wtorek, 7 lipca 2015

Never forget about the past. She never fades.

Przeszłość...często myślimy o niej jak o czymś co już się zdarzyło i jest mało ważne. Czy aby na pewno?
W tytule posta czytamy, abyśmy nie zapominali o przeszłości, bo ona nigdy nie zanika - cała prawda, przeszłość tkwi w nas, mieliśmy większy, czy mniejszy wpływ na nią ale jednak mieliśmy. Dzięki nam coś się wydarzyło dobrego lub niekoniecznie. Dążę do tego, abyśmy nie traktowali minionych zdarzeń z przymrużeniem oka, a wspominali je i utrwalali, bo przyszłość jaka nas czeka może okazać się mniej korzystna i dopiero wtedy docenimy nasze poprzednie doświadczenia życiowe. Mogę nawiązać przy tym do obecnej sytuacji gimnazjalistów. Zanim udacie się do nowej szkoły i poznacie nowych kolegów, nie oceniajcie pochopnie wszystkiego co było w poprzednich latach, bo sam wiem z własnego doświadczenia, że niekiedy oddałbym wszystko, aby móc spotkać się ze starymi przyjaciółmi, lecz niestety nasze drogi się już rozeszły.
Dzisiaj trochę krótko, ale znalazłem chwilę i na zdjęcia, i na post, więc nie mogłem tego zaprzepaścić. W poprzednim poście dostałem od Was nawet dużo pytań, więc w następnym na nie odpowiem.
Poniżej zostawiam Wam zdjęcia z dzisiaj, jestem z nich zadowolony, niekiedy tylko słońce zbyt oświetlało moją twarz, ale myślę, że efekt ogólny jest ok :)



|t-shirt - C&A|okulary - Cubus|spodenki - House|
Szanujecie swoją przeszłość? Podobają Wam się zdjęcia?

56 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjęcia! :)

    snap: casperfashion1
    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia sa okej! Przeszłość była jaka była, większość to była moja decyzja, ale ciesze się, bo doprowadziła mnie do momentu kiedy jestem najszczesliwsza ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czasem wracam do przeszłości, ale raczej tej pozytywnej :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wolno żyć przeszłością, ale trzeba mieć wspomnienia! :))
    bardzo ładne zdjęcia! :)

    Jeśli możesz, poklikaj w linki w tym poście :) ----->KLIK!

    Zapraszam na wakacyjny konkurs!! ----->KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie można za bardzo życ przeszłością, ale nie można o niej zapominać.
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie możemy zapominać o przeszłości - dlatego w szkołach uczymy się historii, ale też nie powinniśmy niektórych rzeczy rozgrzebywać. :) Ładne zdjęcia. :]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie warto żyć przeszłością, a najbardziej tymi złymi chwilami :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie powinniśmy żyć przeszłością ale też nie powinniśmy o niej zapominać :)
    Świetne zdjęcia :D

    Mój blog, zapraszam- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia. Co do pytania... Ja nienawidzę mojej przeszłości, mam złe wspomnienia i bardzo namieszały pewne sytuacje mi w życiu, ale zamiast się zamartwiać i smucić zacząłem wyciągać lekcje z tego co źle robiłem w przeszłości i nie popełnić ponownie takich błędów.
    Fajnie że masz snapchata ja cię dodałem :D
    http://niebioeski.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia super :) tak, szanuję :D
    masz ochotę wziąć udział w konkursie fotograficznym?
    byAjina
    KLIK mój blog
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia i stylizacja. Jeśli chodzi o moją przeszłość to trzymam się tego przysłowia "nie żałuj niczego" i sam dodaję "ani nikogo". Czasy się zmieniają, nasza świadomość i potrzeby też. Ludzie umierają i rodzą się następni. A wiem, że gdyby nie moja przeszłość nie byłbym teraz tym samym człowiekiem, a póki co jestem z siebie i sowich zainteresowań oraz sukcesów bardzo zadowolony! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na pierwszą część kolekcji Gabriel Data summer 2015.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeszłość w dużej mierze kreuje to kim jesteśmy teraz, nie można się od niej odciąć i nawet dobrze. Mimo, że mogło się wydarzyć coś strasznego to bez tego nie bylibyśmy sobą :) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeszłość powinna zostać przeszłością i nie należy nią żyć. Jasne, że czasem miło jest wracać do wspomnień, ale one nie mogą nami zawładnąć, a niekiedy niestety tak się dzieje. Z przeszłości możemy wyciągać wnioski i nie popełniać już tych samych błędów, a najlepsze co można zrobić, to chyba skupić się na teraźniejszości :)
    Okulary są mega :D

    Pozdrawiam!

