wtorek, 1 marca 2016

Spotkanie TRIVIS

Witam wszystkich!
Ostatnio zawitała wielka pustka na blogu, nie pojawiało się nic, ale pogoda uniemożliwiała wyjście na zdjęcia, co według mnie jest podstawą do dobrego posta. Myślę, że taki zastój na blogu może potrwać jeszcze do 2 miesięcy, bo czas wziąć się za naukę do matury, a potem już długo wyczekane wakacje.
Przejdę już do sedna notki, a mianowicie, 20 luty 2015r - ta data zostanie w mojej pamięci na bardzo długo, jestem tego pewien. A co to za data? To dzień spotkania ekipy magazynu TRIVIS, dla którego mam możliwość pisania artykułów.
Do czasu spotkania wszystko było ok, bez stresu, ale gdy wsiadłem do pociągu i wiedziałem, że już za parę godzin spotkam się z osobami, z którymi rozmawiam codziennie o wszystkim przez internet to złapał mnie lekki stres. Mimo wszystko, gdy już wszyscy się zebraliśmy to poczułem ulgę, a zarazem niedowierzanie, że to wszystko się dzieję naprawdę. Brakuje mi słów, żeby opisać moje odczucia związane z tym spotkaniem, z ludźmi, których nigdy nie widziałem na oczy, a uważam ich za przyjaciół, z którymi mogę się pośmiać, i którzy mnie wesprą w trudnych chwilach. Nigdy nie byłem jakoś pozytywnie nastawiony na znajomości przez internet, ale gdy pisze się prawie pół roku z takimi ludźmi to podczas spotkania czułem się jakbyśmy znali się o wiele dłużej. Oczywiście takie spotkanie bloggerów nie mogło odbyć się bez zdjęć na pięknym rynku w Krakowie, dzięki której mogliśmy uwiecznić tą świetną chwilę. Takie spotkanie na pewno nie było pierwszym i mam nadzieję, że już niedługo zobaczę ich podobnie. Podsumowaniem tej krótkiej relacji będą słowa Oli ,,oni istnieją naprawdę" ♥





SHIRT - KLIK

15 komentarzy:

  1. oo naprawdę super! świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ci możliwości pisania tam artykułów, chciałabym kiedyś coś podobnego robić. No i fajna możliwość spotkania się, po opisie widzę, że się dobrze bawiłeś :) Super zdjęcia!
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u jednej z dziewczyn też już czytałam o tym spotakniu :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałem już o tym spotkaniu u Karoliny na blogu, fajnie jest przynależeć do jakiejś ekipy i mimo tego, że mieszkacie od siebie bardzo daleko to umiecie wspólnie zorganizować sobie czas :) mam nadzieję, że Trivis będzie jeszcze długo istniało w sieci bo czyta się bardzo dobrze :)

    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe sprawa ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że się spotkaliście! Genialne zdjęcia :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się spotkaliście :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, fajnie, ze udało wam się spotkac :D bardzo fajne zdjęcia!/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać na zdjęciach ze się wiernie bawiliście, powodzenia na maturze :) moj blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli grasz rolę takiego rodzynka wśród kobiet :D Super, że udało Wam się spotkać i po części poznać ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, pisanie artykułów do magazynu to fajna sprawa! :)
    Mam nadzieję, że te dwa miesiące dobrze wykorzystasz, bo matura szybko przyjdzie, nawet nie zauważysz. :D
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze spotkanie z ludźmi, z którymi masz kontakt tylko przez internet, to musi być niesamowite uczucie! :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia, genialny post :) <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog - petarda 👌
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D