czwartek, 26 maja 2016

Holidays? Yes!

Cześć Wam!
Postanowiłem, że napisze do Was po dość długiej nieobecności, ale wiecie z ostatniego posta, że pisałem maturę i można powiedzieć, że całkowicie mnie ona pochłonęła. Myślę, że nie ma co narzekać, bo po sprawdzeniu przypuszczalnych wyników jestem zadowolony i mam pewność, że zdałem i jedyne o co mogę się martwic to rozprawka na polskim, ale miejmy nadzieje, że nie będzie źle.
Obecnie mam już wakacje i bardzo dużo wolnego czasu, który bardzo wyczekiwałem w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Teraz trochę brakuje mi tego okresu szkolnego, bo wtedy mogłem bez problemu się spotkać ze znajomymi, a teraz część poszła w swoja stronę, część pracuje i ciężej jest zorganizować jakieś spotkanie. No ale było to do przewidzenia i z tymi, na których mi zależy najbardziej na pewno będzie wiele okazji do spotkań, wiec tym się nie martwię. Trochę się rozpisałem o szkole co jest tematem nudnym, ale to już chyba ostatni raz, z wiadomych względów. Kolejny post jest już w trakcie pracy, bo przyszła mi paczka z ubraniami i chce zrobić jakieś fajne zdjęcia z nimi, wiec jest dobrze. Poniżej podsyłam Wam kilka zdjęć z ostatnich dni, żeby nie było pusto i przegląd asortymentu sklepu banggood, w którym znajdziecie mnóstwo ciekawych rzeczy, nie tylko ubrań, ale także akcesorii do telefonu, i jeżeli macie chwilkę to proszę o klikniecie w linki. Pamiętajcie, że jeżeli macie jeszcze jakieś pytania to zapraszam na aska i na snapchata (powerlesssblog). Trzymajcie się i do następnego.
Na koniec przygotowałem jedną stylizacje z użyciem ubrań i dodatków ze sklepu banggood. Sam lubię nosić koszule i mam już ich dość sporo w szafie, więc myślę, że taka stylizacja na pewno będzie odpowiednia do pogody, bo koszula i jeansowe spodenki fajnie się komponują, a do tego zwykły czarny zegarek, a przy okazji case na telefon. W komentarzach piszcie co myślicie.
|SHIRT - klik | SHORTS - klik | WATCH - klik | CASE - klik |

18 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, że masz już wakacje! Super zdjęcia :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim wypadku udanych najdłuższych życiowych wakacji :D No i powodzenia we współpracy, kliknęłam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że matury poszły oki :D
    Imponujące że chłopak prowadi tak fajnego bloga powinno byc takich wiecej powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wakacji. Cieszę się, że matury poszły Ci dobrze! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że matura udana. Takie długie wakacje, to super sprawa moim zdaniem :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się martwię rozprawką, ale jestem dobrej myśli. :) Udanych wakacji życzę! ;)
    Poklikałam. KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje że matura dobrze ci poszła! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze wakacji! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju zazdroszczę Ci, że już masz wakacje :) Z rozprawką też na pewno bd dobrze ;3 Kliknięte
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To świetnie, że większość masz już za sobą!
    W takim razie życzę udanych wakacji.
    Ciekawe zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I kolejna osoba, która nie żebrze kliknięć, a kolaż z ubrań jest zrobiony porządnie! Brawo! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  12. No to przed Tobą długie wakacje, a zdjęcia są w naprawdę dobrej jakości :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie mieliście super temat rozprawki i wierzę, że aż tak źle Ci nie poszła ;) Zdjęcia są świetnie wykonane, a rzeczy ciekawie się prezentują, więc poklikałam! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia udanych wakacji :)

    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog, świetne zdjęcia, wszystko idealnie. Pozdrawiam! :D

    http://paaaatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D