poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Słoneczna niedziela.

Cześć :)
Jak już mogliście zauważyć, posty na blogu pojawiają się praktycznie w każdą niedzielę, nie było to planowane, ale przez naukę i brak zdjęć w tygodniu już tak zostało. Tak więc, wczoraj powinien pojawić się post, zdjęcia już miałem, z sesji z kuzynką, ale jednak pod wieczór wybrałem się na zdjęcia i postanowiłem, że dodam dzisiaj notkę, bo jakoś nie lubię dodawać postów po dwudziestej.
A wiec, zdjęcia odbyły się (jak zawsze) w pobliżu mojego domu, więc tło nie jest za specjalne. Może wybrałem trochę nieodpowiednią porę na zdjęcia, bo zaczęło zachodzić słońce, dzięki czemu widać niekiedy kolor żółtawy przechodzący na złoty, ale myślę, że w miarę je przerobiłem. Według mnie, nie tylko tło jest ważne w zdjęciach, ale również wygląd zewnętrzny, czyli stylizacja. Jako, że jakiś czas temu już kupiłem ten t-shirt, a nie było żadnych zdjęć z jej udziałem to postanowiłem to zrobić, z czego jestem bardzo zadowolony, bo uwielbiam tę koszulkę, być może przez biały kolor który ostatnio bardzo polubiłem. Z opisu będzie tyle, czekam na Wasze opinie w komentarzach.




20 komentarzy:

  1. No rewelacyjna sesja:) Fajnie wygladasz i super T-shirt, a zachodzące słońce może dawac fajne efekty na fotkach:) Też byłam wczoraj na spacerze, chociaż wiało-było trochę zachodzącego słońca-no i kolor żółty w stylizacji: martaiblog.blogspot.com <-KLIK
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. super sesja :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :)
    +Fajnie, że masz systematyczne posty :)
    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia :) akurat jutro wybieram się na sesję :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia :D Też nie lubie dodawać postów w nocy
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam chyba najwięcej białych t-shirtów. :) Fajne zdjęcia. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy przez naukę mamy bardzo mało czasu ale Ty się z postami wyrabiasz ;)
    Poza tym zdjęcia pomimo ,,przejawiającego się koloru żółtego" którego nie zauważyłam bardzo mi się podobają. Dobrze sobie radzisz z photoshopem - ja nie umiem i nie obrabiam zdjęć.
    Bardzo ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam ciepło !
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również przez naukę już ledwo się wyrabiam ;/
    Piękne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. nataliapfotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi bardzo podobają się koszulki tego typu, a zachód słońca podobno jest dobrą porą na zdjęcia. A tło ma tylko uzupełniać zdjęcia i moimi zdaniem wyszły fajnie :)
    Przy okazji fajny instagram, zaobserwowałam też bloga i tumblr'a

    ♥ zapraszam na malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam uwielbiam robić zdjęcia o zachodzie słońca. Zawsze dodają takiego klimatu. Świetnie Ci w tej koszulce :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie z tego co w poradnikach i książkach wyczytałam, czas wschodów i zachodów słońca jest właśnie najlepszy na robienie zdjęć, najbardziej sprzyjające światło, dzięki temu zdjęcia ponoć nie są "płaskie". Chociaż szczerze to aż tak się na tym nie znam xD Fajnie wyglądasz ;)
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. I love the idea of the way you took pics
    You look georgeous
    Followed!
    visit and follow back if you like my blog
    izzyybella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D