niedziela, 3 maja 2015

Some photos...

Cześć :)
Kolejna przerwa na blogu, tym razem tygodniowa za nami. Nie miałem przez jakiś czas aparatu, więc nie mogłem dodać nic na bloga, a nie dodałbym samego tekstu bo byłoby tak pusto bez zdjęć. 
Dzisiaj rano zaskoczyła mnie piękna pogoda, na którą czekałem jakiś czas, a przy okazji mam już aparat, więc pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy to było właśnie wyjście na zdjęcia. 
Dzisiejsze zdjęcia są robione opcją makro, którą bardzo lubię, a nie zawsze korzystam z niej, tylko do zdjęć natury, takich jak dzisiaj. Bardzo lubię używać makro, bo dzięki tej opcji można uchwycić piękno tak jak w tym przypadku natury, jak i również owadów, bo świetnie wyostrzony jest pierwszy plan na zdjęciu, a tło jest dobrze zamazane, dodatkowym plusem jest to, że takich zdjęć praktycznie nie trzeba przerabiać, bo wychodzą naprawdę dobrze. W takim razie, bez przedłużania zapraszam Was do obejrzenia zdjęć :)













Co myślicie o zdjęciach?

38 komentarzy:

  1. Również uwielbiam robić zdjęcia makro, są to moje faworyty!
    A zdjęcia wyszły świetnie!
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Wow! Zapraszam - kacper-podolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia . Zapraszam do mnie:
    http://zujubeth-blooger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam makro, właściwie mogłabym tylko kwiatom i zwierzętom zdjęcia robić :)
    ze stokrotkami są najfajniejsze :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Też uwielbiam robić zdjęcia makro, możemy uchwycić piękno czegoś co nie zawsze da się dostrzec w biegu ;)
    www.taraspatrycja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Jaki masz aparat i obiektyw ? :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Krystian, te zdjęcia są CUDOWNE!
    Ja także kocham opcję makro, zdjęcia wtedy wychodzą superowo! (:
    Na moim blogu nowy post- sezon na rolki rozpoczęty! Serdecznie zapraszam! :)
    martaiblog.blogspot.com <-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh , cudowne to makro ! Natura jest wspaniałą modelką ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobre zdjęcia, również dobra jakość :) Natura jest wspaniała!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia. ;) Też była u mnie ładna pogoda i również wybrałam się na zdjęcia. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie byłam zwolenniczką makro, sama nie przepadam za robieniem takich zdjęć, ale mimo wszystko twoje są całkiem fajne. pogoda, przynajmniej u mnie jest w kratkę, nie nadążam!

    karolajnaana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle wiosny na zdjęciach <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęciuszka :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne zdjęcia! Chciałam wybrać te, które mi się najbardziej podobają, ale... chyba nie jestem w stanie :) Są piękne. Postarałeś się, haha :D
    Masz fajnego bloga, myślę, że zostanę tu na dłużej!

    INNA MYŚL - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę! Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też uwielbiam robić zdjęcia makro, rośliny i zwierzęta są nawet lepsze do ludzi :>
    http://blog-weryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie jestem fotografem, ale jeśli czasem zdarzy mi się chwycić za aparat i udać się do lasu, to mniejsza roślinność zasłuży na swoje zdjęcie w makro i faktycznie, rzadko się zdarza żeby takie zdjęcie nie wyszło (:
    Ciekawe zdjęcia, najpiękniejsze na zdjęciu to według mnie ukazanie tego, czego nikt normalnie nie zauważy. Podoba mi się :D
    Pozdrawiam
    / zespol-dezorganizacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ja lubię oglądać takie zdjęcia! Sama lubię je robić, aczkolwiek niestety nie umiem rozmazać tła.
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! Uwielbiam wiosenne fotografie :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia! Bardzo jasne i wiosenne :)
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega zdjęcia aż mam ochotę wyjść i sama coś porobić :)

    Zapraszam do mnie<-----klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam do ,, Wiosenny konkurs na post promujący !
    Można naprawdę dużo , dużo zyskać Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  24. great :) have a nice weekend, kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia wyszły świetnie!
    Pozdrawiamy :)

    http://we-make-world-better.blogspot.co.at/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia wyszły idealnie wręcz. Serio, są cudowne. :)

    W wolnym czasie zaprszam do siebie. the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy komentarz i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia, szczególnie spodobał mi się kadr z biedronką, świetne ujęcie :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. masz świetnego i kreatywnego bloga,
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj,
    a na pewno się odwdzięczę!
    Byłoby mi bardzo miło gdybyś poklikała w linki na moim blogu
    (ja poklikam na Twoim jeśli masz) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia :)
    Trzecie według mnie jest najlepsze ten owad po prostu super.

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super ostrość zdjęć! :)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam na mojego bloga ;)
    nyciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D