Masz naprawdę talent :)
    A modelka jest śliczna!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładne zdjęcia. Jestem pod wrażeniem :)
    ____________
    Powracam do blogowania po dłuższej przerwie. I zmieniam adres!
    http://bez-kropki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia, jak i modelka. Fajnie obrobione ;) Pozdrawiam i zapraszam.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D