wtorek, 22 września 2015

Co nowego u mnie?

Witam po bardzo długiej przerwie!
Za nami już prawie miesiąc nauki, a u mnie na blogu ostatni post to wciąż wspomnienia wakacji, no cóż, mimo choć bym bardzo chciał to i tak to nie powróci i trzeba się skupić na teraźniejszości. 
Ostatnio na zewnątrz temperatura raczej nie sprzyja, jest pochmurno i deszczowo, przez co mój humor nie jest najlepszy i niestety czasami nie a ochoty wyjść nawet z domu, a co dopiero iść na sesje. Wiem, że to nie najlepsze podejście i dlatego chce to zmienić bardzo szybko, więc czekajcie na coś nowego.
W ostatnich kilku tygodniach nie działo się nic szczególnego, mogę powiedzieć, że szkoła pochłonęła już większość mojego czasu, sprawdzianów i prac domowych coraz więcej, bo w końcu to klasa maturalna. Mimo to postaram się być aktywny tutaj na blogu i dodawać coś częściej. Mogę Wam się pochwalić, że dzisiaj zdałem testy na prawo jazdy, jestem strasznie szczęśliwy, że zdałem je za pierwszym razem i teraz tylko czekam na praktykę i myślę, że już niedługo usiądę za kierownicą bez instruktora :)
Tak więc, nie będę zanudzać o tym co robiłem, a czego nie, bo jest to bez sensu, a w zamian zostawię Wam kilka zdjęć z ostatniego czasu, a tymczasem biorę się za lepszą notkę z ciekawszymi zdjęciami.
Trzymajcie się i mam nadzieję, że nie przestaliście śledzić mojego bloga z powodu mojej nieobecności. Zapraszam jeszcze na mojego snapa (powerlesssblog), gdzie jeżeli uzbiera się większa ilość osób to będę mógł do Was pogadać :)















34 komentarze:

  1. o, kto to wrócił :D
    gratuluję, też zdałam za pierwszym! również czeka mnie teraz praktyka :) aktualna pogoda też tak na mnie działa ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. No gratuluje. :D Ja mam zamiar przyjechać do Polski i tam zrobić sobie prawko bo jest o wiele taniej, ale z tego co słyszałam, to egzaminatorzy (tam gdzie mieszkałam) oblewają o byle co. Zniechęca mnie też trochę ten wymagany poziom. Chcą z każdego kierowcy mechanika zrobić czy co? :/

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zdania testu ! :D
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdania testu ! :D
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdania prawka. Ja mam zamiar wziąć się za to zaraz po maturze :) Co do ilości obowiązków szkolnych to w moim przypadku jest podobnie, z dnia na dzień jest ich coraz więcej, a co za tym idzie - mniej czasu dla siebie. Uroki klasy maturalnej :) Świetne zdjęcia, pozdrawiam i zapraszam do nas :) http://iostach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!!! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> ZaObSeRWUj :*

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję zdania egzaminu! :)
    ja od początku wakacji śmigam samochodem, bo pod koniec czerwca zdałam prawko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zdanego egzaminu! Ja też mam zamiar zdawać, ale dopiero za rok. :D

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje zdania egzaminu! :)

    www.cassey-caaaey.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny mix zdjęć :)

    zapraszam na nowy post ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje zdania prawka
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje zdania :)

    Masz naprawdę ciekawego bloga. Innego niż wszyscy blogerzy, takiego nie typowego i to mi się podoba :)

    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje prawka! :D Fajny mix zdjęć:)

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zdania za 1 razem, mam nadzieję, że jazdę też tak zdasz, fajne fotki :)

    Nowy Post!- Klik!
    Poklikasz w linki TUTAJ? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje co do prawa jazdy :)
    Trzymam kciuki w praktyce :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zdania prawka! Ja w taką pogodę zawsze jestem ospała ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też szkolne sprawy pochłonęły już większość czasu, niestety. Gratuluję zdania testów na prawko! Ja zaczynam kurs być może w październiku :D
    Obserwuję ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia! Koniecznie czekam na nowe posty! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też nie mam na nic czasu przez szkołę :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję zdania testów! :D Też tak mam przez szkołę, już tylko odliczam do końca roku :/
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! :d Układ wygląda tak, że jeśli masz czas na szkołę i sen, to nie masz życia towarzyskiego, jeśli masz czas na życie towarzyskie i sen, nie masz czasu na naukę, a jeśli masz czas na szkołę i życie towarzyskie = zero snu. -.- Przygnębiające. Pozdraawiam!
    http://lea-only.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje !Mnie też pochłonęła już nauka no ale coż takie życie hah :P Fajna fotorelacja :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Miesiąc nauki, ale długi i ciężki :/
    http://vicchanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje ;) mnie już totalnie pochłoneła ta nauka ;/ masakra ;c . Super telefon!

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym mieć już prawo jazdy ;c
    Świetne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. W takim razie powodzenia z egzaminem :D
    Świetne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulację, ja dopiero w lipcu usiądę za kierownicą a już się boję :/ Gr... Co do chusteczkowego humoru, nikomu nie sprzyja ta aura na zewnątrz i szkoła w dodatku. Tyle by się chciało zrobić ale czasu i zapału brak. Rozumiem Cię i wierzę w Ciebie dasz radę to wszystko pogodzić. Powodzenia na prawku.

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło, Ada :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No to gratuluje prawka!! <3 xxx

    Zapraszam na mojego bloga! Kazdy komentarz i nowa osoba na blogu wywoluje u mnie usmiech <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D