sobota, 27 czerwca 2015

Let's start the holiday!

Wczoraj udaliśmy się do naszych szkół, aby ostatni raz spotkać się z naszymi przyjaciółmi i odebrać świadectwa. Wielu z Was w tym roku kończy gimnazjum i życzę Wam, żebyście dobrze wybrali przyszłą drogę kształcenia, bo w końcu spędzicie tam kolejne trzy lata. 
Moje świadectwo może nie okazało się najlepsze, ale na pewno poprawiło się co do poprzedniego roku i z tego się cieszę, mam nadzieję, że i u was jest w porządku.
A więc od wczoraj zaczęły nam się wakacje. W moim przypadku jest tak, że nie mam większych planów i raczej moje wyjazdy będą spontaniczne, mam kilka małych planów, ale na razie nie będę zdradzał; na pewno nie zabraknie spotkań ze znajomymi i spacerów. 
Oczywiście dużo czasu chcę poświęcić blogowi, bo w roku szkolnym praktycznie tylko w weekendy dodawałem posty, bo w tygodniu nie miałem czasu iść na jakieś zdjęcia, bo często przychodziłem do domu późno. Teraz, gdy mam więcej czasu postanowiłem więcej zdjęć i więcej postów, chcę bardziej urozmaicić bloga i jak wyżej wspomniałem dodawać więcej postów. Na pewno niedługo pojawi się post z mojego wyjazdu do Krakowa, więc czekajcie.
Nie będę się rozpisywał, bo nie za bardzo o czym, a w dzisiejszym poście zostawię mix zdjęć z ostatnich kilku dni :)
Pomyślałem, że mógłbym zrobić post Q&A, czyli post z pytaniami od Was i odpowiedziami, więc jeżeli chcecie mnie o coś zapytać to możecie zrobić to w komentarzu ;)


A Wy macie plany na wakacje? Lubicie takie mixy zdjęć?

EDIT: Założyłem snapchat'a blogowego, więc jeżeli macie ochotę to dodajcie mnie :)

66 komentarzy:

  1. Mixy zdjęć są całkiem spoko . W praktycznie jednym zdjęciu można pokazać kilka tygodni . Czasami dobrze tak . Wakacje .. ja ich dalej nie czuję mimo , że świadectwo odebrałam . Muszę sobie to wszystko poukładać , spotkać się ze znajomymi ogarnąć bloga i wprowadzić drastyczne zmiany .
    Miłych wakacji :)

    http://Fidanztaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Liceum niestety minie najszybciej ze wszystkich szkół. Szkoda, bo to chyba najlepszy czas w życiu, Przynajmniej tak było w moim przypadku. Udanych wakacji! :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje świadectwo było całkiem w porządku, choć mogłam się bardziej postarać. Co do wakacji - przede wszystkim chcę trochę podszkolić się w fotografii. Na pewno nie zabraknie też wycieczek rowerowych :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja właśnie zrobiłam Q&A :D
    ja z ocen jestem w tym roku bardzo zadowolona, ale najciężej będzie od września- w końcu będę w maturalnej klasie ;) ja również nie mam zbytnio planów, ew. jakieś spontaniczne wyjazdy w okolicę, spotkania z przyjaciółmi, wycieczki rowerowe i spacery z aparatem :) udanych wakacji! a takie mix'y bardzo lubię, a Ty masz całkiem ciekawe zdjęcia! :)
    Najbardziej szalona rzecz jaką w życiu zrobiłeś?
    Ulubiona zabawka/ zabawa z dzieciństwa?
    Najpoważniejsze plany po szkole? :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja średnia to 5,45 :)
    Ładne zdjęcia :)
    Miłych wakacji!
    https://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje wyjazdy też będą spontaniczne chcę pojechać na meet up i festiwal kolorów.
    Fajny mix :)

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo rzadko spotykane, bloger płci męskiej. Fajnie, że się tym zajmujesz, bo dobrze Ci idzie :D
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię :) chociaż wolę inspiracje :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny mix
    U mnie wakacje też będą na spontanie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie mam żadnych konkretnych planów. :(

