środa, 15 czerwca 2016

ORDINARY SUMMER DAY


Cześć :D
W końcu pojawi się tutaj nowy post, tak jak mówiłem, mam już wakacje, więc mam więcej czasu, żeby poświęcić go na bloga, także dzisiaj wybrałem się zdjęcia, które już przekładałem przez długi okres, a wreszcie dzisiaj wszystko się złożyło i zdjęcia już są. Ogólnie nie spodziewałem się, że czas po maturach będzie mi tak leciał, niekiedy nawet nie wiem jaki dzień, bo wszystko dzieje się tak szybko, może też po części dlatego, że musiałem odespać po szkole i dni wydawały się bardzo krótkie.
Na dzisiejszych zdjęciach mam na sobie koszulę w kratkę, które uwielbiam i ta część ubrań jest najlepsza do wyboru dla mnie, mógłbym o chwilę kupować inne koszule, bo uważam, że do wszystkiego pasują, jak również i do pogody. Ostatnio otrzymałem paczkę ze sklepu bonprix.pl i mogę Wam bardzo polecić ten sklep, bo wiem, że dużej ilości osób docierają różne katalogi i reklamy z tego sklepu. Ja skorzystałem i już drugi raz miałem możliwość wyboru tam kilku rzeczy i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, bo ubrania mają świetny materiał i wykonanie, dzięki temu wiem, że będę je mógł nosić przez długi czas. Możecie tam znaleźć naprawdę wiele rzeczy, które są przystosowane do danego okresu, czy to lata, czy zimy. Tym razem wybrałem koszulę w kratkę, beżowe spodnie z gumką przy nogawkach, które widzicie również na poniższych zdjęciach. Kolejnymi rzeczami są spodenki jeansowe i koszulka, ale te zobaczycie dopiero w kolejnym poście, na innych zdjęciach, bo chcę poświęcić na nie osobną notkę. Bez przedłużania, zapraszam do obejrzenia zdjęć, które są w nieco innym miejscu niż zwykle, ale chcę różnorodności na zdjęciach i cały czas myślę o nowych miejscach wartych uwagi. Na koniec zapraszam jeszcze na fanpage bloga - klik, gdzie będe informować o nowych postach oraz na snapchata blogowego (powerlesssblog).
 
 


22 komentarze:

  1. Też uwielbiam koszule, jednak w swojej szafie mam tylko 2, bo trudno mi jakieś znaleźć... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówiąc szczerze to ja rzadko nosze koszule
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to samo! Czas tak szybko leci, że czasem mieszają mi się nawet dni tygodnia. :D Uwielbiam koszule w kratę. Miałam na razie tylko jedną, ale ostatnio trafiłam na idealną i w dodatku przecenioną, więc nie mogłam się oprzeć i powiększyłam rodzinkę koszul. ;) Świetne zdjęcia!
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. stylizacja jest genialna! koszule w kratkę są naprawdę świetnie! ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna koszula, jednak kratka to zdecydowanie mój ulubiony wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ogarnąć ten sklep :)
    Ładnie ci w tej koszuli :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne zdjęcia i stylizacja!


    Zajrzyj do mnie i zobacz jak łatwo możesz dostać pudełko pełne japońskich słodyczy!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wakacje zawsze szybko lecą - niby się zaczęły, a niedługo będzie trzeba wracać do szkolnych ławek. Śliczna koszula :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm rzadko zdarzają się męskie blogi. Fajnie ! Obserwujemy i zapraszamy na nietypowy parowy-lifestylowy blog. Dan& Alex- klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzadko zdarzają się męskie blogi, które mi się podobają :D
    ♥♥♥
    Zachęcam do komentowania i obserwowania. Dopiero zaczynam ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa stylizacja :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  14. Te spodnie fajnie wyglądają :)
    Świetne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezłe zdjęcia! <3
    Naprawdę podoba mi się Twój blog, rzadko kiedy spotykam blogi prowadzone przez chłopaków.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look, genialnie wyglądasz.
    Zostaję na dłużej, miło mi będzie jeśli wrócisz :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D