niedziela, 26 lipca 2015

Q&A

Cześć :)
W dzisiejszym poście odpowiem Wam na pytania, które mi zadaliście jeszcze w poprzedniej notce, mam nadzieję, że mnie lepiej poznacie. Jeszcze kilka małych informacji. Wiem, że ostatnio nie dodawałem na bloga, ale pogoda była bardzo przyjemna, więc często mnie nie było w domu, a dodatkowo pracuje, takie dodatkowe zajęcia na wakacje - świetne uczucie, gdy wiem, że kupiłem sobie coś za zarobione przez siebie pieniądze. Oprócz tego w moim blogowym życiu, że tak to ujmę pojawią się dwie nowe rzeczy, które będziecie mogli poznać już niebawem, więc czekajcie, a tymczasem przejdę do odpowiedzi na pytanka :)

*Najbardziej szalona rzez jaką w życiu zrobiłeś?
- Chyba nie ma takiej większej rzeczy, raczej prowadzę spokojne życie.

*Najpoważniejsze plany po szkole?
- Po skończeniu liceum chciałbym wyjechać za granicę do pracy, a przy tym tam zamieszkać :)

*Jak długo prowadzisz bloga?
- We wrześniu tego roku będzie okrągłe trzy lata.
*Czy miałeś kiedyś ochotę zrezygnować z bloga?
- Bywały chwile załamania, ale szybko zapominałem o tym, bo nie wyobrażam sobie życia bez bloga :)

*Ulubiony film i książka?
- Filmów jest dużo, ale strasznie lubię serial American Horror Story, a książki to raczej nie mam, bo przez ostatni czas nie miałem na to czasu.
*Po co ten blog?
- Założyłem bloga, bo spodobały mi się inne, więc też chciałem mieć coś swojego. Obecnie na blogu wyrażam siebie, swoje poglądy i umieszczam autorskie zdjęcia ;)

*Co jest Twoim życiowym mottem?
- Nie mam życiowego motta, żyję chwilą i tym co jest teraz.

*Jakie trzy cechy najbardziej cenisz u ludzi?
- Cenię szczerość, uczciwość i kreatywność :)
*Czy poznałeś jakieś osoby dzięki blogowi?
- Oczywiście, z kilkoma osobami kontaktuję się przez facebook'a i planujemy kiedyś się spotkać :)

*Jakie miasto w Polsce lubisz najbardziej i dlaczego?
- Uwielbiam Kraków, przynajmniej raz w roku tam jeżdżę, bo jest naprawdę piękne i atmosfera tam wydaje się taka przyjemna.
bluza - KLIK      (klikniecie?)     zegarek - KLIK 

31 komentarzy:

  1. Ja także mam wiele ulubionych filmów :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację przez ten post, można lepiej cię poznać
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. też pracuję, ale wypłatę mam dopiero pod koniec wakacji, chamsko... :c
    świetne odpowiedzi! widzę, że odpowiedziałeś na dwa moje pytania :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam Kraków i planuję tam kiedyś mieszkać :))
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia zrobiłeś^^
    Kraków to moje wymarzone miasto na studia! Szczerze, nie wiem, co w nim jest takiego, że gdy odwiedzi się je raz, nawet na krótko, to chce się wracać! :)
    Z innymi miastami tak nie miałam :D Też cenię sobie szczerość!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię serial American Horror Story.
    W Krakowie byłam kilka razy ale dawno i w sumie chętnie bym tam pojechała :)
    http://writtenbykinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę zapytać skąd jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okolice Kielc, świętokrzyskie :)

      Usuń
  8. Ja też lubię Kraków :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie, ze zrobiles taki post, mozna sie cos o tobie dowiedziec
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/
    mój blog
    Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi, chciałabym pojechać do Krakowa bo jeszcze tam nie byłam :)
    Świetne zdjęcia :D

    Zapraszam serdecznie na mojego bloga- kliknij✿

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie na powrotny post .

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/2015/07/75-im-back-wrociam.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam American horror story! Czekam na 5 sezon z Lady Gagą haha!
    leciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wpis, ja też cenię u ludzi uczciwość i szczerość :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post, ciekawy :) Ale najbardziej podoba mi się twój wpis, który został ukazany w magazynie Emilii :) Super :)

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. super O&A, Kraków też uwielbiam, ma taki charakterystyczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe Q&A, można się o Tobie więcej dowiedzieć:)
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny, ciekawy blog dzięki temu, że pojawiłeś się w jessmili zajrzałam na Twój blog i postanowiłam go zaobserwować.

    Jak chcesz to zajrzyj. Zapraszam: http://marzenczas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz, poklikałam zrobisz to samo u mnie?
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, długo już prowadzisz bloga ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy tak zachwyca się Krakowem, a ja jeszcze nigdy tam nie byłam - czas się wybrać :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zegarek! ;))

    http://addforthesun.blogspot.com/
    Już niedługo rozdanie "back to school" na moim blogu, obserwuj aby nie przegapić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Również uwielbiam Kraków! Niedawno byłam w Krakowie.
    Zapraszam do mnie znajdziesz tam fotorelację z Krakowa :)

    http://oczamiblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. mieszkam na drugim koncu polski i niestety w krakowie bylam zaledwie trzy razy, ale jest cudowny, klikniete:)
    Zapraszam do sb:) Obserwuje i licze na rewanz:)
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uwielbiam Kraków , co miesiąc tam jestem :))Fajnie coś się o Tobie dowiedzieć ;)
    Zapraszam na mój blog, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niestety mam dość daleko do Krakowa i póki co nigdy nie byłam. :/
    Bardzo lubię AHS, ale jakoś ostatni sezon niezbyt mi się spodobał. :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam American Horror Story! ;3
    live-honestly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D