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  11. W planach jest wyjazd do Rumunii a reszta to oczywiście spontan.
    Mix'y zdjęć są mega :D

    + Obserwuję
    Zapraszam na konkurs u mnie -> KLIK <-

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie ciesze się ze już są wakacje, fajny mix, ja również robie Q&A ale ja będę nagrywał pierwszego vloga haha!
    Jak długo prowadzisz bloga?
    Czy miałeś kiedyś ochotę zrezygnować z bloga?
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli o mnie chodzi to ja uwielbiam takie posty ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥buziaki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny mix :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Włochy, morze, odwiedzić większe miasta a już jutro do Belgii! :D
    Świetne zdjęcia :)
    Uwielbiam kaktusy :D
    Udanych wakacji! :*

    Mój blog, zapraszam - kliknij ✿

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny mix :) udanych wakacji ;p

    zapraszam do mnie! ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Również we wakacje chcę poświęcić trochę czasu na bloga. Oprócz tego planuję wyjazd nad morze i do Londynu ;) Świetny mix zdjęć!

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  18. Super mix zdjęć! :)
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/avril-is-our-warrior.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny mix, moje plany opisałam na blogu ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Pewnie, takie mixy są super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :)
    http://kamocia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy mix:) Życzymy Ci udanych wakacji!

    Pozdrawiamy!
    ♡Twins life - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne zdjęcia! MEGA mi się podobają. Prócz tego bardzo fajny i miły w czytaniu post. Obserwuję.
    olikk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi naszczescie zostal jeszcze rok gimanzjum :D a mixy sa genialne ! :)

    Edyta,
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Witamy:), chcemy serdecznie zachęcić do wzięcia udziału w dwóch konkursach organizowanych w zBLOGowani.pl. Oba konkursy zostały wydłużone do niedzieli, a jeśli zgłoszenia zostaną dodane przez bloga jest szansa na najlepsze nagrody. Link do obu konkursów: http://zblogowani.pl/akcje. Można przygotować tyle zgłoszeń na ile się ma ochotę, a im więcej tym szansa na ciekawe nagrody wzrasta. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanych wakacji :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłbyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CNDIRECT w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CNDIRECT. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne zdjęcia ♥ życzę udanych wakacji
    Pytanko: Jaki jest twój ulubiony film i książka?

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny mix zdjeć...
    Świetny post i blog! Obserwuje! klikniesz w link Choies w tym poście? KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć ! Świetny blog , czytam od dawna .. Ja się dalej zastanawiam nad założeniem swojego ☺☺ A co do Mix'ów to mega ����
    Pozdrówki & miłego dnia ��������

    OdpowiedzUsuń
  30. ja byłam już w Turcji,ale czeka mnie jeszcze wyjazd na mazury a reszta to spontan!j osobiście uwielbiam takie mixy:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham takie mixy!
    Świetny blog!
    Obserwuję ;-)

    bemolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pytanie: po co ten blog? (proste pytanie, ale ciekawi mnie odpowiedź)
    Fajny mix. Lubie takie posty na szybko.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam takie mixy zdjęć <3
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny mix zdjęć :)
    Nie mam konkretnych planów, raczej wszytko to będzie spontan! :)
    Udanych wakacji!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie mam żadnych konkretnych planów na wakacje ;)
    Świetny mix zdjęć ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam mnóstwo planów na wakacje ;)


    Obserwuję!
    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się czterema komentarzami o obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam + klikam w bannery, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładne zdjęcia robisz :* naprawdę znasz się na tym

