niedziela, 24 kwietnia 2016

W oczekiwaniu na...

...mature, wreszcie nadszedł ten czas, aby przystąpić do egzaminu podsumowującego moją dotychczasową naukę. Ostatnie dni, tygodnie są bardzo nerwowe, mimo, że nie widać tego po mnie to strasznie się stresuję tymi kilkoma dniami, bo wiadomo, że matura jest ważna i szkoda ją oblać po tylu staraniach i poświęconego czasu. Pociesza mnie fakt, iż nadchodzą dla mnie najdłuższe wakacje życia, a za nimi wybór kolejnej szkoły, który mimo wcześniejszych przemyśleń okazuje się bardzo trudny.
Nie będę tłumaczył dlaczego nie byłem aktywny na blogu, bo chyba każdy w takiej sytuacji odpuścił by sobie kilka rzeczy dla innych - w tym momencie ważniejszych. Tak jak już wspominałem po maturze chce się bardziej skupić na blogu, myślę, że będę mieć więcej czasu na zdjęcia, a do tego powoli zbliża się lato, więc myślę pozytywnie. Zdjęcia, które widzicie poniżej udało mi się zrobić w poprzednią niedzielę i nawet jestem z nich zadowolony, pomimo, że po długim czasie przerwy trudno mi było stanąć po tej drugiej stronie aparatu. 
Na tyle dzisiaj odezwę się do Was prawdopodobnie po maturach lub w wolnej chwili i zaczniemy coś działać. Jeżeli chcecie to zapraszam na mojego snapa (decaylife), gdzie będziecie mogli widzieć na bieżąco co się dzieje u mnie. Pozdrawiam!


25 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia *.*
    Ja już jestem po testach gimnazjalnych, na szczęście. Życze ci powodzenia na maturze :D Będzie dobrze :)
    Pozdrawiam.
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za maturę, oby wszystko ułożyło się po Twojej myśli :) Zdjęcia wyszły super, z utęsknieniem za słońcem patrzę na te ujęcia...

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy po przerwę, powodzenia na maturze
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem dopiero w pierwszej liceum ale już w jakimś stopniu przejmuję się maturą, bo to w sumie tylko dwa lata..
    Życzę Ci żebyś jak najlepiej ją zdał! :)
    Świetne zdjęcia!

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na maturze! Oby była tak łatwa jak tegoroczny egzamin gimnazjalny ;p
    Bardzo ciekawe zdjęcia, rzadko kiedy widzę zdjęcie osób które robią...zdjęcie. Kreatywnie!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czemu ale sądzę ,że chłopacy mają leprze koszulki niż dziewczyny hehehe Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę powodzenia! ;)

    nowy post, zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia na maturach! :) Dobrze, że mi jeszcze do tego daleko
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem Cię bardzo dobrze! Sama mam mało czasu na cokolwiek, bo w książkach siedzę. ;)
    Świetne zdjęcia! KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia ! :)
    Zapraszam do mnie. Miło będzie jak wpadniesz :)
    http://natkq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na maturze! :) Zdjęcia super wyszły, czekam na następne posty! ;)
    Zapraszam do mnie, nowy post! ^^
    MÓJ BLOG :) >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia na maturze! Będę trzymać kciuki. Moją siostrę teraz też to czeka i wiem jaka jest zdenerwowana, więc mogę wyobrazić sobie jak się czujesz.
    Ja stoję przed wyborem szkoły średniej a ty przed uczelnią i kierunkiem studiów - różnica jest ogromna, jednak nie zazdroszczę żadnemu z nas. Mam nadzieję, że obydwoje nie będziemy żałować swoich decyzji! :)

    Pozdrawiam,
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Matura to coś naprawdę stresującego ale mam nadzieje,że poszła co dobrze :)

    http://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia :) ja do matury mam jeszcze rok... Ale i tak już się boję, nie wiedząc jak to będzie :P
    Zapraszam!
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja matura dopiero za dwa lata, ale stres już jest... Mam nadzieję, że dobrze Ci poszło! :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie matura czeka dopiero za dwa lata. Mam nadzieję, że będzie jak najlepiej :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Matura, matura i po maturze! Pozdrawiam ze studiów :P

    Zapraszam --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że egzaminy maturalne poszły Ci dobrze. Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! Życzę jak najlepszych wyników! ;)
    marcelwojtasiewiczart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I jak wam poszło?
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjecia :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D