    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeszłość jest ważna, powinniśmy o niej pamiętać. Lecz nie warto o niej myśleć cały czas:) Fajne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡Twins Life. (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście przeszłość zawsze w nas tkwi i ciężko jest czasem zapomnieć o niektórych zdarzeniach w życiu :)
    http://polynaeces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś bardzo skupiałam się na przeszłości, ale w ciągu ostatniego roku wiele się zmieniło w moim światopoglądzie. M.in. zaczęłam uznawać przyszłość za tę "najważniejszą", jak śpiewał Marek Grechuta: ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy. Oczywiście nie można zapomnieć o tym, co było kiedyś, bo np. co byśmy wspominali? Jak byśmy czerpali doświadczenie i naukę z życia? Wszędzie potrzebna jest równowaga. Trochę przeszłości i trochę przyszłości, a także oczywiście teraźniejszość! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyszłość ... masz rację. Mieliśmy na nią wpływ i są momenty które bolą, ale one nas czegoś nauczyły. W końcu nic nie dzieje się bez przyczyny.
    Fajne zdjęcia.
    Pozdrawiam i obserwuje
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety za dużo myślę o swojej przeszłości,ale czasami mam takie dni gdy muszę się wypłakać i właśnie o niej pomyśleć,co zrobiłam źle co mogłam jeszcze zrobić.Choć wiem,że to złe nie potrafię tego zmienić.Jesteś bardzo przystojnym chłopakiem!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mądry post.
    Fajne zdjęcia.
    Śliczny piesek.

    http://narysowanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też uważam, ze nie należy zapominać o przeszłości, ona w końcu kształtuje to jakimi ludźmi jesteśmy teraz :)

    I zapraszam Cię jeszcze na rozdanie, w którym wygrywają aż 3 osoby ;)
    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely post! Would you like to follow each other. Let me know when you do so that I can follow you back :)

    Stay in touch

    Avisha x
    www.redvelvetcloset.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację, że przeszłość jest w nas, ale po co rozpamiętywać niektóre sprawy?

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nie da się zapomnieć przeszłości, ale możemy ją ignorować. ale kształtuje nas i nasz charakter więc też ma dobrą stronę :)
    zapraszam do mnie :)
    słoik dżemu - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz racje, nie powinniśmy zapominać o przeszłości i często wspominać te czasy. Ja już teraz oddałabym wszystko, żeby znów być z moją klasą, a jeszcze nie zaczęłam liceum haha :D
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna koszulka :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. często wspomnieniami wracam do przeszłości :) świetne zdjęcia :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ja na swoim przykładzie chciałabym zapomnieć część przeszłości, jednak mam fajne wspomnienia z nią związane, no cóż, fajne zdjęcia
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
  29. W pewnym stopniu masz rację. Ale ja chyba wolę nie cofać się do przeszłości, bo w moim przypadku nie była ona zbyt kolorowa. Oczywiście wspominam te lepsze chwile i jestem wdzięczna za to, co było dobre, ale staram się żyć teraźniejszością, bo jak wspominałam - nie najlepiej ją kojarzę. Bardzo mądry post ;)
    Fajne zdjęcia :)

    http://follow-dreamss.blogspot.com/2015/07/docen-to-co-masz-zanim-czas-sprawi-ze.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Ja szanuje bynajmniej tak mi się zdaje :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgadzam się z tobą w pewnym sensie, ale nie chciałabym się cofać do tego co było.

