niedziela, 6 grudnia 2015

New in.

Cześć!
Dość długo zbierałem się do napisania tego posta, ponieważ ostatnio pogoda jest tak dziwna i nie ma kiedy wyjść na zdjęcia - no chyba, że mam rozładowany aparat, albo coś innego to wtedy oczywiście pogoda jest piękna!
W dzisiejszej notce pokaże Wam kilka rzeczy, które w ostatnim czasie do mnie dotarły i napiszę Wam kilka słów o nich. Przedłużałem publikacje posta, bo chciałem, żeby zdjęcia były robione na zewnątrz, z lepszym oświetleniem i tłem, ale postanowiłem, że zrobię je w domu i muszę powiedzieć, że efekt końcowy nawet mnie zadowala.
Pierwszą rzeczą jest powyższa bluza. Zdecydowałem się na nią, ponieważ jest już chłodno na zewnątrz, więc taka na pewno mi się przyda na takie dni. W środku ma bardzo miły materiał przez co jest bardzo ciepła.
Kolejną rzeczą jest również bluza, która spodobała mi się od razu na stronie i pomyślałem, że muszę ją mieć. Tak jak powyższa bluza, ta również ma milutki materiał w środku i świetnie nadaje się na zimę.
Ten podkoszulek wybrałem z myślą o wakacjach. Na pewno będzie pasował do większości rzeczy, bo ma ładne wzory i kolory. Również ma miły w dotyku materiał, a z racji, że jest po części białego koloru to od razu wpadła mi w oko.
Kolejną rzeczą z bonprix są buty. Są z materiału przypominającego skórę, nadają się na jesień jak i zimę. Byłem w trakcie poszukiwań takowych butów i ciesze się, że znalazłem je tak szybko, bo teraz mam problem z głowy. Są bardzo solidne i wygodne.
Kolejnymi nowościami u mnie są kosmetyki z Under Twenty. Pewnie większość z Was kojarzy tę firmę i być może zastanawiacie się nad kupnem ich produktów. Najbardziej przypadł mi do gustu tonik antybakteryjny i płyn micelarny, bo dopiero po ich użyciu widzę, że umycie twarzy samą wodą nie daje zbyt wiele, a teraz czuję tą "czystość" skóry. Szczerze mogę Wam polecić te firmę, bo dzięki tym kosmetykom mam bardziej czystą twarz, przez co zmniejszyła mi się podatność na pryszcze, które są moim problemem. I już ostatnią rzeczą, która w ostatnim czasie do mnie przybyła jest etui ze strony etuo.pl Zależało mi, aby etui było ciemniejsze, ponieważ moje poprzednie case'y brudziły się lub zdrapywał się wzór. Z tej strony otrzymałem etui i byłem miło zaskoczony, ponieważ materiał okazał się bardziej mocniejszy i chyba nie ma szans, żeby wzór się pobrudził lub zszedł. Jeżeli zastanawiacie się nad nowym "ubrankiem" dla Waszego telefonu to bez wahania skorzystajcie z etuo.pl
I to już wszystkie nowości z ostatnich tygodni/dni. W komentarzach napiszcie czy Wam się podobają lub może macie jakieś pytania? Chętnie poczytam. Na kolejny post mam już pomysł, na zdjęcia również, mam nadzieję, że pogoda się jakoś unormuje, więc czekajcie!

38 komentarzy:

  1. Bardzo fajne buty:)
    reszta też całkiem fajna, masz fajny styl:)
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ta druga świetna :D

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta bluzę z 86 sama nosiłabym :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że etuo.pl nie posiada "ubranek" na mój telefon :/
    życzę powodzenia z pogodą i zdjęciami :D
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajne rzeczy :D

    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. obudowa na telefon jest bardzo fajna :)
    introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy, pierwsza bluza jest całkiem fajna. Ja na moim blogu rownież pokazałem nowe ciuchy także zapraszam w wolnej chwili ;)

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. weszłam tu po raz pierwszy i na prawdę wielkie WOW! blog jest super, a co do wszystkich rzeczy, nie można się przyczepić- świetnie w nich wyglądasz:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne buty, sama chcę sobie takie kupić tylko że szare :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny blog i post `!

    http://callmechanel.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne nowości :) Druga bluza jest tak genialna, że sama bym ją przygarnęła :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne rzeczy, szczególnie ta druga bluza:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe rzeczy wybrałeś, case bardzo mi podoba się :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem te zdjęcia wyszły bardzo dobrze w domu. :)
    Najbardziej spodobały mi się bluzy i buty.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham bluzy a w tą pogode to już szczególnie!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  16. ta 1 bluza jest fajna ,moze ja kupie chlopakowi
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta pierwsza bluza jest super, i podoba mi sie tez obudowa do telefonu :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne buty :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy, case podoba mi się najbardziej, akurat szukam jakiegoś na mój telefon ;)
    Zapraszam do mnie – klik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się te buty :)
    ZApraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna obudowa ;d

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie napisany ,post od dawna szukam jakiegos etui na telefon wiec moze zamowie z tej strony :))
    http://maggdam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przyznać, że podoba mi się Twój styl :)
    Fajnie, że panowie zaczynają o siebie dbać :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Druga bluza jest prześwietna! Bardzo mi się podoba też obudowa. :)
    Kosmetyki z tej firmy są bardzo dobre. W końcu widzę, że jakiś chłopak bardzo dba o swoją cerę!

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny styl, wszystko cacy na swoim miejscu, podoba mi się :)

    Pozdrawiam ślicznie i życzę Wesołych Świąt ♥
    http://www.malinowe-ciasto.blogspot.com/ Skomentujesz u mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej podoba mi się ta druga bluza :D Ogólnie fajne rzeczy wybrales :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej *-*
    Szczerze ? Rzadko spotyka sie zeby chłopcy (lub przepraszam, mężczyźni) pisali blogi... I to jeszcze w taki wspaniały sposób. Jestem pozytywnie zachwycona <3 wszystko śliczne ^^
    Ojej... :)

    Zapraszam
    http://threek3k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. O mało który chłopak przyznaje się dziś,że używa kosmetyków jak płyn micelarny czy tonik ale to bardzo dobrze,bo przecież każdy powinien dbać o swoją skórę bez względu na płeć :) I fajne bluzy, dobrze się w nich prezentujesz ;)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja właśnie się zastanawiałam nad produktami U20, ale nie jestem pewna w 100%
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluzy popadają w nasz styl;:) Obserwujemy :) Może wpadniesz ?: Dopiero zaczynamy :) claudiaandnadia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kosmetyki U20 są świetne, uwielbam <3
    malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D