niedziela, 10 maja 2015

Bridge and meadow.

Cześć :)
Już sam tytuł może Wam podpowiedzieć co będzie zawierał post, mianowicie jest to kolejna dawka zdjęć mojego autorstwa, które zrobiłem na pięknym moście i pobliskiej łące. Mam nadzieję, że nie macie mi za złe, że nie wstawiam ostatnio zdjęć z moim udziałem, ale jakoś nie czułem się na siłach, żeby 'pozować'. W takim razie obiektem zdjęć stała się właśnie moja kuzynka, którą mogliście już widzieć kilka postów wcześniej jak i również moja przyjaciółka z klasy, która zabrała mnie w to piękne miejsce, które znajduje się tak blisko od mojego domu. Ogólnie jestem zadowolony ze zdjęć, chociaż trochę mniej z obróbki, bo myślę, że nie wyszła za dobrze, ale ocena należy do Was. Od jakiegoś czasu myślę, że blog zaczął przesiąkać fotografią, dziwne, bo kiedyś nawet bym o tym nie pomyślał, a teraz wiem, że bez zdjęć nie wyobrażam sobie życia. Dobra, zaczynam zmieniać temat i dziwnie pisać, więc bez przedłużania zapraszam Was do obejrzenia zdjęć i oceny.









Co myślicie o zdjęciach?

39 komentarzy:

  1. Mi się podobają i nie wiem dlaczego z obróbki jesteś mniej zadowolony:) Moim zdaniem wszystko okej:)
    Piękne modelki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i rzeczywiście - świetne miejsce! :)

    INNA MYŚL - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia :)
    jak dla mnie to z obróbką nic a nic nie przesadziłeś :)
    śliczne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są świetne! Obróbki nie ma się co czepiać bo wszystko wyszło naturalnie.
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia, szczególnie te na łące :) obróbka dobrze jest! zdjęcia są naturalne, jakby bez fotoszopu :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podobają zdjęcia. :) Wyglądają naturalnie.

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauważyłam właśnie, że ostatnio dodajesz zdjęcia swojego autorstwa, ale mnie to cieszy :)
    Robisz cudowne zdjęcia, faktycznie mogłeś jakoś 'lepiej przerobić' ale i tak genialne :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia sa ładne. Takie hm...naturalne.
    Wstawianie zdjęć swojego autorstwa, nie jest złym pomysłem. Ważne,że robisz to co lubisz

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia *.* Wstawiaj więcej takich postów-jesteś świetnym fotografem.Posty bez zdjęć są nudne. Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki? To dla mnie bardzo ważne, ja zrobię to samo u Ciebie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe zdjęcie, dobrze, że są w innych pozach i w kilku miejscach, koło płotu, w kwiatach. Dużo lepiej się ogląda kilka zdjęć w różnych ujęciach, niż całą serię przedstawiającą dajmy na to ruchy ręki, to też się zdarza. Masz oko do fotografowania, a obróbka graficzna wcale nie jest taka najgorsza.
    Pozdrawiam.
    szkicownikcookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Jesteś drugim blogerem który na poważnie prowadzi bloga! Cieszę się, iż znalazłam takiego blogera :)
    smileforcat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia takie wiosenne :) cudna ta spódniczka w kwiatki kocham <33
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia! :)
    http://anas-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia i piękne modelki ;D

    polgiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia :) Czekam z niecierpliwością na następny post ! (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia! a obróbka moim zdaniem wyszła fajnie :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna obróbka zdjęc ;)obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne robisz zdjęcia a modelki masz przecudowne
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne robisz zdjęcia a modelki masz przecudowne
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super z ciebie fotograf, zdjęcia wyszły super !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ładne te zdjęcia ! :)
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcia genialne ! <3
    http://fruti999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia ! :))

    www.marynasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia cudowne! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Robisz naprawde sliczne zdjecia :)
    Pozdrow modelki :D

    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. great post as always :) love your blog:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. robisz świetne zdjęcia,

    http://dorooothy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne zdjęcia kuzynka i przyjaciółka spisały sie na medal :) robisz genialne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś zechciał
    zaobserwować lub zostawic komentarz :)
    http://vickey-vicky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. zdjęcia piękne :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia są śliczne,modelki jak i fotograf postarali się bardzo :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pani w związanych włosach ma śliczną spódniczkę
    zapraszam Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne zdjęcia, ale drobna rada: nie kadruj przy kolanach, ponieważ wygląda to jakbyś amputował koleżankom nogi :)
    Pozdrawiam!

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D