sobota, 13 czerwca 2015

Życie czy ciągła gonitwa?

Cześć :)
Już dawno nie pisałem tutaj postów z przemyśleniami, poniekąd było to spowodowane brakiem nowych pomysłów, a nie chciałem kopiować innych, a także brakiem zdjęć, no bo w końcu żaden post nie będzie dobry, gdy nie będzie fajnych zdjęć, przynajmniej ja mam takie zdanie. Ze szkołą się powoli żegnam, pewnie w Waszym przypadku jest podobnie, bo w sumie został jeszcze tylko tydzień na ostatnie poprawy, a ja mam już jasną sytuację, więc mam trochę więcej czasu dla siebie. Korzystając z ładnej pogody i możliwości postanowiłem, że wybiorę się na zdjęcia, nie jest ich za dużo, ale jestem z nich nawet zadowolony, co nie zawsze się zdarza u mnie.
Kilka dni temu nasunęła mi się no głowy pewna myśl. Otóż, zastanawiałem się jak to jest z naszym życiem, bo gdzie by nie spojrzeć to co chwilę się gdzieś spieszymy, nie mamy czasu wolnego, a przy tym zapominamy przede wszystkim o sobie i rzeczach ważniejszych. Wiadomo, że szkoła, czy praca są ważnymi rzeczami w naszym życiu, ale czy na pewno? Nie zawsze osiągniemy to na co tak poświęcamy wiele czasu, a przy tym możemy stracić jeszcze więcej. Mam na myśli to, że podejmując się czegoś musimy to pogodzić z innymi zajęciami i znaleźć choć chwilę dla siebie i zastanowić się nad swoim życiem, bo przez tą ciągłą gonitwę zapominamy o tym co nas otacza i żyjemy tylko swoimi zamierzeniami, które nie zawsze się sprawdzą. Powinniśmy od czasu do czasu oderwać się o tego wszystkiego i odpocząć, bo w końcu zdrowie jest najważniejsze, a przy tym możemy się zrelaksować i na chwilę zatrzymać. W dawnych latach ludzie także mieli swoje pragnienia i cele, które osiągnęli poprzez ciężką pracę, a jednak nie skupiali się wyłącznie na tym i ich życie nie było jedną, wielką gonitwą, musimy się postarać wziąć z tego przykład, a gdy osiągniemy nasz cel, satysfakcja będzie jeszcze większa :)
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłem, ale chciałem napisać coś takiego od siebie i podzielić się tym z Wami. A teraz zostawiam kilka najnowszych zdjęć :) Pozdrawiam!
|| koszula - H&M || t-shirt - H&M ||

52 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! :)
    Ja niestety jeszcze nie mam jasnej sytuacji, jeśli chodzi o oceny, zostały mi jeszcze do zrobienia projekty... ;(

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    ANN--BLOG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację każdy z nas w jakimś stopnu się gdzieś śpieszy..
    świetne zdjęcia, pozdawiam, Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy mam poranną zaćmę czy ten post rzeczywiście jest lekkim masłem maślanym. Przemyślenie jest głębokie, oczywiście, jednak tutaj coś o oderwaniu się od ciężkiej pracy, relaksie, a potem zdrowie, które w sumie ma mało tutaj do rzeczy, o ile gonienie naszych marzeń nie równa się stresowi. Na koniec podsumowujesz, że trzeba się czasem oderwać a satysfakcja z osiągniętego celu będzie większa. Jak dla mnie średnio to się klei, ale może coś źle zrozumiałam. :P
    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój tydzień to chyba najlepszy tydzień w życiu, tyle działo sie rzeczy, ciągle gdzieś musiałem iść coś nowego i nowego, tyle obowiązków, ale naprawdę było swietnie! Teraz mam tydzień wolnego od szkoły ponieważ wyjeżdżają na zieloną szkołę a ja juz byłem w maju. :) Oceny mam już wystawione więc teraz mogę sie oderwać i odpoczać.
    Świetny post i zdjęcia.:)
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze,że niedługo wakacje,bo już nie mam siły na nic:D

