poniedziałek, 31 sierpnia 2015

The last day of holidays...

I nadszedł ostatni dzień wakacji, czas, który leci nam w mgnieniu oka. Niestety musimy się pożegnać z mnóstwem wolnego czasu i wrócić do naszych szkół i znajomych.
Myślałem, że podczas wakacji uda mi się częściej pisać dla Was posty, ale spadło na mnie dużo rzeczy i niestety nie poradziłem sobie ze wszystkim, mam tu na myśli m.in akcje Jessmilie, magazyn Trivis, prawo jazdy i prywatne problemy, które nie pozwoliły mi być w 100% aktywnym w internecie. Myślę, że teraz w roku nie mogę pozwolić sobie na taką sytuację i post musi się pojawiać przynajmniej ten jeden raz w tygodniu. 
W dzisiejszym poście pokażę Wam zdjęcia znad morza, gdzie byłem w przedostatni tydzień wakacji. Muszę się przyznać, że był to mój pierwszy raz kiedy byłem nad morzem, jakoś nigdy nie nadarzyła mi się taka okazja, a po tygodniu spędzonym w Ustce żałuję, że wcześniej tam nie pojechałem. Cudowne miejsca, eventy, widoki i pogoda - czego chcieć więcej? 








A Wy byliście kiedyś nad morzem? Podobało Wam się?

14 komentarzy:

  1. Byłam wiele razy nad moRazem i zawsze mi się podobało. Niestety w tym roku pogoda była nie za fajna :/ śliczne zdjęcia!

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem co roku:)
    http://polowcia--blog.blogspot.com //zapraszam na back to school!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Ustkę:) Ładnie ją pokazałeś;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale tam pięknie ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że w roku szkolnym uda ci się wszystko pogodzić
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już nie byłam nad morzem kilka dobrych lat :/

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam nad morzem, ale mam nadzieję że zobaczę je za rok ;)

    Zapraszam: http://my-time-alessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że spędziłeś mile swoje wakacje :) Ja byłam nad morzem, ale w Hiszpanii w tym roku :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę uwierzyć, że to koniec wakacji :/
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy blog, będę zaglądał. Świetne fotki.

    Zapraszam na nowego posta: astropasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. w tym roku byłam w Sopocie! było super <3 uwielbiam morze!
    Pozdrawiam ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym się wybrać nad morze w przyszłe wakacje ^^
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham polskie morze, piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D