poniedziałek, 18 stycznia 2016

Winter holidays - start!

Cześć!
Pierwszy post w nowym roku, mam nadzieję, że ten rok okaże się dla mnie najlepszym, bo w nim nastąpi wiele rzeczy związanych z moją przyszłością. Również w tym roku chciałbym bardziej skupić się na blogu i rzeczach związanych z nim, bowiem od maja mam już wakacje, więc będę mieć więcej czasu na blogowanie i udzielanie się w internecie.
W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać kilka nowości które dotarły do mnie w ostatnich dniach, i z których jestem bardzo zadowolony.
Na początek chcę wspomnieć o sklepie mygiftdna.pl Na stronie sklepu znajdziecie wiele przedmiotów, które są świetnym sposobem na urozmaicenie prezentów dla bliskich, ponieważ możecie dodać do przedmiotu własny napis, za który nic nie zapłacicie. Ogromną zaletą sklepu jest to, iż jakość produktów jest fenomenalna; rzeczy, które ja otrzymałem są w świetnym stanie co gwarantuje użytkowanie przez długi czas.
Pierwszą rzeczą jest kalendarz na cały rok, jest wykonany z twardej, grubej, ale zarazem miękkiej oprawie, na której można tak jak już wspomniałem wygrawerować własny napis, zazwyczaj jest to imię danej osoby. Według mnie taki kalendarz byłby świetnym prezentem na dzień babci i dziadka, który przypada 21 stycznia. Każdy miewa problemy z organizacją i zapominamy o niektórych sprawach, a taka rzecz na pewno się przyda, a w szczególności naszym dziadkom!
Kolejnymi produktami godnymi polecenia i nadającymi się na unikatowy prezent są bidon i duży kubek latte. Wiele osób z nas często jest poza domem, więc dzięki bidonowi możemy zabrać swój ulubiony napój ze sobą. Duży kubek latte jest dobrym rozwiązaniem dla miłośników kawy; jeżeli lubicie dużą dawkę kawy za jednym razem to polecam nabyć taki kubek, a dodatkowo ze świetnymi wzorami do wyboru.
Kolejną sprawą, którą chcę Wam pokazać są wybrane rzeczy ze strony Banggood.com na której znalazłem wiele świetnych rzeczy, które chciałbym mieć. Według mnie każdy znajdzie tam coś dla siebie, bo sklep oferuje dużo świetnych i tanich ubrań, jak również ozdób do domu, czy elektroniki. 

|1 KOSZULA| |2 ZEGAREK| |3 SPODNIE| |4 BLUZA|
(bardzo proszę o klikanie w linki)
Kilka dni temu dotarła również do mnie paczka ze strony cndirect.com
Od dawna szukałem fajnej koszuli jeansowej, a że miałem okazje przejrzeć ten sklep to właśnie taką znalazłem. Jest miękka w dotyku, solidnie wykonana i wiem, że teraz to będzie jedna z moich ulubionych rzeczy. Do tego zamówiłem jeszcze zwykłe, silikonowe foremki na babeczki, a z racji tego, że obecnie zacząłem ferie to już niedługo je wykonam :)

44 komentarze:

  1. Szukam takiego kalendarza od naprawde długiego czasu, wiec moze sobie zamówię :3 Ja tez właśnie zaczęłam ferie, miłego odpoczynku :) moj blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy! bardzo podoba mi się Twoja koszula :D
    prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzyłam na takie kalendarze, ale ostatecznie zamówiłam inny :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie życzę Ci, aby ten rok faktycznie był dla Ciebie najlepszy! Moja przyjaciółka ma za niedługo urodziny, na pewno zerknę na tę stronę! Świetne zdjęcia, oczywiście kliknęłam. :)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś bardzo fotogeniczny ;)

    zapraszam również do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, że można wygrawerować własne imię i to czyni kalendarz wyjątkowym. :)
    Ja ferie zaczynam na początku lutego, a Tobie życzę udanych dwóch tygodni wolnego. ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten kubeczek! Ja, jako miłośniczka ogromnych kubków byłabym wniebowzięta :D

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI NA KANALE! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega ten kalendarz ;) Ja również mam ferie ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razi trzymam kciuki za to, ze posty będą pojawiać się częściej
    Ale i tak najbardziej spodobał mi sie kalendarz
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kalendarz ;)
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny kalendarz ;) udanych ferii :)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego roku :) poklikałam
    Świetny kalendarz, za rok sobie taki sprawię, bo obecnie mam inny. Kubek to coś dla mnie :)

    http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby ten rok był dla ciebie jak najlepszy :)
    Poklikałam ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego wypoczynku, mi jeszcze przyjdzie poczekać na niego 4 tygodnie :( /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Również mam już ferie! Udanego wolnego :D
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam dopiero ferie 15 lutego ;c
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zapraszam do mnie :D
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. koszule masz superowa
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Superowa koszula! w swojej szafie mam podobną - wyglądalibysmy jak twins :D

    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog i super zdjęcia ! zostaję na dłużej i zapraszam do siebie :)
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog. Dopiero dzisiaj na niego trafiłam.
    Zapraszam do mnie-->http://wchmurach12.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna koszula :3
    i zajrzę z chęcią na te stronki :)

    zapraszam do nas w wolnej chwili :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam już czasy ferii zimowych za sobą, ale Tobie życzę udanego wypoczynku ;)
    Niezły z Ciebie przystojniak :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Udanych ferii! Super zdjęcia :D Ładny wygląd bloga:) ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ale uroczy kalendarz! i koszulę też masz śliczną :) udanych ferii!

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie nowy post♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze mówiąc, to ta bluza jeansowa mocno średniawo wygląda :C

    I co to tam na dole, nad siusiakiem? BRZUSZYSKO!

    www.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Również zaczęłam ferie, poklikałam ci w linki. Super koszula, kubek i bidon! :)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne pomysły!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tak samo w tym roku chciałabym bardziej skupić się na blogu.
    Super zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Każdy powinien mieć w domu taki kalendarz :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Przekonujące jest dla mnie to, że można wygrawerować własny napis :) Jest dobrym pomysłem na prezent, jak wspomniałeś.
    Widzę, że jesteś maturzystą, więc czekają Cię najdłuższe wakacje ;) Wtedy na pewno będziesz mógł skupić się na blogu ;)
    http://girl-in-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie, że można wygrawerować napis, możesz dać tam co chcesz i to idealny pomysł na prezent :3
    Zapraszam do mnie: my----reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam nadzieję że uda ci się poświęcić więcej czasu blogowi :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję że uda ci się poświęcić więcej czasu blogowi :)

    ♥MÓJ BLOG KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Super kubek :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post! ♥
    Zapraszam do mnie :)
    obs za obs? Jak tak to zacznij i daj mi znać :D
    http://ollcia-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Też sprawiłam sobie taki kalendarzyk :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe rzeczy, ja osobiście poszłam do sklepu i kupiłam pierwszy lepszy kalendarz, jestem zbyt leniwa na takie rzeczy ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D