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że ktoś tu był u fryzjera :P świetne zdjęcia!
    masz rację. biegnąc przez życie do celu, gubimy je. przeżywamy je tak jak chcemy, a nie tak jak powinno być :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje, nie powinniśmy ciągle pędzić przez życie. Czasem warto jest się zatrzymać i zrobić coś dla siebie, a nie skupiać się tylko na szkole, czy pracy ;)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja czasami, zapominam zrobić coś dla siebie i ciągle np.: uczę się do szkoły, zamiast przeczytać super książkę :/
    Zapraszam do mnie na konkurs (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! :) Ja w każdym dniu próbuję znaleźć godzinę dla siebie i treningu. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szczęście większość ocen mam wystawioną☺ Już od początku roku odliczam dni do końca roku szkolnego :P Teraz na wakacje mam w planie czytać książki, najlepiej kryminały :)
    Zapraszam w wolnej chwili ;)
    http://mogepowiedziecwszystko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Życie to paskudna gonitwa... zawsze. Czy to w latach szkolnych czy później, ludzie zawsze za czymś gonią i zapominają o tym, by odetchnąć. A przeciez każdy potrzebuje chwili relaksu, regeneracji... to takie przyjemne stanąć na chwile, by złapać oddech i wrócić ze zdwojoną siłą.
    Fajnie zdjęcie, fotogeniczny jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Racja! Życie nie powinno być ciągłą gonitwą :)
    Świetne zdjęcia :D

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Masz rację - nie możemy tak pędzić przez życie. Trzeba od czasu do czasu się zatrzymać, przeanalizować swoje dalsze działania.

    Pozdrawiam!
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  14. Racja! Przez życie nie można tak pędzić:) Od czasu do czasu trzeba się zatrzymac

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem trzeba się zresetować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że nie chcesz kopiować innych, a pisanie na siłę postów nie jest dobre :) Racja; ciągle się gdzieś spieszymy, czegoś chcemy. Świetna koszula!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo dawno nie spotkałam żadnego Pana w blogosferze:) no niestety kiedy coś chcemy mieć musimy biec:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zatrzymać sie od ciągłej gonitwy jest naprawdę fajne ♥ sama się o tym przekonałam :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z Tobą w 100%! Świetne zdjęcia. ;-)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie Ci w takich włosach! Jakiś czas temu pamiętam, że miałeś je nieco dłuższe, ale te, które masz teraz na zdjęciu, idealnie do Ciebie pasują!
    Współczesny świat ciągle pędzi do przodu, ale ja zastanawiam się, gdzie w tym wszystkim jest człowiek, bo mam wrażenie, że sami tworzymy coraz więcej i coraz szybciej, a nie potrafimy za tym rozwojem nadążać. Niestety tego świata już nie a się zatrzymać, a co dopiero zwolnić, ale za to ludzie jeszcze potrafią i powinni korzystać z tej umiejętności! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  21. Współczesny świat jest okropny. Każdy patrzy tylko na siebie i swoje potrzeby, egoizm się szerzy i to jest przerażające, bo to jak jakaś inwazja. Dodatkiem do tego jest dążenie do celów po trupach, nawet jeśli można kogoś przy tym zranić, ale co tam, ważne by być na szczycie, nieważne, że jest się samemu. ;)
    Nawiązując do tytułu posta, "życie czy ciągła gonitwa?" w obecnych czasach powiedziałabym "życie to ciągła gonitwa"...
    Paczix Blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post, i fajne zdjęcia.
    Zostawiam obserwacje!
    Pozdrawiam JM.
    http://jakubmarssh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz 100% rację :) Mimo obowiązków też musimy się zrelaksować i mieć czas dla siebie.
    Co do zdjęć to mi się podobają. Sama lubię fotografować, więc na fotografie często zwracam uwagę ;)
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda - tak jak mówią "Work hard, play hard"odpoczynek i chwila zabawy jest potrzebna poto aby móc dalej pracować. Fajne zdjęcia, jedyną konstruktywną krytykę jaką mam to przy obróbce zdjęć mógłbyś lekko rozjaśnić cienie i przyciemnić miejsca gdzie jest dużo światła (po angielsku to się nazywa "highlights" nie jestem pewna jaki jest polski odpowiednik tego słowa) ponieważ na tych zdjęciach ty wyszedłeś przyciemniony a twoje tło za jasne na niektórych zdjęciach.

