niedziela, 2 października 2016

Back?

Wracam... Czy w ogóle można tak to nazwać?
Nie wiem, okaże się za jakiś czas. Takiej długiej przerwy na blogu chyba jeszcze nie miałem, nie wiem dlaczego, ale przez wakacje zapomniałem całkowicie o blogu. Może nie zapomniałem, ale odciąłem się od tego i zrobiłem sobie wolne (zbyt długie), bo niekiedy wracałem tutaj, zaglądałem, czytałem nowe komentarze, a mimo to nic się nie pojawiło. Po skończeniu szkoły i pożegnaniu się z tym cały stresem szkolnym (?) pomyślałem, że to chyba ten czas, aby wziąć się za bloga na poważniej i więcej czasu poświęcać i na zdjęcia, i na pisanie. W praktyce wyszło jak wyszło, na początku po prostu to odkładałem, bo poczułem ulgę po roku szkolnym i zdanej maturze, a potem chyba za bardzo się rozleniwiłem. Teraz jak na to patrzę to nie wiem jak mogłem nic nie robić, dosłownie! Od pięciu miesięcy jestem w domu i zdaje sobie sprawę, że z takiego siedzenia nic nie mam, a przez to jeszcze bardziej się dołuje. Od kilku tygodni zacząłem myśleć nad blogiem, bo strasznie chciałem tu wrócić, tylko nie wiedziałem jak mam się za to zabrać, aż do dnia, w którym przyjaciółka namówiła mnie na wyjście, na zdjęcia. Przypomniało mi się jak to było kiedyś i uświadomiłem sobie, że przecież to strasznie lubię. Mam nadzieję, że teraz, gdy już chcę się wziąć za to wszystko, to nic nie zdoła mnie od odciągnąć od tego, nawet studia i mam nadzieję praca. Na wszystko można mieć czas, wystarczy chcieć i mieć odrobinę organizacji. Okej, na dzisiaj to wszystko, postaram się jeszcze coś pokombinować z wyglądem bloga, bo chciałem go trochę odświeżyć, tak jak całą resztę. Mam nadzieję, że zostały ze mną jakieś osoby i będziecie dalej zerkać na moją pracę tutaj. Pozdrawiam :)



16 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! :P Każdy potrzebuje czasem odcięcia się od wszystkiego! :P Fajnie, że robisz to co lubisz!

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, ze uda Ci się na stałe wrócić do blogowania, teraz po zdanej maturze to idealny okres aby rozwinąć skrzydła :)


    Oczywiście obserwuję, jeśli spodoba Ci się mój blog byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zrobiła to samo :)
    Pozdrawiam cieplutko Karolina!
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,że znowu zaczynasz swoją przygodę z blogowaniem ;)
    Już nie moge sie doczekac kolejnych postow ;*

    http://victim-fashion.blogspot.com/2016/09/25092016.html

    OdpowiedzUsuń
  4. też w wakacje się odcięłam od blogowanie jednak teraz wróciłam.
    świetny styl!


    mam prośbę - czy mogłeś by wziąść udział u mnie na blogu w ankiecie? chciałabym poznać opinie czytelników :)
    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powroty są ciężkie, ale czasem warto! :)
    Świetna kurtka! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Urok wakacji chyba większość z nas miał przerwe na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna kurtka :)
    również skończyłam szkołę 5 miesięcy temu i jakoś kurcze... rozleniwiłam się przez to :) jesteśmy w tym samym wieku :)
    zostaję na dłużej :)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo! Super styl! Coś czuję, że często będę tutaj zaglądać, hah! :D :D
    A także, zapraszam gorąco do mnie! Dopiero zaczynam! :)
    wenaroni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog i post. Będę wpadała częściej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj i skomentuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog, chętnie będę wpadła częściej :)
    http://magdapaulina-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się twój blog, a kurtka świetna :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. To to obyś tym razem został na zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam się szczerze pierwszy raz trafiłam na blog chłopaka i jestem mile zaskoczona :) Zapraszam do mnie Odwdzięczam się za każdą obserwację:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Zakopane! Zwłaszcza zimą :)
    Buziaki kochana!
    Zapraszam także do mnie :)
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję. Jeśli spodobał Ci się mój blog to nie pytaj o "obserwację za obserwację" po prostu go zaobserwuj, a ja zrobię to samo jeśli spodoba mi się Twój blog (każdy odwiedzam!) :D