    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. mam kilka planów, ale większość to spontan pewnie bedzie;p

    buziak♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ja również nie mam jakiś tam szczególnych planów na te wakacje, ale przecież najważniejsze jest to, aby się dobrze bawić ;)
    zapraszam http://domi-dominella.blogspot.com/
    Pozdrawiam.! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej :) Masz bardzo fajnego bloga :) Czytam od dawna :D
    http://pktoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/attack.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale dawno nie jadłam "Kaktusa" :D To ja rzucę pytanie - co jest Twoim życiowym mottem? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. wow, bardzo fajny post, śliczne zdjęcia <3
    zapraszam do mnie:
    MÓJ BLOG: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwszy raz widzę bloga chłopaka, który jest tak ładny * - * śliczny nagłówek, wygląd i zdjęcia. Masz fajny styl pisania, przyjemnie się czyta.! Ciesze się, że poprawiłeś się w szkole. Nie mogę doczekać się nowych postów, obserwuje
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwsze zdjęcie po lewej stronie mi się strasznie podoba. Jeżeli chodzi o wakacje to najlepsze są spontaniczne akcje :)
    swiat-wedlug-pauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjęcia! :)
    Śliczny blog, super design.
    Udanych wakacji :)
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. spontan też może być całkiem udany, bardzo fajny mix zdjęć. czekam na więcej fotorelacji, udanych wakacji ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo lubię przeglądać takie mixy :) Moje wakacje w tym roku również obejdą się bez wielkich planów i wyjazdów. Jednakże każdy dzień chciałabym wykorzystać jak najlepiej i cieszyć się tymi wakacjami, ponieważ akurat wraz z ich końcem przywitam się z murami nowej szkoły, mojego wymarzonego liceum i zobaczymy co ono przyniesie :) Kraków to jedno z najpiękniejszych polskich miast. Uwielbiam tam wracać, więc jestem ciekawa notki z tego wyjazdu. Jeśli chodzi o pytania to:
    1. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
    2. Jakiej muzyki słuchasz?
    3. Wymień trzy ulubione filmy.
    4. Wymień swoje ulubione aplikacje na telefon.
    5. Jakie trzy cechy najbardziej cenisz u ludzi?
    Niektóre z nich nie łapią się pod kategorię "pytań", ale myślę, że to nie jest problem :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja właśnie w tym roku skończyłam gimnazjum ;)
    Moje pytania dla Ciebie:
    1. Jakiego rodzaju książki lubisz czytać?
    2. Czy poznałeś nowe osoby dzięki blogowi?
    3. Masz jakieś fobie?

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne zdjęcia :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. W tym roku skończyłam liceum :) także wakacje naprawdę długie :) a mixy zdjęć lubię sama często je dodaje :)
    Pytania:
    1. Myślałeś kiedyś o współpracy blogowej ( w takim sensie żeby współtworzyć posty z innymi)
    2. Jakie miasto w Polsce najbardziej lubisz i dlaczego? :)
    3. Poleć jakąś dobrą książkę na wakacje! :)


    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  53. Także nie mam planów na te wakacje, ale mam nadzieję, że ich nie zmarnuję :)
    Zapraszam do konkursu: Za poklikanie w linki w tym poście wybiorę 10 osób, których blogi umieszczę w kolejnej notce + 3, które dostaną możliwość zrobienia posta promocyjnego o swoim blogu, który opublikuję u siebie na miesiąc.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładny mix zdjęć, to dobrze, że poprawiłeś oceny w porównaniu z tamtym rokiem :)

    Poklikasz mi?- Tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  55. (P) jakie jest twoje najwieksze marzenie?

    Moge poprosic o poklikanie w najnowszym poscie?
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny mix zdjęciowy :)
    Pytania:
    Lubisz lato?
    Jakie jest Twoje największe marzenie?
    Jaki kraj chciałbyś odwiedzić?
    mógłbyś kliknąć w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/2015/07/dresslink.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  57. Mixy zdjęć są najlepsze, idealnie pokazują naszą codzienność, której inni nie widzą :) Mmm, kaktusy <3

    MÓJ BLOG, ZAPRASZAM!(klik)

    OdpowiedzUsuń
  58. Polecam ci serial Teen Wolf albo The walking dead.
    Mi wakacje sie juz niestety kończą.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajny mix zdjęć ;) Ogólnie dobry pomysł na ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajny mix zdjęć ;) Ogólnie dobry pomysł na ciekawy post.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D