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze musimy mieć chwile wytchnienia :)
    Świetny post!

    http://rzucane-na-szaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wpisujcie swoje blogi w naszym blogbooku! :)
    http://ddobinsta.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajnie wyglądasz :) co do tej ciągłej gonitwy, kiedyś myślałam, że będę inna, że ja będę tą, która nie goni... a aktualnie pędzę jak mały samochodzik olewając ileśtam procent tego na co powinnam zwrócić większą uwagę... ale czasu niestety się nie da kupić i doby wydłużyć... aczkolwiek znajdę czas na wyjście ze znajomymi do klubu... z tym, że tam też zaczynam myśleć o pracy.
    pozdrawiam,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  28. Taka nasza natura, że zawsze za czymś gonimy
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. cały czas trzeba nadążać za rzeczywistością :(

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy blog prowadzony z pomysłem - gratulujemy ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy i przesyłamy

    KOD RABATOWY: 10off
    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy post! :)
    Świetna koszula!
    Obserwujemy? :3
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia, co do tematu posta: zawsze trzeba na chwilę się zatrzymać na chwilę, złapać oddech :)
    http://www.just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładna koszula :)
    Obserwujemy?
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Tez mysle ze czasem zapominamy o sobie i ciagle zamartwiamy sie czyimis sprawami :)

    http://heartydayroutine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mądrze napisane, jesteśmy za bardzo zabiegani. Bardzo ładne zdjęcia. :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna koszula :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację ?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Post naprawdę daje do myślenia. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Też odczuwam ciągły brak czasu. Nawet wyspać się nie ma kiedy bo to albo nauka, albo praca albo znajomi i tak ciągle. Nie ma chwili dla siebie. Szczególnie brak czasu zaczął dokuczać mi wraz z pójściem do liceum bo jazda autobusami godzinę w jedną stronę dzień w dzień pochłania czas jak mało co.

    Zapraszam do mnie. Blog książkach, filmach no i o mnie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Czas leci zdecydowanie za szybko! Cieszę się na te nadchodzące wakacje! Może w końcu będę miała trochę więcej czasu :)
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  40. super blog i cudny wpis !
    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/tag-lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  41. W obecnych czasach życie to dla mnie ciągła gonitwa za czymś... niestety. I przez to czas uciekna nam przez palce...

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Czasem powinniśmy się zatrzymać, chociaż na chwilę. ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Na pewno Cię jeszcze odwiedzę, ponieważ spodobał mi się twój blog, ciekawie tu u ciebie ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/06/co-by-byo-gdyby.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne. W poprzedniej notce ogłosiłam KONKURS!!!! Jeśli ktoś jest zainteresowany proszę wziąć udział ;) !!!

    OdpowiedzUsuń
  44. jesteś bardzo interesującą osobą.
    tp prawda, w tych czasach życie to jedna wielka gonitwa do po nic, do śmierci
    http://onlystupidkid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz stuprocentową rację. Powinniśmy czasem odpocząć od tej gonitwy, pomyśleć nad naszym życiem.
    Bardzo ładne zdjęcia! :D

    Zapraszam, nowy post! :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. też uważam,że post bez zdjęć nie jest za dobry :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Strasznie nie lubię tej gonitwy i życia w ciągłym pośpiechu! :(

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  48. ja staram się zawsze znaleźć czas dla siebie i w sumie mam go nawet sporo :)
    ♥Maddie(klik)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kurczę, u mnie jest chyba odwrotnie bo całymi dniami się lenie
    i praktycznie tylko blog zabiera mi czas ;) może dla odmiany
    powinnam odwrócić sytuację i zacząć pracować i gonić za marzeniami ;)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I followed you. Hope you too.
    Kiss xx

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D