    http://powerlesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. super zdjęcia ;) nigdzie tam słonce az tak nie oświetlało twojej twarzy , nie przesadzaj ;)
    zapraszam do mnie
    http://stachooowiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się z Tobą, powinniśmy szanować swoją przeszłość i nigdy o niej nie zapominać. Świetne zdjęcia, słodki piesek! :)
    POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  34. rzadki widok chłopaka bloggera!
    ----
    http://polowcia--blog.blogspot.com/ byłabym wdzięczna za poklikanie w linki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Alee masz świetnego psiaka :D

    http://mymaroonglasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz rację, nie powinniśmy zapominać o przeszłości. Ale z drugiej strony nie powinniśmy też za bardzo ją rozpamiętywać :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Według mnie nie powinniśmy zapominać o przeszłości ale także nie powinniśmy o niej bez przerwy myśleć.
    Zdjęcia wyszły świetnie.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie powinniśmy zapominać o przeszłości, musimy uczyć sie na błędach!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia i okulary.:) Ja z perspektywy czasu (właśnie skończyłam I rok studiów), myślę całkiem inaczej o przeżyciach ze szkoły podstawowej - wydają się baardzo przyjemne i beztroskie.:)
    kotoanalityk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podoba mi się to co napisałeś.
    Fajne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. przeszłość była, wydarzyła się, było - przeminęło i żyje się dalej, jeśli ponieśliśmy porażkę to wyciągnijmy z niej wnioski i nie wracajmy do tego, bo tak na prawdę zatrzymujemy się w miejscu. Niestety nasz "cudowny" polski naród wciąż żyje przeszłością w ogóle nie myśląc i niezastanawiając się nad teraźniejszością, o przyszłości nie mówiąc.
    pozdrawiam,
    Vivi
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  42. Należy pamiętać o swoich błędach, aby później znów ich nie popełnić, dlatego przeszłość jest tak ważna.:)
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie:
    http://aguuuszka.blogspot.com/ ♥
    Jeżeli spodoba Ci się mój kącik w internecie, to byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś dołączył do moich czytelników!

    OdpowiedzUsuń
  43. Mówi się trudno i żyje się dalej, uczymy się na błędach, by ich nie popełniać :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Przeszłość jest ważna, bo to od niej zależy teraźniejszość i przyszłość. Fajne fotki :)

    Nowy post!- Klik!
    Mój post na FAMFY!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja cenie swoją przeszłosć, nic złego mi się nie działo, więc nie mam powodu, by jej nie cenić. Nie boje się przyszłości, co będzie to będzie, ale mam nadzieje, że nie będę mówić 'Kurde, chciałabym żeby było tak jak wcześniej" tylko "Ale super mi się układa przeszłość była super ale teraźniejszość jeszcze lepsza!"

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj, ale to zależy czy przeszłość chce się pamiętać czy oddzielić grubą kreską od tego co kto przeżył. Nie mniej z tym przykładem o gimnazjalistach się zgadzam. Czeka mnie ostatni rok z moją klasą i wiem że będę ją mega wspominać, bo lepszej nie znajdę! :)

    Zapraszam! :)
    Sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeśli w przeszłości wydarzyło się coś pozytywnego to owszem-warto to utrwalać w pamięci. Jednak jeśli dotknęło nas coś bardzo złego wtedy lepiej jest zapomnieć, albo chociaż nie wspominać. Mimo wszystko bardzo ciekawy wpis.
    Obserwuję :)

    zapraszam do mnie:
    http://asiapruchnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja nie wracam do przeszłości chyba że tej pozytywnej :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post oraz konkurs ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  49. Zbyt często wracam do złej przeszłości, ale myśle, że niejednokrotnie to nawet dobrze, bo można uczyć się na własnych błędach. Świetna jakość zdjęć.


    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  50. Ekstra wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/tag-sundress-akcja.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  51. Pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga i jest super, ładne zdjecia:)

    martt-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Dosyć często rozmyślam nad przeszłością. Najczęściej nad tymi złymi chwilami, lecz nie warto rozdrapywać starych ran ;)
    Warto zachować te najwspanialsze wspomnienia :)
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK!

    KONKURS URODZINOWY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D